Hakutulokset

1. R

Toiveissa vauva 2021

@chili_ Pregnylkin vielä kasvattaa ja valmistaa munasolun irtoamaan 36h tunnin aikana. Arvioisin, että munasolu on ainakin 19mm irrotessa. Mulla ei koskaan kerkiä ovistestit näyttämään lääkkellisessä hoidossa ovista.
  2. R

Toiveissa vauva 2021

@Lili_86 Tervetuloa mukaan! Luulen, että aika monella on samanlaisia tuntemuksia. :giggle:Kannattaa käydä yksityisellä varmaan ensin tsekkaamassa kaikki arvot ja "paikat", sillä pääset nopeammin hoitoon julkiselle, jos on jotain. Muuten julkiselle pääsee vasta 1 vuoden yrittämisen jälkeen, toki...
  3. R

Toiveissa vauva 2021

Niin ja siis nytkin ollaan kunnallisella, käskivät ilmoittaa kun aletaan toisesta haaveilemaan. Syyskuussa soitin, koska sektion takia piti pitää vuoden tauko. Lokakuussa eka hoito kerta ja kaksi kerittiin ennen joulutaukoa.
  4. R

Toiveissa vauva 2021

Täällä ollaan kunnallisella puolella. Siirryttiin yksityispuolella 2017 alkuvuonna kunnalliselle lähetteellä, kun kevyillä lääkkeillä ei raskautumista tullut. Kun sain ajan sinne, raskauduin, keskeisin perumaan ajan. Varhaisultraan menin rv 7 ja keskenmeno todettiin. Tästä jatkettiin...
  5. R

Toiveissa vauva 2021

Mulla toinen puoli on aika heikko ovuloimaan, koska pcon vuoksi munarakkuloita on monta. Toisella puolella kuitenkin vain pari, jolloin lääkkeet vaikuttaa paremmin siihen puoleen ja ovuloin siltä puolelta. Normaalisti kait se menee vuorotellen
  6. R

Toiveissa vauva 2021

Viestini taisi aikaisemmin upota muiden sekään, mutta mulle voi merkitä huomiselle dpo2 piinailijoihin :giggle: @wbä mikä tilanne? Vahvistuuko?:love:
  7. R

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Kaneli123 ja viivan vahvistumisia @wbä :love: Kait mie sitten luomunakin ovuloin, kun cb ovistesti hymyili tänään :X3: eli huomiselle dpo0 :giggle:
  8. R

Toiveissa vauva 2021

Kaikki hymiöt katosi, yllätys :LOL:
  9. R

Toiveissa vauva 2021

Joululoma tauko palstailusta teki hyvää, ei tullut ajateltua koko ajan raskautumista. Kaikille onnea tähän vuoteen, toivottavasti tänne listoille ei jää yhtään ilman plussaa! Täällä odotellaan ovis plussaa..saa nähdä tuleeko lainkaan,kun on luomukierto. Onnea loppuvuoden plussaajille myös!
  10. R

Toiveissa vauva 2021

Mut voi ottaa pois piinailijoista, kp2 tänään. Tähän kiertoon ei kyllä ole yhtään toiveita, kun hoidot jäissä joulutauon takia. Toivottavasti kierto ei veny taas yli 60 päivän :rolleyes:
  11. R

Toiveissa vauva 2021

Täti ei oo tullut vielä käymään, enkä oo kyllä testeissäkään tehnyt testejäkään enää.
  12. R

Toiveissa vauva 2021

Mulla näkyi jopa 11pv pistämisestä pregnyl, mutta monella katoaa jo ennen pv10.
  13. R

Toiveissa vauva 2021

Täällä muuten testattu nega, joten odotellaan uutta kiertoa. Toivotaan, että siitä edes tärppäis, mutta alkaahan tää masentaa. :(
  14. R

Toiveissa vauva 2021

Näkyy väriä kaikilla haamuilijoillla :love: Varsinkin @Neilikka191919 sanoisin et on jo plussa :X3:
  15. R

Toiveissa vauva 2021

No oireiden perusteella luulinkin, että tärppäs, mutta testi latisti ne toiveet :rolleyes:
  16. R

Toiveissa vauva 2021

Ovis on varmasti ollut jo, koska irtoaminen on varmistettu pregnylillä, joten ovis ei voi olla vasta nyt :unsure: sain myös ovis plussan silloin kp 14 (y)
  17. R

Toiveissa vauva 2021

Tarvii kyllä myös ihmetellä, mitä mun kropassa tapahtuu, kun huvikseni testasin cb ovistestillä ja tuli hymynaama :unsure: Herkkä raskaustesti kuitenkin puhdas nega :cautious:
  18. R

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu nega, alan olla sitä mieltä että mulla näkyy pregnyl 11 päivää. Kun haamulainen tuli viime kerrallakin. Toiveet oli kyllä korkealla tässä kierrossa :(
  19. R

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta ja toivotaan, että pysyy matkassa loppuun asti ❤
  20. R

Toiveissa vauva 2021

Haamulainen pärähti testiin, eikä enää pitäis olla pregnyliä. Pakko hakea joku toinen testi tänään En uskalla kuitenkaan iloita vielä :censored:

Yhteistyössä