Hakutulokset

1. S

Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

Ilmoittelen surullisinmielin että poistun tältä palstalta. Rv 8 menossa ja soitin päivystykseen ja kerroin "klöntti" vuodoista ja kivuista ja kysyin pitäiskö tulla päivystykseen vai seuraanko tilannetta... Vastasivat että keskenmeno on alkanu ja turha siis tulla päivystykseen. :( En tiedä...
  2. S

PAHOINVOINTIIN VOI KOKEILLA B 6 vitamiinia. Mulla on ollu samankaltaisia oireita kuin nimimerkillä -j- ... Mutta tänä aamuna alko tulla yökkivä olo ja otin B-6 vitamiinin kielen alle liukenemaan ja jonkin ajan kuluttua huomasin unohtaneeni koko yökkivä olon, oltiin esikoisen kanssa syöty hyvällä...
  3. S

Toivottavasti mullakaan ei tuo myooma vaikuttaisi negatiivisesti raskauteen, myooma on 12cm halkaisijaltaan. Nyt vaan pelottaa kun alko verta vuotaan, pelottavaa, neuvola olis perjantaina. Luulen että meen maanantaina tarkistuttaan onko kaikki hyvin..
  4. S

Hei, olen rv 6+1 ja lisäksi kohdussa kookas myooma joka aiheuttaa virtsaumpea. Raskaudesta johtuvaa on väsymys ja rintojen arkuus. Onko täällä ketään kellä on myooma? Jotenki pelottaa miten molemmat mahtuu olemaan kohdussa.

Yhteistyössä