Hakutulokset

1. J

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

Kaikki myötätuntoni Caribbeelle, täällä kun melko samassa tilanteessa ollaan :hug: Minäkin haluaisin iloita raskaudesta, kertoa siitä kaikille, vaan kun ei voi, kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toisaalta jos kertois, saisi sitten sitä tukea jne... jos vaikean tilanteen eteen...
  2. J

Tiistaisesta punktiosta toivuttu hyvin. Eilen aamulla pistoskohtaa vielä hieman jomotteli, mutta ei enää :) Mulla on nyt kolmatta päivää kamala päänsärky. Liekö niskat niin jumissa vai mikä ihme?! Eilen yritin särkyä panadolilla lievittää, mutta ei siitä mitään apua ollut. Illalla menin...
  3. J

Nyt on sitten punktiossa käyty. Ei sattunut yhtään niin paljoa kun luulin. Tosin nyt punktion jälkeen tuota vasenta puolta, mistä punktio tehtiin kuumottelee, jomottelee jonkin verran. Juu, en minäkään ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta pikatestistä. Sanottiin, että tulokset tulevat noin...
  4. J

Aurinkoista viikon alkua kaikille! Zeralle kovasti peukkuja punktiotulosten odottelemiseen. Itsellä olisi lapsivesipunktio huomenna edessä, jännittää niin vietävästi sekä punktio, että tulos, etenkin se tulos :| Ja se tulosten odotteleminen ahdistaa jo etukäteen. Kyllä taas huomaa, että on...
  5. J

Hei! Liittyisin joukkoonne, ainakin hetkeksi... Eli olen 31v. äippä täältä Pirkanmaalta ja perheeseen kuulu kaksi tytärtä (12/01 ja 6/07)ja avomies. Kolmatta lasta odotellaan, laskettu aika olisi 10.11. Olen taustaillut monellakin palstalla pitkän aikaa ja ajattelin kirjoitellakin heti nt-ultran...
  6. J

Uskaltaisiko käyttää Lactalia, vaikka rv.38+6 jo menossa

Alapäässä kokkareista keltaista valkovuotoa ja pahaa hajua. Aikaisemmin olen Lactalia raskauden aikana käyttänyt, mutta nyt kun on viikkoja jo näin paljon, niin uskaltaako vielä!?
  7. J

PÄÄNSÄRKY

Kyllä Panadolia voi ottaa sen kaksikin kappaletta, kuten ohjeissakin lukee. Minä sain lääkäriltä 100kpl reseptin usein toistuvaan päänsärkyyn, ja reseptissäkin luki, että 1-2tabl, 1-3krt päivässä.
  8. J

Vihlontaa ja viiltoa...

Täällä myös ollut vihlontaa ja viiltoa tänän pari päivää tuolla alavatsalla, muutenkin jotenkin kaikkia omituisia vaivoja ilmestynyt muutaman päivän aikana. Eilen kun hain postin, jouduin siis kävelemään 300m yhteensä, niin kamala vihlonta alkoi sen reissun jälkeen alapäässä, ei mitään...
  9. J

Verenpaine koholla

Voipi olla, että käynnistävät, tai sitten seurailevat paineita (vuodelepo), tai antavat verenpainelääkkeet. Kun sulla on kuitenkin enää niin vähän aikaa laskettuun aikaan, niin eipä huolta. Meillä esikoinen käynnistettiin rv.37, kun verenpaineet oli koholla valkuaista enenevässä määrin...
  10. J

Nostaako flunssa verenpainetta?

Mulla on vapusta saakka ollut kurkku kipeä, hieman nuhaa ja nyt ääni käheänä. Mitään kunnon flunssaa en ole saanut, vaan koko ajan on vähän niin kun tullakko vaiko eikö tulla. Verenpaineet on olleet siinä 129/78, mutta nyt on parin päivän aikana nousseet. Eilen 138/87 ja tänään yläpaine yli 140...
  11. J

onko meitä täällä paljonkin?

Täällä yksi lisää. Km tuli viime viikon lauantaina (rv6+2). Tässä nyt tunnustelen oireita ja toivon, että vuoto loppuu pian. Yksi lapsi ennestään.

Yhteistyössä