Hakutulokset

1. A

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Onnea kaikille plussanneille, ja toivotaan että menee kaikki hyvin loppuun asti:hug: Minulla kävi niin, että Elokuussa tehtiin 2. ivf.n 2. pas ja siis viimeinen alkio siirrettiin pakkasesta, nega tuli että pärähti. Kyllä otti koville ja ottaa edelleenkin. Ollaan oltu yksityisellä ja yritin...
  2. A

Hei, vaan kaikille. Tässä Toukokuussa viimeksi kirjoitellut kun tehtiin pas. eikä onnistunut. Tänään sitten 2 ivf. 2 PAS ja viimeinen alkio, koska vain 4käyttökelpoista alkiota jäi, yksi hyyty sulatukseen, yksi tuore siirrettiin ja tänään lähti sitten viimeinen matkustamaan ainakin pariksi...
  3. A

PP13 negaa näyttää, eli pieleen meni, ei mahda mitään..kyllä pitäs näkyä jo, eikä ole kun menkkaoireita. Ja sitten vaan miettimään millä budjetilla saisi sen viimeisen alkion sieltä siirrettyä. Mieskin tossa totes että ei tainnu mennä mitään sinne kohtuun siirrossa;) no joo, kai sinne se alkio...
  4. A

Hei kaikki uudet kirjoittelijat ja vanhat! Täällä pas. pp10. aamulla puhdan negatiivinen testi, samoin eilen, kun en hätähousu jaksa odottaa. Viime kerralla sain haalean plussan pp12 ja se hyyty sitten pikkuhiljaa ja verikokeessa hcg laskikin viikossa. Mutta raskaana käytiin. Mulla on kyllä...
  5. A

En nyt ehdi sanoa muuta kun todellakin voimia tulevaan ja olette jaksanut tosi kauan yrittää..Toivottavasti kärsivällisyys palkitaan.Minulle tehtiin 2.ivf. 1. pas ja 7.5 olisi testipäivä, maanantaina siis siirrettiin kyytiin yks ja vain yksi jäi jäljelle koska sulatusta ei kestänyt ennsimmäinen...
  6. A

Onnea kaikille plussannelille ja tsemppiä piinailijoille. Itse pidin välikierron ja kunhan menkat alkaa seuravan kerran niin passiin pitäisi päästä joskus huhtikuussa. Eli olisi 2.ivf.n 1. pas tiedossa. Kolme egua odottelee siellä. Ajatukset on mennyt tulevassa työpaikan vaihdossa ja vkl. pikku...
  7. A

No niin,on se tämäkin nähty, sain olla "raskaana" melkein viikon....Tänään verikokeessa Hcg- laskenut takasin nega lukemiin. Eli nytten katse tulevaisuuteen ja ensi kierrosta PAS. Jos yhtään annan tunteille vallan, alan pillittää ja mitä hyötyä siitä on, ei ketään kiinnosta...näin tää vaan...
  8. A

Rukousketju lapsettomille

Samoin, muistan teitä:saint:
  9. A

Hyvää viikonloppua vaan kaikille, Neulatyyny, Terhi-76, Höpsötin ja muut kamut! Ihan kiva, sanoivat että Luget voi lopettaa pp14, söin vielä perjantain ja tein veilä Clear bluen testin, siinä sanottiin että raskaana 1-2vko. No niin mutta menkat alkaa just nyt, pp 16 siis menossa...kivuista...
  10. A

Ei ole alkanut menkat, ainakaan vielä. Ne sanoi että voi nousta toi Hcg, tai sitten se laskee ja alkaa vuoto. Mutta ei mitään oireita että alkaisi. Mutta Tosiaan tiistaina uus verikoe. Voimia kaikille ja hyvää viikonkoppua kuitenkin!!
  11. A

Täytyy toivoa että se hcg arvo nousee speed-vaihteella tässä vkl. yli ja Tiistaina se on jo satasia:) Pakko uskoa! Ei mitään menkkaoireita ja aion jatkaa lugeja vaikka sanottiinkin että olisin voinut lopettaa ne tänään.Jos ne yhtään auttaa tiistaihin asti, niin aion kans käyttää. Tiistaina jos...
  12. A

Tänään pp14 ja verikokeessa HCG 54,3....Ei paljoa naurata, tiistaina uusi verikoe, ja siinä nähdää alkako arvo nousemaan vai ei. Jotain yritystä on ainakin ollut. Päätä särkee ja oloettä tulen kipeäksi, ei auta töihin on mentävä ja piinailtava taas tiistaihin asti. Yleensä lukemat on...
  13. A

No niin, niin ne viivat täälläkin näytti kadonneen, eli ihan turha liian aikaisin alkaa testata...tänään pp13, tein Elivon testin, tuli haalea viiva, illalla tein toisen apteekin testin niin ei tullut kun juuri ja juuri silmillä havaittava haamu. Veikkaan että kemiallisesta on kyse, huomenna...
  14. A

Apteekin kautta kotiin pp12, ja en voinut uskoa silmiäni, raskaustestissä hyvin hyvin haalea plussa. Joku elivon testi ja se ilmesty siihen vasta pienen odottelun jälkeen, en tiedä voinko luottaa, johtuuko elimsitöön pumpatuista hormooneista kuitenkin. Täytyy jatkaa testailua. Verikoe olisi...
  15. A

Töissä ollaan ja su pp10, tein testin nega oli, nyt menossa pp12, teen keskiviikkona testin, en viitti ennen sitä. Menkkafiilikset on, ei raskausfiiliksiä. Mutta rukoilen ja toivon silti parasta.
  16. A

Neulatyyny, osaanottoni. Mutta liityn tod. näk kohta kohtalotoveriksesi. Eilen testasin negan, tänään en viitti testata, vaan ehkä huomenna sitten. Mulla on ihan kauhee päänsärky ollut eilisestä,todella herkässä mielentilassa, eli mulle tyypilliset ennen menkkoja- oireet. Olis tulossa samantien...
  17. A

Kiitos Höpsötin, muistetaan tosiamme! On sellasta vuoristorataa tää homma että...Mutta haluan silti uskoa että onnistaa, jonain päivänä:)
  18. A

Heipä hei, täältä eteläsuomesta uskovainen nainen kovasti rukoilee, että lapsettomuushoidot onnistuisi ja kantaisi hedelmää. Takana vuoden aktiivihoidot, yksi inssi, 2. ivf meneillään ja piinaviikot. Ensi viikolla pitäisi taas testailla. Onnittelut ensinnäkin teille joilla on onnistanut, ja...
  19. A

Mä muistelisin et viimeks käytin vaan 10 vrk lugesteronia, pitänee tarkistaa asia...luulis että pitäis syödä se 14 vrk. Testin meinaan tehdä maanantaina....Terhi,olen mäkin yhden testin tehnyt, kun ostin sen houkuttelemaan tuohon makkarin pöydälle...negaahan se tietty näytti. Voisko...
  20. A

pp8, menkkaoireita ja väsymystä. Eipä juurikaan muuta:) Jännityksellä odotan mitä tapahtuu kun luget lopetan. Ei se mitään jos facebookista lukee vauva- päivityksiä, kun oma siskoni huomasi odottavansa kolmatta lastaan, eikä mitenkään tilauksesta, edellinen vasta vuoden. Olin just tullut...

Yhteistyössä