Hakutulokset

1. T

Menee hermo noihin kissoihin!!

Paa ikkunalauta täyteen vaiks kanervia :p
  2. T

Menee hermo noihin kissoihin!!

Meillä ulkoillaan ihmistentahtisesti ja kissa ei päätä koska tulee sisälle....Meillä on kyllä viimeaikoina ollu ongelmana enempi toi nirsoilu, kun mikään ruoka ei tunnu kelpaavan, vaikka tähän asti on menny kaikki. Käy vaan tossa kipolla nuuhkasemassa ja pyörii selkä köyryssä jaloissa :kieh:
  3. T

huolitteko kylään nuhaisia vieraita?? siis NUHAISIA, ei kuumeisia...

Me ei valkata vieraita, kaikki saa tulla kekkä tahtoo...
  4. T

Yleisvitutus päällä!

Kestosellainen ollu jo viikonpäivät. Syntyis prkl tämä lapsi jo, ni vois jotain tehäki :kieh:
  5. T

MANSIKKA-SUKLAAKAKKU vai joku hyvä juustokakku?

Viimeisimmässä Pirkka-lehdessä oli ihana mansikka-suklaakakun ohje. Jos olen viikonloppuna edelleen yhes koos, ni voisin isänpäiväks sellasen pykätä.
  6. T

Voiko postista käydä kysymässä pakettia ennen imoitusta??

Jos sulla on tiedossa se lähetyskoodi, JJFI ja pitkä numerosarja.
  7. T

Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

Pakko tulla tänne valittamaan ,kun on pinna taas niin tiukalla :ashamed: Päivät ja yöt on yhtä kärsimystä lonkka- ja liitoskipujen kanssa ja mitään ei enää voi tehdä, kun aina sattuu johonkin. Neuvolassa eilen hoitaja ihmetteli, miksei kaveri ole vielä tullut ulos, kun on pari viikkoa jo...
  8. T

Jaahas, viikko vielä olis laskettuun, tänään siis 39+0. Yöllä jo ajattelin että nyt päästään lähtemään, mutta jossain välissä olin nukahtanut ja täällä siis ollaan kotona yhtenä kappaleena edelleen... Limatulppaa tai jotain muuta limaa pukkaa ja kohdunsuu on kipeä. Ikkunanpesusta taisi sitten...
  9. T

Mä en oikeasti enää yhtään ihmettele kuinka joillain ihmisillä ei ole ikinä varaa mihinkään.

Ehkä toi lahjavuoren haalimisen alottaminen toimii vielä leikki-ikäisellä, mutta kun joukossa on jo teini-ikää lähestyvää kansaa, niin mieli muuttuu joka toinen päivä ja jouluun mennessä ne juhannuksena toivotut snorkkelit ei ehkä ihan jouluna ole kuuminta hottia. Mä makselen vuoden mittaan...
  10. T

Muita, joilla mennyt maku Madonnasta nuorten miesten myötä?

Multa menny maku koko mummoon jo siinä vaiheessa, kun ei iän myötä oo älynny muuttaa musiikkiaan tai videoitaan kypsempään suuntaan. Tulee vähän samat vibat kun Tina Turnerista :x
  11. T

Hartan vai ABC

Meillä oli edellisellä ABC:t ja tykkäsin kovasti. Mukavan kevyet ja 'pehmeät' työnnellä. En myöskään löytänyt pirkanmaalta kauppaa josta niitä saisi ostaa ja päädyin tällä kertaa tilaamaan osoitteesta WWW.VAUNULA.FI - Edullisia lastentarvikkeita vaunuista pottiin suoraan maahantuojalta...
  12. T

Kenellä tulossa 4:s tai enemmän!?

Meille on tulossa neljäs. Isommat on jo 13v, 10v ja 5v, joten alusta tässä taas tavallaan alotetaan.Juniorin pitäis tulla maailmaan parin viikon sisällä, mutta katsotaan nyt, on sitä ennenkin jouduttu odotteleen :headwall:
  13. T

Heipparallaa ja onnea tosiaan kaikille, jotka on tämän taipaleen päätökseen saanut :flower: Itse kävin tänään neuvolassa, viikkoja kasassa tasan 38 eikä taida olla vielä juniori tulollaan. Pää on kuulemma hyvin jo alhaalla ja vatsa valmiin näköinen, mutta ei povannut silti pikaista lähtöä...
  14. T

Asuntosi/talosi hintapyyntö verrattuna toteutuneeseen myyntihintaan?

Etelä-Pirkanmaalta ostettiin omakotitalo 2005. Pyynti oli 159000 ja 135000 maksettiin.
  15. T

Mistä yksiosainen juhlapuku 74 cm?

Mulla on sellanen ylimääränen. Tummansiniset samettihousut ja valkoinen kauluspaita ja ruudullinen liivi ja sininen rusetti. Voin myydä sen jos kiinnostaa. Pari kertaa käytetty.
  16. T

Onhan tämä mukavaa, kun tietää, että tässä kuussa kaikki tämä kärvistely on ohi :) Eilen aloin haeskella netistä ohjeita synnytyksen käynnistelyyn akupainannalla, mutta vielä ei ainakaan tuottanut minkäänlaista tulosta, ei sitten supparin supparia:kieh: Paras keino supistelun aikaansaamiseksi...
  17. T

Marraskuun muruset *lokakuussa*

MoonVaan: huoh, jotain tollasta ajattelinkin, mutta toivossa on hyvä elellä:) Sillä vaan olen tuosta asiasta ihmeissäni ja toiveissani, kun näistä perheen muista lapsukaisista (3kpl)paikat on ollu visusti kiinni ja kiinteät loppuun saakka...No otan seuraaviksi 3-5 viikoksi mukavan asennon ja...
  18. T

Heipparallaa, olen enempi vaan lueskellut juttuja taustalla ja ollut kiitollinen, etten ole yksin kärvistellyt täällä vaivojeni kanssa :p Nyt oli kuitenkin pakko lähteä itsekin kirjoittamaan, kun neuvolalääkäri totesi eilen kohdunsuun olevan auki jo sormelle, viikkoja kasassa 37+2...
  19. T

En ole pahemmin tänne kirjoitellut, mutta nyt on pakko. Viikkoja kasassa huomenna 37 ja tuskasta on... Eihän neljäs voi mennä yli..eihän:p

Yhteistyössä