Hakutulokset

1. M

Gastroskiisi

Kyllä ne siellä Helsingissä mulle sanoivat että ei ainakaan siitä istukkabiobsiasta mitään sairaslomaa kirjoiteta. Olin kyllä ihmeissäni, koska kaksi päivää olin melkoisen kipeänä sen jälkeen. Neuvolastakin kysyin asiaa, kun huolestuin niistä kivuista, ni terkkari sanoi että jotkut on tosi...
  2. M

Gastroskiisi

Heippa taas! Väliaikatietoja! Eli ultrassa eilen kaikki kunnossa :) Vauva kasvaa ihan käyrien mukaisesti, vettä normaali määrä ja paikat kiinni. Suoli näytti "hyvältä" ja edelleen siis ohutsuolta ulkona. Kovasti se tuolla touhuilee ja olivat siis tyytyväisiä vauvan vointiin. Seuraava kontrolli...
  3. M

Gastroskiisi

Heippa! Pallerolle: Hyvä että tutkivat nyt kunnolla vauvaa sen sydämenkin takia, toivotaan kovasti että siellä on kaikki kunnossa. Meille on pikkuinen poika tulossa ja hankitoja on tehty "normaalin" vauvaperheen tapaan. Vaunut, sänky ja kamala kasa vaatetta vauvalle jo valmiina odottamassa...
  4. M

Gastroskiisi

Heippa pallero.. Meillä täällä viikkoja tänään tasan 25 ja laskettu aika 1.3.2012. Ei olla pääkaupunkiseudulta, mutta täältä eteläisestä Suomesta kylläkin ja synnytyspaikkana on Naistenklinikka Helsingissä. Meillä tosiaan ultrissa todettu "vain" ohutsuolta olevan vatsanpeitteiden...
  5. M

Gastroskiisi

Heippa kaikille! Olipa voimaannuttavaa lukea teidän kaikkien tarinoita. ihana lukea, kuinka monella kaikki on mennyt hyvin ja toipuminen ollut nopeaa. Meille tulossa keväällä gastroskiisi-vauva myös. Nyt viikkoja 20+4. saimme tietää vauvan "viasta" jo 12 viikon ultrassa ja sen jälkeen olemmekin...
  6. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Saana72. en ole tänne ketjuun kirjoitellut kun en oikein tiedä kuulunko tänne vai johonkin muualle. Meillä np-ultrassa kätilö huomasi jotakin outoa vauvan napanuoran seudussa. Lääkäri vahvisti seuraavana päivänä epäillyn omphaloseelestä ja lähetti meidät jatkotutkimuksiin Helsinkiin...
  7. M

kun tuleva lapsi ei olekaan terve-gastroskiisi

Heippa! Itselläni menossa nyt rv13. Np-ultrassa 11+4 kätilö löysi vauvassamme poikkeavaa vatsanseudulla ja lääkäri vahvisti tuon löydöksen Omfaloseeleksi. Kävimme Naistenklinikalla sikiötutkimusyksikössä jossa viaksi todettiin lähes 100%:n todennäkösyydellä kuitenkin gastroskiisi...

Yhteistyössä