Hakutulokset

1. L

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Busterilla jännät paikat, samoin Väpällä :) Astrelle pahoittelut menkkojen alkamisesta. Talletteluintoa ovisaikoja eläville! Ditalla taisi ainakin olla ovisajat käsillä. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin täti kurvaa täällä paikalle huomenna. Viime kierroissa tuo kp 27 on ollut...
  2. L

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan JennaMaria! Kiva kun porukkaa tulee lisää. :) Astrelle onnittelut viivan vahvistumisesta, hyvä hyvä! Ja Sanna-M:lle myös onnittelut! Kyllä tuo sun testi näyttää mun silmään haalealta plussalta, erottuu kuitenkin selvästi myös ruudulta. Ja Astre, kiitoksia...
  3. L

Viivan vahvistumisia Astrelle! Ja loppukierron piinailijoille paljon onnea matkaan. Ja toki kaikille muillekin! :)
  4. L

Hyvää alkanutta viikkoa! Kemailta piti vielä plussan tiimoilta kysyä, että kuinka pitkä tämä plussakiertosi oli tai siis missä vaiheessa teit testin? Eikös sulla ollut edelliset kierrot aika lyhyitä? Näin muistelisin ja kun itsellänikin nuo kierrot ovat viime aikoina olleet vähän tavallista...
  5. L

Heipsan! Ihanaa, onnea Kemai kovasti plussasta! Olen ottanut tän kierron aika lunkisti, mutta nyt kun loppukierto alkaa lähestyä, tunnelmat kieltämättä vähän tiivistyy. Mutta aika rennoin mielin edelleen. Joulusta: pihavalot on jo laitettu. Meillä on ollut perinne, että ekana...
  6. L

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Kemailla alkaa olla jännät paikat. :) Kauanko aiot malttaa olla testaamatta? Pahoittelut Härkäneito tädistä. Ei muuta kuin tsemppiä ja paremmalla onnella ensi kiertoon. :) Ja ViiruP, mulle ainakin passaa jos siirtää ketjun tällaisenaan uuden nimen alle. Me asustellaan Pirkanmaalla.
  7. L

SannaM, tervetuloa mukaan! Angelbirdille pahoittelut menkkojen alkamisesta! ON: Se on nyt sitten ovis tämän kierron osalta ohi. Piinailu alkakoon. :) Täytyy sanoa, että olen ottanut nyt vauvanteon suhteen rennommin tämän kierron. Siis siinä mielessä, että vauva ja raskautuminen eivät ole...
  8. L

Heipsan ladies! On kyllä ihmeellistä... Munhan ei pitänyt tässä kierrossa tikuttaa ovista, mutta niinpä vain olen nyt muutamana päivänä tikutellut. Kp 13 sain melko vahvan testiviivan ja oletin, että se siitä lähtee tummumaan ja ovis olisi n. kp 16 eli huomenna maanantaina. Mutta mutta: eilen...
  9. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiitos Rixutin nopeasta vastauksesta! Enpä ole tosiaan yhtään seurannut, mihin aikaan ja millä juomisella ja vessa-aikataululla olen testit tehnyt. Tuolla tosiaan voi olla asiaan oma vaikutuksensa. :)
  10. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei hätähousut! Mulla olisi kysymys koskien oviksen tikuttamista, toivottavasti sopii tunkeilla ketjuun. :) Testailen nyt ovista toista kiertoa, ja muutama päivä sitten eli kp13 testi näytti jo melkein samanvahvuista viivaa kontrolliviivan kanssa. Käytössä siis PC liuskatesti. Oletin...

Yhteistyössä