Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Nukkumisestakin ootte puhunut, hyvin nukuttaa kyllä! Esikoisesta aloin ravaamaan vessassa 2x yöllä heti plussauksesta ja nyt ihan sama homma :) Normaalisti käyn kerran kaks päiväsä niin on vähän totuttelua! Ja vähän ärsyttää kun tietää valmiiks ettei tuu nukkumaan yhtäkään kokonaista yötä...
  2. A

Vielä tuosta tupakoinnista! Että en kyllä olis pystynyt lopettamaan jos mies ei ois lopettanut samalla, en käsitä kuinka joissakin perheissä miehet jatkaa polttamista mut yrittää "tukea" äitiä lopettamaan, HALOO :D Seksistä.. Mulla alko viimeviikolla koulu niin oon kyllä ollu niiiin poikki...
  3. A

JonMa ei suinkaan oo fb-ryhmä täynnä! Laita viestillä linkki fb-profiiliisi niin laitan kaveripyynnön :)
  4. A

Me halutaan tietää kyllä sukupuoli! En osaa puka lasta täysin neutraaleihin vaatteisiin :D Ja tupakoimisesta, poltin esikoista oottaessa melkein puoleenväliin asti joten sympatia on niiden puolella jotka sitä vastaan raskaanaollessa taistelee,(Niitäkin kun täällä palstalla on) eriasia jos ei oo...
  5. A

Itun emo miksi harmittaa menkkajuilimiset? :o Mulla niitä tuli melkein puoleenväliin asti edellisessä raskaudessa! :D Ne on mulle ainakin se merkki että masussa jotain on! :D
  6. A

Oiiii pepsimax on miun suurinta herkkua kans! Mut nyt ei oo tullu juotua kyllä :o Miun mielitekoja on juissimehut, valmisruuat, vadelmavissy ja mandariini! :D Adalie & pikku 7+6
  7. A

Oiiii pepsimax on miun suurinta herkkua kans! Mut nyt ei oo tullu juotua kyllä :o Miun mielitekoja on juissimehut, valmisruuat, vadelmavissy ja mandariini! :D
  8. A

Miun listassa 2011 inkivääri oli vaan niissä ruoka-aineissa joita pitää käyttää kohtuudella ja nyt lri sanokin että nyt vasta totaalikielto :D En sit tiedä :)
  9. A

Tossa ohjelappusessa lukee vaan "Inkivääri - Osa inkiväärin ainesosista saattaa olla haitallisia sikiölle."
  10. A

NiinaAnniina se inkiväärikielto on tullu nyt vasta. Mie olin raskaana jouluna 2011 ja vedin kyllä glögiä ja pipareita hyvällä omallatunnolla kun ei missään sanottu ettei saa :D Nyt kun kävi varhaisultrassa lri sanoi että ainoo uus kielto on inkivääri.

Yhteistyössä