Hakutulokset

1. M

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kiitos:) Juu mullakin serkku tässä yrityksemme aikana jo saanut kaksoset ja juuri syntyi kolmas tyttö. Tosin heillä tärppäsi melkein heti. Toisaalta olen iloinen mutta toisaalta harmissani kun toisilla tärppää niin helposti. Olisipa jo viikko eteenpäin että pääsee testailemaan tai sitten...
  2. M

"raskausoire"-ketju

Toivotaan parasta kuitenkin:) Mulla kp 20/26-28 ja dpo 7 tai 8.
  3. M

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Täällä 21-vuotias tyttönen joukkoonne. Yritystä takana n. 2 vuotta. Viime syksynä todettiin endometrioosi ja se on todennäköisesti haitannut raskautumista. Leikattiin endokysta ja kiinnikkeitä ja sen jälkeen heti testiin saatiin plussa Kuitenkin rv 6 todettiin tuulimunaksi ja kaavinta tehtiin...
  4. M

"raskausoire"-ketju

No mulla ainakin viime plussassa poltteli mahaa aina oviksesta kaavintaan saakka:) Ja niin polttelee taas. Ennemmin ehkä kuitenkin nipistelyä tällä hetkellä:) En oo kuullut että kahta kertaa tulisi. Voihan toki olla että esim. stressi sekoittaa kierron ihan kokonaan. Itelläkin kierto venynyt...
  5. M

"raskausoire"-ketju

Mitä olen muista keskusteluista lueskellut niin joskus ovistikku voi näyttää myös raskauden. Ja kyllä minusta kuulostat aika raskaana olevalta:) Mutta kannattaa kuitenkin odotella vielä muutama päivä ennenkuin teet raskaustestin:)
  6. M

"raskausoire"-ketju

Heippa, Täällä 21-vuotias tyttönen. Yritystä takana n. 2 vuotta. Viime syksynä todettiin endometrioosi ja se on todennäköisesti haitannut raskautumista. Leikattiin endokysta ja kiinnikkeitä ja sen jälkeen heti testiin saatiin plussa:) Kuitenkin rv 6 todettiin tuulimunaksi ja kaavinta tehtiin...

Yhteistyössä