Hakutulokset

1. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Moi kaikille! Aika on kulunut todella nopeasti, nyt tuolla sängyssä nukkuu 7kk ikäinen poika :). Todella suloinen, äidin ja isän pikkumies :). Tuntuu että vastahan sitä täällä luki toisten kirjotuksia ja odotteli itse tuloksia. Meillähän tuota niskaturvotusta oli yli 3mm ja riskiluku 1:5...
  2. M

Maaliskuussa syntyneiden vanhempia

Moi, Mitäs maaliskuun lapsille kuuluu? Me käytiin neuvolassa ja hyvin poika kasvaa, painoa on jo vajaa 9kg :). Kovasti pyöritään masulta selälleen ja toisinpäin. Ruoka pojalle maistuu kuten painosta arvaa :D, vähitellen pitäs aloittaa liha. Öisin meillä vielä herätään kerran tai kaks. Nyt...
  3. M

Moi, Nyt kerkeää vihdoin kirjoittelemaan. Täällä käännytään selältä vatsalleen heti kun vaan lattialle pääsee ja siinä jaksaa olla jo pitkiä aikoja. Kuhan vielä oppisi kääntymään takaisin selälleen, öisin kääntyy masulleen nukkumaan ja jossain välillä alkaa kitisemään kun ei pääse kääntymään...
  4. M

Moi, Täällä yksi jonka lapsi syntynyt maaliskuussa. Olisi kyl kiva vaihtaa kuulumisia ja neuvoja muiden kanssa.
  5. M

Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

Moi, kiinnostunut olen minäkin. Minä olen sit se ihmeellisyys eli en kuulu Facebookiin :) M+ poitsu 4kk
  6. M

Moi, Tulen itsekin kertomaan onnellisesta lopusta, meillä oli siis turvotusta 3,3mm ja riskiluku 1:5. Lapsivesipunktio otettiin ja se ei sattunut ollenkaan. Itse pelkään neuloja yli kaiken niin siihen nähden ei ollut kamala kokemus. Kamalinta oli vastausten odottelu. Terveet kromosomit...
  7. M

Moi, Tänään vihdoin oli kauan odotettu rakenneultra. Siellä poitsu liikuskeli kovasti ja vastasi viikkoja. Kaikki näytti olevan ok, lääkäri ultrasi kyllä kauan ja tarkasti. Kivasti selitti mitä näkyy ja onko se ok jne. Nyt uskaltaa huokaista ja ottaa vähän rennommin :). Indicolle paljon voimia!
  8. M

Indico olen pahoillani, voimia!!! Muillekin voimia vastausten odotteluun, se on raskasta aikaa!!!
  9. M

Odottajat Tampereen seudulta!

Mä en pääse tuolloin perjantaina kun on yövuoroputki ja niiden välissä kuljen kuin haamu :). ehkä joku toinen kerta pääsen/uskaltaudun tapaamiseen.
  10. M

Odottajat Tampereen seudulta!

Moi! Täällä 34v. esikoisen odottaja, eiköhän sitä uskalla nyt tännekin kirjoitella kun viikkoja on 16+2. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :).
  11. M

Meillä niskaturvotusta oli 2.7-3.3mm ja istukkabiopsiaa ei voinut tehdä istukan sijainnin vuoksi. Odoteltiin pääsyä lapsivesipunktioon ja siinä käytiin viime vkolla. Kaikki meni ok, vauvalla ei näkynyt mitään muutama "poikkeavaa" kuin niskaturvotus. Tänään saatiin vastaus ja normaalit pojan...

Yhteistyössä