Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Heippa taas... Nyt on helatorstai vietetty ja yksi arkipäivä ennen viikonloppua... B) Piti tulla pikaisesti kurkkaamaan kuulumiset ja hyvä touhis kun olit kirjoitellut siitä oviksesta...minäkin ryntäsin äkkiä päiviä laskemaan niin huomasin että minullakin on JUURI TÄNÄÄN puoliväli kierrosta...
  2. E

:attn: NOSTO :attn: Apua...minne kaikki ovat hävinneet....olimme jo kolmannella sivulla !!! Se on perjantai taas,,,ja perjantai siivous edessä...tai puoliksi jo takana kun aloitin jo ennen 9:deksää olohuonetta imuroimaan ja huonekalujen paikkaa vaihtamaan :D ...minulla on sellainen luonne...
  3. E

Heippa !!! Piti tulla pikaseen koneella käymään kun juniori meni näin aikaisin päikkäreille,,,kun pomppi aamulla jo ENNEN KUUTTA ylhäällä \|O !!! No onhan sinulla sitten touhis paljonkin "ohjelmaa" ja "muuta ajateltavaa", jos opiskelemaan alat...eli pidetään kovasti peukkuja :wave: (...
  4. E

Heipä hei !!!!! Jooo`o....meninhän minä silloin torstaina sen testin ostaa...jo, ja kaikkein "hauskinta" oli se, että kun kävin kylillä niin PUHUIN PUHELIMESSA juuri kun ajoin apteekin ohi, ja KOTONA vasta muistin että se testi jäi....( oli nimittäin silloin JO kauhee pissahätä )...No kuopus...
  5. E

TERVEHDYS TÄÄLTÄKIN...... Onneksi on nuo vapun tohinat ohi,,,ja arki taas painaa päälle... \|O Mantanalle ISOT :hug: ....minäkin taas jännään kun kierto on "jo" 29/28, että pitäs tänään testi ostaa...mutta muistelin sitten että viimeksikin meni päivän pari yli,,,että jos malttaisi säästää...
  6. E

Heipä hei taas täältäkin..... Kiva kun Lauriinaskin tuli moikkaamaan :wave: =) ... Minun pitää ihan kysyä teiltä "vanhemmilta ja viisaammilta" että mikä juttu se oli, jos tuli välillä maitoa rinnoista,,,siis silloin kun EI ollut raskaana...oliko se joku "vika päässä", siis aivoissa vai mikä...
  7. E

...tule sitten HETI kertomaan meille !!! :heart: Minulla on kanssa samanikäinen tytteli täällä kotona =)
  8. E

APUA mantana...testaappas nyt jo äkkiä....luin juuri kirjoitteluni perään viestisi, niin ihan kanalihalle meni...niin lupaavia oireita on =) ...onko teillä kuinka pitkään vaavia odotettu ? :heart:
  9. E

HEIPÄ HEI ! Touhikselle oikein paljon +++-tuulia kun OVIKSENKIN pongasit !!! Minä en oikeesti ole koskaan AIVAN varma, onko se ovis milloin meikäläisellä...on pitänyt niitä testejä hankkia, mutta aina ne on jäänyt...-että turhaan tässä kyllä marisen... :kieh: :headwall: =) Me ollaan...
  10. E

ILTAA MAMMAT :wave: Piti alkaa telkkaa kattomaan, mutta ukko tuijottaa taas tuota jääkiekkoa :kieh: niin päätimpä istuuntua tänne koneelle sitten.... Oltiin tänään uimassa pitkästä aikaa ja kivaa oli...ja sitten tietty hampurilaisille Heseen sen jälkeen, että pysyy nämä "kalorit"...
  11. E

Heipparallaa taas......... :wave: Vai semmosia touhis siellä miettii.....mutta ahkera mies sinulla on !!! Meillä kanssa tahtoo olla niin, että kun isäntä ottaa välillä isompien kanssa yhteen niin minä tietty yleensä puolustan LAPSIA ja sitten meillä onkin jo keskenään ukon kanssa riita ja...
  12. E

Heippa pikaisesti..... Piti tulla taas äkkiä moikkaan ennen kun laitan ipanan päikkäreille...vai että OMEGA öljyä ??!!! Täytyy varmaan kokella...Meillä anoppi toi minulle sitä oliivi öljyä, siis sitä jotain neitsyt oliiviöljyä ja ylisti sen läpi maan ja taivaan...-en ole vielä kokeillut, mutta...
  13. E

HUOMENTA MAMMAT !!!!!! =) Kävin tuossa eilen niin pikaiseen koneella että ehdin lukea vain teitin kuulumiset....nyt oli pakko istahtaa hetkeksi uudelleen ;) ... Minä äsken kanssa laskin päivät niin sehän on jo kp. 13 eli taitaa olla se puoli väli kohta paikallaan..siis kierrosta...Kyllähän...
  14. E

HUOMENIA !!!!!! Voi Touhis :hug: , minäkin niin jännitin puolestasi, että piti saada äkkiä lapset kouluun että pääse koneelle...mutta tällästä tää on...tuntuu ihan että kun osais TOTAALISESTI "lakata odottamasta" sitä plussaa, niin varmaan tärppäis ;) ...Minä nimittäin tein nyt tradikaali...
  15. E

HEIPPA TAAS KAIKKI :wave: Empä ole koneella käyny muutamaan päivään kun niin otti "pattiin" se tätylin tulo ...mutta onneksi oli tuo pääsiäinen tuossa niin oli paljon touhuttavaa lasten kanssa....että aika kului hupaisaan... ;) Nyt kun tuli koneelle lukemaan teitin kuulumisia, niin...
  16. E

Hyvää Pääsiäistä Kaikille !!!!!! Tänään aamulla se peevelin täti sitten tuli :( :'( :( ..... Tunsin heti, kun kuuden aikaan vessaan kävelin, että jaahas...nyt nippailee ja polttelee mahaa juuri silleen, että kohta se lurahdus tulee...ja eikä se vielä mitään, mutta kun tulee koko alapää...
  17. E

HEIPPA MAMMAT !!! Mihinkäs kaikki ovat taas kadonneet...olimme taas jo kolmannella sivulla :wave: :wave: :wave: Ulos tekisi mieli lähteä, mutta kamalan kylmä tuuli siellä on, että täytyy vähän päivemmällä koittaa uudestaan tehdä lähtöä :) ...Eilen vaikka oli kunnon takki päällä ja...
  18. E

Hyvää Sunnuntaita kaikille !!!!!!! Tulin pikaisesti moikkaan, ja lukemaan kuulumisia. Meillä oli eilen tosi vauhdikas päivä...Olimme 3 nuorimman muksun kanssa Helsingissä messukeskuksessa Lapsi-messuilla ! :heart: Siellä oli TOSI kivaa ja TOSI PALJON PORUKKAA !!! Koko päivä meni ja voitte...
  19. E

Heippa rallaa..... :wave: Kiva kun ipanoilla on tänään 10:pin aamut niin kaikki on ylhäällä jo heti seittemän jälkeen :headwall: Onneksi itse nousin ennen kuutta niin ehdin RAUHASSA käydä suihkussa... =) Ja peti vaatteetkin vaihdoin jo ennen 7 aamulla kun nuorimmainen heräsi 10 vaille...
  20. E

No huomenta taas !!!! Että oon taas hömppä....menkkoihin on vielä ainakin 4 päivää aikaa, ja nyt jo ravaan vessassa että joko on alkanut....tai yleensä täti tulee niin, että aloittaa jo pari päivää aiemmin ärsyttävän tuhrun :kieh: ...no nyt kun ei ole vielä mitään tuhrua tullut, niin sitä jo...

Yhteistyössä