Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Heipparallaa :wave: :wave: :wave: En ole neljään päivään kirjoitellut, niin olipas jo iiiiikävä teitä ! :heart: Joo, nyt on naapurien mukuat hoidettu, ja oma suurperhe tuntuu taas ihanan omalta ja "rauhalliselta" :heart: :heart: :heart: Lupasin juuri lapsille, etten ota uusia lapsia...
  2. E

Huomenia mammat !!! =) Se on perjantai taas... :o Kylläpä vierähti nopsaan...Minulla on ollut pari naapurin tenavaa keskiviikosta asti hoidossa, niin vilinää on riittänyt...tänään on vika päivä, että tuntuu sitten viikonloppukin jo "lomalta" :D . Koitahhan aniliini selviityä siitä...
  3. E

Heippa täältäkin ! :wave Juuuuu, kyllä on kevättä rinnassa kun tuo aurinkokin suostuu aina välillä pilkahtamaan =) =) =) . Minua kanssa nyt jännää, kun en sitä ovista nyt mitenkään virallisesti millään "mittarilla" pongannut.....mutta ne nippailut olivat varmaan minun ovikseni :$ ...
  4. E

HEIPPA TAAS !!! Kiva kun touhis kirjoittelit,,,minä jo viikonloppuna kovasti odottelin viestejäsi :) ...missäs se mimmimamma on, kun sitä ei "ole näkynyt" ? Juu, tuo keli on aivan kamala,,,minun oli pakko käydä tänään keskustassa virastossa ( n.4 km. yksi suunta )...ja ukolla oli auto, niin...
  5. E

Huomenta ja Hyvää Maanatai aamua :wave: :wave: Mihinkäs kaikki mammat ovat kadonneet ??? ...tuonne räntäsateeseen ??? :xmas: :kieh: :D <br><br>
  6. E

Heippa taas kaikille ja TERVETULOA mukaan Nelli !!! Olipas aamu taas...olisi "saanut" nukkua :$ niin meillä koko poppoo ylhäällä jo ennen 6 !!! Tai ekaluokkalainen tuli herättää että mahaan pistää joku...mutta ei sitä sitten mikään pistänytkään, -halusi minut vain ylös hereille... :headwall...
  7. E

Huomenta mammat Se on jo taaaaas perjantai, -että se viikko vierähti nopsaan ! :/ Eipä oo mitään erikoisia viikonloppu suunitelmia, toivottavasti ei vaan vettä sada niin kuin vähän enteili....Meillä isommat lähtevät viikonlopuksi sukuloimaan että pitäis noitten "pienmpien" kanssa jotain...
  8. E

:hug: Voi Touhis :hug: Lämmin hali Sinulle ja voimia päivän koitokseen...... Tiedän suurperheen äitinä, mitä tämä perheen ylläpitäminen on, varsinkin jos ISÄNTÄ on omissa maailmoissaan...tai juuri tuo ettei tämä kommunikaatio toimi...Siinä sitten lasten kanssa yrität venyttää pinnaa,,,että...
  9. E

Heippa taas........ Oli niin ihana palata tänne palstailemaan etten malta olla pois ollenkaan...varsinkin kun ukko on ylitöissä,,,eikä marmattamassa että olen koneella...muka koko ajan... :kieh: Touhis, ihana kuulla muistakin malttamattomista immeisistä kun minä... :saint: Oletko sinä kuinka...
  10. E

Kiitos mimmimamma vastauksesta ja pidetään kovasti peukkuja Sinulle että plussa pysyy ja vahvistuu.... Niin niistä ns. ovislimoista...minä olin kanssa "muka" huomaavinaan ne puolessa välissä kiertoa viimeksi, eli n. 14 pvä...ja eipä tuo mitään tulosta tuonut...vaikka "mitä teki".... :kieh...
  11. E

TERVEHDYS PITKÄSTÄ PITKÄSTÄ AIKAAN.... :wave: Vaikka niiiin olin minäkin päättänyt lopettaa nämä kuumeilut...niin kai nyt on sitä KEVÄTTÄ RINNASSA sen verran...että oli pakko tulla tähän listaan taas mukaan...ja neuvoja kyselemään... B) Mehän olemme miehen kanssa olleet nyt n. 1.5 v...
  12. E

vuotava putkikorva

Olisi mukava kuulla miten teidän korvatulehduksen kanssa kävi. Koska vuoto loppui ja menittekö uudestaan lääkärille? Saitteko toisen antibiootin vai mitä? Meillä sama tilanne tällä hetkellä paitsi että korva on vuotanut "vasta" la-su yöstä asti. Antibiootti saatiin aloitettu jo sunnuntai...
  13. E

kutiava iho

...niin lisäisin vielä, että olen pistänyt merkille että tyttö aloittaa raapimisen usein ennen nukkumaan menoa ( kun vaatteita vähennetään ) ja aamuisin kun herää ja on vähän hikinen (yleensä nyt kuumalla nukkuukin pelkällä vaipalla)...Se vaan on paha kierre kun ensin raapii niin että menee...
  14. E

kutiava iho

Minulla on kohta 2 vuotta täyttävä tyttö. Syö hyvin, mutta neuvolassa pyydettiin nyt paino kontrolliin kesän jälkeen (siis paino ei ollut noussut tarpeeksi)...Nyt olen ruvennut kiinnittämään huomiota tytön raapimiseen...siis raapii käsivarsiaan, reisiään, selkäänsä ym.. On rasvattu...
  15. E

kuinka pian menkat alkoi km:n/ kohtukuoleman jälkeen?

:hear JOKAINEN ÄITI, ON OMAN LAPSEN PARAS ÄITI :heart: Minulla on kotona 4 lasta ja yksi enkeli tyttö :heart: :heart: :heart:
  16. E

Dysfasia

hei ota muhun yhteyttä........mun pojalla oli fysfasia.......nyt on 6 luokalla koulussa ja fyssa 10 ja enkku 9 ym. eli ei se sitä sano ettei päärjäis jatkossa !!!!!
  17. E

hautasin vauvani

TOTTAKAI OLET Ä I T I !!!! Kukaan, joka ei ole itse menettänyt lastansa, ei voi tajuta sitä äidin tuskaa, ja siksi varmaan päästävätkin valillä "sammakoita" suustaan...olen myös itse kokenut sen... Minun enkeli tyttö täyttäisi tänään 2 vuotta ja kävin eilen kukkakaupassa tilaamassa nätin...

Yhteistyössä