Hakutulokset

1. B

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Tervetuloa taas kaikki uudet <3 jess! Hitsi pitäis olla muistivihkonen et osaisin kaikille vastailla ja kirjoitella..huoh..hankalaa! Ehkä fb voisi olla helpompi ratkaisu :) LukLU huih..tuo rintojen kasvu..tai tiedänhän mä että kasvaa..mutta että sulla viidellä. Mulla rinnat tosiaan nyt...
  2. B

OIkein paljon tervetuloa kaikille uusille..ihanaa kun meitä tulee uusia <3 <3 ja helpottava kuulla että muillakin näitä ihme kipuilujakin mahassa. Huh mulla aamuvuorot..ihan loppu..en tiiä miten jaksais..ei vain jaksais :(
  3. B

Huoh..mulla maha kipee..sellanen inhottava menkkamainen kipu..ja oksettaa. Mä niin taas pelkään :'(
  4. B

Ihanaa kiitos kun olin saanut itteni LA listaan vaikka en punasella sitten millään onnistunut tekstiä saamaan :D Huh näitä mielialavaihteluja..ihan ihme jutuista oon onnistunut samaan hirmusen itkukohtauksen..ja jälkimmäinen oli vielä pahempi kun itkin ja nauroin välissä..ohhoi..mietin jo...
  5. B

Jess..onnistuihan se..ainut että värit eivät onnistuneet ..siinä jotain häikkää, no kun opin niin saan nuo tiedot ilmoitettua :D Esikoiseni on 10v. ..joten tuntuu että kaikki on taas aivan uutta, eikä muista mitään. Varhaisultraan olen menossa 18.2. Rinnat ovat olleet arat ja turvotusta...
  6. B

Olen jo monta viestiä laittanut, mutta mikään ei ole mennyt läpi :( Eli LA 2.10 2.Lapsi ikä 30v. Laitan vain lyhyen viestin, jos tämäkään ei mene läpi..mutta kirjoittelen enempi jos nyt onnistuu :)

Yhteistyössä