Hakutulokset

1. A

Abortti kaduttaa, kohtalotovereita?

Olen samaa mieltä että abortin saa Suomessa liian helposti. Esimerkkinä jos henkilö haluaa vaihtaa sukupuolta Suomessa niin hän käy valtavan prosessin ensin läpi ennenkuin siihen annetaan lupa. Mutta ihmiselämän päättyminen on yhden lääkärikäynnin ja lomakkeen täytön takana. Suomessa abortin...
  2. A

Minkä ikäisenä teidän lapsillanne valkovuoto ja kuukautiset??

Huh. Luin alusta asti ketjun. Alle 12 vuotiaat ovat ihan lapsia eikä kuukautisten kuuluisi alkaa ainakaan alle 11 vuotiaana. Joku sen tuonne laittoi että normaali ikä on 11-16 vuotta. 9-10 vuotiaan keho ei voi olla valmis. Itse olin 15 vuotias kun kuukautiset alkoivat, valkovuoto alkoi vasta...
  3. A

Onko joku vaihtanut sukunimensä, ja samalla muuttanut roolinsa/käyttäytymisensä täydellisesti Facessa?

Monessa suljetussa ryhmässä on ihan hirveää menoa. Oli pakko erota yhdestä ryhmästä kun se teksti ei sopinut omille arvoille. Muutenkin joidenkin ryhmien säännöt ovat laidasta laitaan.
  4. A

Onko joku vaihtanut sukunimensä, ja samalla muuttanut roolinsa/käyttäytymisensä täydellisesti Facessa?

Ei. Alusta asti samalla nimellä. Halusin rajata tiettyä porukkaa nuoruudesta. En halunnut olla kovin näkyvä fb.ssä, enkä edelleenkään. Olen joihinkin kaveripyyntöihin jättänyt vastaamatta. Se oikeus jokaisella on. Olen sosiaalinen kun on lähipiiristäni kyse mutta muiden suhteen en. Facebook...
  5. A

Ymmärrän aloittaajaa. Tiedän että jotkut naiset käyttävät tätä sukunimi hommaa rajatakseen tiettyjä ihmisiä. Joku vanhempi lady voi kirjautua faceen äitinsä tyttönimellä, jota ei tiedä kun joku oma sisarus. Tai muu läheinen. Itse en laittanut tyttönimeäni faceen. Silti osa löysi ilman tuttua...
  6. A

Katri Kulmunin tapauksessa huomaa miten naisia sorretaan politiikassa

En ymmärtänyt alkuunkaan että miten kouluttautuminen ministerin tehtäviin on eroamisen syy. Olihan lasku isohko, mutta konsultti palkkiot ovat aina jotain 200€ tunnilta.
  7. A

Thaimaasta ei tule tänä vuonna marjanpoimijoita! Nyt on työttömille hyvä tilaisuus tienata!

Kansa joka on tottunut hyttysiin ja huonosti hoidettuihin metsiin niin pitäisi löytää poimijat. Esimerkiksi eläköityvät marjastajat voisi toimia nuoria opastaen ja levittää näin häviävää perinnetietoa. Kyllä pitäisi itsekin ryhdistäytyä, en ole ollut marjastamassa vuosikymmeniin. Tänä vuonna...
  8. A

Minkä kokoinen penis on kertakaikkiaan liian pieni?

Oot kyllä ihan hakoteillä. Penis on yhdynnässä emättimessä, missä muualla?. Pienikin penis saa raskauden alkamaan kunhan siemenneste osuu kohdunsuuhun. Kohdunsuuta pidemmälle ei voi päästä sillä siinä on vain noin 1cm leveä aukko. Siittiöt osaavat uida loppumatkan mikäli miehellä on hyvät...
  9. A

Minkä kokoinen penis on kertakaikkiaan liian pieni?

Keskimitta on 13,8 cm suomalaisilla miehillä. Kansalaisuuksissa on valtavia eroja. Eli pieni on sitten jotain 11 cm ja alle. Suurin osaa omaa keskikokoisen tai pienen.

Yhteistyössä