Hakutulokset

1. L

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Mussukalle onnea vauvasta! Nyt näitä vauvauutisia alkaa tulla. :) Ja jatkossa vauhti sen kuin kiihtyy. Tsemppiä Piille käynnistelyihin! Toivotaan, että synnytys lähtisi käyntiin mahdollisimman sujuvasti. Minä sain vihdoinkin aikaiseksi pestä pikkuvaatteita valmiiksi. Ollaan pidetty...
  2. L

Kiitos rohkaisusta naiset! :) Minäkin rohkenin sheivaamaan sokkona ja yhtään en tiedä, miltä tulos näyttää, mutta onpa sheivaltu. Toivotaan Miina, että vauva pysyisi nyt rt:ssa. Me aiotaan lähteä ensi viikolla pieneen reissuun vajaan 200 kilometrin päähän. Enköhän sen verran uskalla...
  3. L

Oi, onnea Cockerspaniel pojasta! Raskausarvista: Tälläkin kertaa on tullut vino pino uusia arpia. Juuri nyt ne näyttävät ärtsyiltä kun ovat punaisia, mutta onneksi ne vaalenevat sitten myöhemmin. Mua arvet eivät myöskään sinänsä haittaa, mutta bikineissä en kuitenkaan halua tänä kesänä...
  4. L

Carriinalla on selvästikin ollut mukava ja hauska Puuhamaa-reissu. :) Mekin käytiin siellä lasten kanssa ja sattui olemaan tosi helteinen päivä. Mies temppuili sitten lasten kanssa laitteisssa ja välineissä, ja minä keskityin etsimään seuraavaa vapaata penkkiä/ varjoa. :) Tsemppiä teille...
  5. L

Tietillä ollut mukava aamu. :) Liikkumisesta: aika vähiin on jäänyt varsinainen liikunta. Lasten kanssa tule toki joka päivä oltua pihalla, ja siinä nyt kertyy askelia kuin itsestään. Tänään raijasin lapset (5 ja 3v) tuplavaunuilla esikon uimakouluun lähirannalle. Ylämäissä meno oli melkoista...
  6. L

Pippurihäntä: kiitos sanaselvennyksestä. :) Jotain tuollaista arvelinkin sen tarkoittavan tai siis huonekaluihin liittyvältä "rymsteeraus" lähinnä kuulostikin. Mä kanssa pelaan kielen kanssa ammatikseni, ja näin vapaammissa yhteyksissä on munkin mielestä mukavaa, kun ei tarvitse miettiä kaikkia...
  7. L

Kiitti tsempeistä Blaeksoose! Tsempit sullekin ja tietysti myös muille yökukkujille! :) Pippurihäntä: anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä mahtaa tarkoittaa rymsteeraus? :) Ihan outo termi tällaiselle Pirkanmaalla koko ikänsä asuneelle. Kuinka paljon teillä muilla vauva muuten vielä...
  8. L

Kiitos uudesta pinosta! Uskomatonta, että on jo heinäkuu. :) Yöt on olleet levottomia täälläkin. Viime yönäkin valvoin reilut kaksi tuntia ja lisäksi heräilin yhtenään vessaan tai juomaan tai siihen, että on pakko kääntää kylkeä kun lonkat puutuu. Nyt väsyttää ihan armottomasti. Onneksi mies...
  9. L

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Kista, jaanino ja Catida: mulla vauva on kanssa edelleen tosi ylhäällä ja milloin poikittain, milloin rt:ssa ja milloin perätilassa. Äitipolilla sanoivat, että etenkin uudelleensynnyttäjillä vauva voi viihtyä pitkäänkin suht ylhäällä. Mutta mahan muodostakin näkee, että kaikki vauva on tuossa...
  10. L

Piillä ei olekaan odotusta sitten kauan jäljellä. :) Mäkin alan pikkuhiljaa toivoa, että tämä vauva syntyisi jo ennen laskettua, vaikka heti rv:n 37 jälkeen. Kävin tiistaina äitipolilla kontrollissa, ja vauvan syntymäpainoarvio on n. 4 kg. Koska edelliset lapset on olleet pienempiä, raskautta ei...
  11. L

Tsemppiä Epalle ja PikkuNeloselle supistelujen kanssa! Mulla on supistelut olleet nyt normaalin tuntuisia näille viikoille. Ensi tiistaina tilannetta kontrolloidaan äitipolilla. Nukuin muuten viime yön pitkästä aikaa hyvin, valvoin ainoastaan n. 5.30-6.15. Toki heräsin normaalit 2-3 kertaa...
  12. L

Onkos teillä muilla tiedossa neuvoloiden kesäsulkuja nyt kesän aikana? Mun neuvola on kiinni heinäkuun kaksi ensimmäistä viikkoa, minkä takia mulla on seuraava neuvola vasta 16.7. Edellinen oli11.6. Tässä välissä on onneksi käyntejä äitipolilla, muuten väli olisi turhan pitkä. Jouduin...
  13. L

Moikka! Vieläkö sopii mukaan yksi elokuinen odottaja? Olen seurannut ketjua jo joulukuulta asti, mutta vasta nyt sain aikaiseksi liittyä mukaan. Mun rimpsu olisi: Liiisu / 35v. / 3. lapsi / la 11.8. / TaYS Odotus on sujunut tähän asti ihan mukavasti. Tosin muutama yö sitten jouduin...
  14. L

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Heippa kaikille! Minäkin olen käynyt kuikuilemassa pinon kuulumisia säännöllisesti. Plussia onkin tullut joulukuussa ja nyt heti vuoden alussakin, onnea niistä! Ja isot pahoittelut keskenmenon kohdanneille! Tiedän kokemuksesta, että se on henkisesti paha paikka. :( Itse en ole saanut...
  15. L

Onnea Buster plussasta! Kiitos kaikille vielä onnitteluista. Kohta uskon varmaan jo itsekin, että raskaana tässä ollaan. Tein eilen vielä varmistelutestin ja viiva oli taas vahventunut, joten hormoni ainakin nousee. Mies tuhahteli mun testailuille ja nyt en aiokaan enää testailla. Kyllä sen...
  16. L

Tintti käy hyvin tuo merkintä joulukuussa plussaamisesta. :) Uskoisin, että ovulaatiosta alkaa tänään tai huomenna olla kaksi viikkoa. Nyt sitten mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin.
  17. L

Hyvää alkanutta viikkoa! Täällä Pirkanmaalla ainakin on ihana auringonpaiste ja postikorttimaisemat. Väpälle onnea odotukseen! Toivotaan, että kaikki menee hyvin. :) Hemu2, pahoittelut km:sta. :( Minä muistan myös sinut jo aiemmin täältä ketjusta. Olen itsekin saanut yhden km:n, joka oli...
  18. L

Heippa ja kiitokset mukana elämisestä! :) Yritän kerätä rohkeutta uuteen testiin. Jostain syystä iski pieni pelko siitä, ettei se viiva olisikaan vahvistunut tai että se olisi hävinnyt kokonaan. Pe-iltana testailin siis haamun. Uskaltaisinkohan tänään testata jo uusiksi? Ensin ajattelin...
  19. L

Onnea tasavuosia juhlivalle Ditalle! Kahdenkeskinen aika miehen kanssa on kyllä niin kullanarvoista. :) VÄpällä erikoinen tilanne, kun tulee sekä plussaa että miinusta. Malttia ja tsemppiä lopputuloksen odotteluun kovasti! Sanna-M:n tilanne myös vähän kurja, kun ei oikein tiedä, missä nyt...
  20. L

Totta Sanna-M, että on vaikeaa malttaa olla testaamatta. Onneksi mulla ei ole testejä kaapissa odottamassa, muuten olisin varmaan jo sortunut. :) Tsemppiä odotteluun! Loppukierron viimeiset päivät voi todellakin olla melkoista piinaa.

Yhteistyössä