Hakutulokset

1. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

RauRau: ihana pötsi <3 Muahan kanssa jännittää, miten kävisi, jos vauvalla ei olisi kaikki hyvin -kestäisikö mies vai "räjähtäisikö pää" -kuten hän tosiaan itse ilmaisi alkuvuodesta, kun kriiseiltiin sen kanssa, tuleeko vauva vai ei. Itsekkäästi sitten kuitenkin annoin raskauden jatkua...
  2. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

Sinadrius <3 Ihanaa, että teille toinen tulossa. Ja sinulla vaikuttaa olevan tosi terve asenne. =) Sydäntähti: Niin :) kyllähän sen itsekin ymmärtää, kun jotain möläytyksiä kuulee, ettei sanoja mitään pahaa tarkoittanut, mutta sen viestin vastaanottajan tunteet kun tulee peliin...
  3. V

Paastoarvon kanssa siis vuuti ja crocus76:kin kamppailevat. Lohdullista! Mullakinhan tosiaan vain tuon arvon kanssa häikkää. Ja lisäksi kun tuo mittari ei ole mielestäni luotettava, niin jippijaijei... Eilisaamuna oli 5.7 ja tänään 5.9, MUTTA kun labrassa todettu, että mittarini näyttää liikaa...
  4. V

Raskausoireet eri raskauksissa

1. raskaus -poika -paha olo rv 3-9 -tumma viiva tissien alta alas asti -alkuun mielitekoina riisikakut, greipit, piimä 2. raskaus -poika -paha olo rv 5+ -12 -tumma viiva tissien alta alas asti -mielitekoina mm. perunamuussi ja makkarakastike 3. raskaus -poika -paha olo rv 6+ -16...
  5. V

Napsi Oi, kuulostaapa tutulta!! Mullekin anoppi sanoi, kun kolmas (ihana, ihmeellinen ja juuri oikea vauva meille!) poikamme oli syntynyt "Nooo... ei se haitaa, kyllä ne jotkut muutkin saa pelkkiä poikia!" Törkeetä!! Ja tosiaan, on muitakin ajattelemattomia kommentteja tullut. Varsinkin nyt tän...
  6. V

Hei, ihanaa, täällähän on oikein daisariklubi :D No, kyllä mäkin taidan ensi viikolla käydä varailee kampaajalle aikaa. Kahdet rippijuhlat ja yksi kastejuhla ensi kuussa luvassa. Elokuussa ois vielä yhdet häätkin. Latvoja ainakin pitää reilusti leikata (varmaan min. 10 cm), ihan reuhkat...
  7. V

Olikin monta viestiä luettavana, kiva! =) Itse olen taistellut aamun paastoarvon kanssa ja ollut ihan hermorauniona siitä. Tuntunut, että mitä terveellisemmin ja tiukemmin syö, niin eikö vaan arvo oo enemmän persiillään. Meilläpäin ainakin tapana, onneksi, että oma mittari kontrolloidaan...
  8. V

Jep, niin on. Painava kohtu ja vauva painavat isoja verisuonia selällään ollessa. En voi olla oikein hetkeekään selällään. Alkoi aika varhain tässä raskaudessa tuo. Juhannuksesta selvitty. Öisin tullut valvottua vähän myöhempään, mutta myös aamulla tullut nukuttua. Viime yö olikin eka...
  9. V

No hei, minähän oon siis kanssa herkkulakossa. Juhannuksen herkkuihin kuuluu porkkana -ja kurkkutikut dippikastikkeella. Plus ehkä saatan porsastella ja vetästä pussin vähärasvaisia poppareita. Mutta sitten juhannuksen jälkeen taas tosi tiukalle. Harmittaa tosi paljon, kun verensokerit...
  10. V

Vuuti: minä sain tänään neuvolasta verensokerimittarin kotiin. Onhan siinä oma hommansa, kun 6 kertaa päivässä mittailee... mutta onneksi vain 2 krt/ viikossa. Kai siihen tottuu! Tein tänään jo parit testipistot ja hyviä arvoja näytti. Huomenna ajattelin mittailla varsinaisesti, vaikkakin olen...

Yhteistyössä