Hakutulokset

1. A

1v6kk yövaippa

Meillä lidlin vaipat yöllä ja päivällä pampersin housuvaipat.
  2. A

Pistetään kasvisruoka pino pystyyn

Briami (Kasvisruoka) Ainekset: 300 g Munakoisoa 500 g Kesäkurpitsaa 5 kpl Perunoita 4 kpl Tomaattia 1 kpl Sipulia 1 kpl Paprikaa 2 kynsi/kynttä Valkosipulia Suolaa Mustapippuria ripaus Pimentaa 2 kpl Laakerinlehtiä Oliiviöljyä nippu Persiljaa ripaus Muskottia Ohje: Briamista on...
  3. A

Minkäkokoisia puolitoistavuotiaita?

Poika 1v4kk neuvolassa 89,1cm ja 13,810g, isokokoinen poju on.
  4. A

90cm vaatteet?

Meillä poika 1v4kk ja käyttää kokoa 90. Neuvolassa mitattiin ja pojan pituus on nyt 89,1cm. Kasvaa jo kyllä rajojen yläpuolella.
  5. A

Isänpäivä!

Pojun kanssa käytiin eilen ostamassa valmiiksi isälle lahjaksi maailman paras isä muki.
  6. A

minkä ikäisenä olette vienneet lapsen saunaan?

kuukauden ikäisenä tais poju ekaa kertaa käydä saunassa. mutta vaan käväsemässä.
  7. A

Pistetään kasvisruoka pino pystyyn

Eli tässä aluksi muutama kasvisruoka. Kasvislasagne 6 vihreää lasagnelevyä tai tuoretta pastalevyä 4 porkkanaa 1 kesäkurpitsa 4 keltajuurikasta 250 g pinaattia Tomaattikastike: 800 g tomaattimurskaa 4 valkosipulinkynttä 2 sipulia oreganoa ja basilikaa 1/2 tl paprikajauhetta 1 rkl...
  8. A

M I K K E L I

Ei me päästäkkään. :( Meille tulee vähän jälkeen kymmenen vieraita kylään. Olishan se pitänyt arvata. Mutta seuraavalla kerralla nähdään. :wave:
  9. A

M I K K E L I

Me ollaan Miron kanssa mukana, tullaan huomenna klo:10 kirkkopuistoon. :wave: :wave: Ellei muuta satu tulemaan.
  10. A

M I K K E L I

Mä voisin tulla tapaamiseen. :wave:
  11. A

Pino resepti linkkeihin..

www.paakari.net
  12. A

yksi vuotiaan mittoja

Poju 1v pituus: 83cm ja paino: 11,515g
  13. A

G: Yksvuotiaista

\
  14. A

Mikkeliläiset mammat

olis kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia lapsista. ja muustakin. Olen 27v pienen pojan äiti. Poika on kohta 1v4kk ikäinen. Kirjoittele yv:tä jos seura kiinnostaa.
  15. A

Mikkelin mammat

:wave: Huomenna nähdään =)
  16. A

Mikkelin mammat

Eli tavataanko huomenna klo.14:00 kirkkopuistossa? Meitä on sitten vissiin vaan kolme, minä, Sarahya ja Milla. No tehdään pieni muotoinen tapaaminen sitten, onhan sekin parempi, kuin ei mitään =) :wave: Huomiseen.
  17. A

Mikkelin mammat

Jätetäänkö sitten tämä tapaaminen väliin, vai sopisiko teille sitten tapaaminen viikolla 42.? Sillon mun miehellä on aamuvuoro, niin voitais lähteä aamupäivällä. Kirjoitelkaa vastauksia, vai onko tää pino jo hyytynyt ihan kokonaan? :hug: Tapaamisiin :wave:
  18. A

Mikkelin mammat

Tiistaina tapaaminen. Kirkkopuiston suihkulähteen luona klo.14:00 Toivonmukaan pääsette mukaan. =)
  19. A

Mikkeliläisten tapaaminen.

No jopas on kumman hiljaista. Onkohan tullu järjestettyä tapaamisia jo vähän liian tiuhaan? No olis kiva jos tähän vielä olis osallistujia. Mulle vaan sopii ensiviikolla alkuviikosta kaikki päivät, paitsi klo:14:00 alkaen. :ashamed: Toivonmukaan teistä edes osa pääsisi tapaamiseen...
  20. A

Mikkeliläisten tapaaminen.

Meille käy kyllä ensiviikolla vasta iltapäivästä. Siinä kahden maissa vaikka. Mies menee iltavuoroon, niin ei viittitä ennen sitä lähteä. Sopisiko teille keskiviikkona tai torstaina tapaaminen klo:14:00? :ashamed: :wave:

Yhteistyössä