Hakutulokset

1. T

Elokuussa 2010 synnyttäneet

Hei kaikille, Olen monta kertaa meinannut tänne kirjoittaa reilun 4 kk aikana, mutta olen sitten vaan lukenut juttuja. Aikasemmin olinkin tuolla elokuun odottavien puolella myös mukana. Tässä meidän tarina: Laskettu aika oli 31.8, mutta meidän suloinen hurmuri poika syntyi sektiolla...
  2. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Meille syntyi pieni, kaunis poika sektiolla 6.9.2010 klo 17.42. Mitat: 3860g ja 53cm. <3 Pitkä ois tarina, kirjoittelen joskus tänne lisää. Vedet meni, 2 päivää osastolla supistuslääkkeitä sain, vajaa 20 h synnytyssalissa ilokaasua ja epiduraalia ja suonensisäistä supistuslääkettä. Ei...
  3. T

Täällä vielä. Mullakin oli viime yönä sellasia erilaisia polttoja aika pitkään. Sitten kuitenkin nukahdin ja nukuin klo 14 asti. :D Ei ole jatkunu sitten päivällä tuo polttelu, mutta outoo tuntemusta alhaalla on. Toivotaan. :) Jotain nestettäkin tuli hieman, sellasta valkovuodon ja liman...
  4. T

Minä vielä myös olen täällä ilman vauvaa. :( Tänää LA ja polikäynti. Tapahtunutta siellä: - Kohdunkaula vielä 2 cm - Pää kiinnittynyt - Lantiossa tilaa kovasti - Kohdunsuu epäkypsä eli ei vielä laskeutunut tarpeeksi, kun ei ole ollut supistuksia jne.. - Painoarvio 3,7 kg -...
  5. T

Moikka, Minä täällä vielä olen. :( Tiistaina tuleva laskettu. Ei mitään uusia merkkejä, polttoja hieman jne. Hyvin saan vielä nukuttua, 2 kertaa vessassa, mutta ei muuta. Vauveli liikkuu paljon. Kädet vaan on ongelma, en voi tehä mitään kun ne on turvoksissa ja niveliä sattuu. Pelottaa, että...
  6. T

Hei, Täällä 2 päivää ollut polttoja silloin tällöin ja maitoa tulee tissistä :D. Mutta ei tosiaan voi tietää koska tulee lähtö synnyttään...tasan 1 vko laskettuun.. Paljon onnea kaikille pienokaisen saaneille. <3 Sartsan tarinasta tuli mullekin itku silmään. Hyvä, että kaikki kuitenkin...
  7. T

Tässä kuvia: Masu_vko38 Peitto
  8. T

Hei, Neuvola tänää. Kaikki kunnossa. Paineli alavattaa, kuulemma on vauva laskeutunut hieman ja pää on tosi alhaalla ja kiinni. <3 Eli voi tapahtua tai ei tapahtua vielä. Arvot oli kaikki ok. Turvotus ja päänsärky voi viitata raskausmyrkytykseen, mutta valkuaista ei ollu pissassa ja...
  9. T

Onnea, onnea kaikille vauvan saaneille. :flower: Mulla oli eilen sellaista limaista vuotoa pitkin päivää ja luulin, että tuli pissat housuunkin, mutta voisko olla mullakin lapsivettä. Sitten sen parhaimman s:n jälkeen vihlo niin pirusti pari kertaa ja tänää ollu polttoo alamasussa ja...
  10. T

Moikka, Koko aika on mulla puuhaa..supistuksia ei ole ja muutenkin menee aika normaalisti. Vaivoja: - käsissä nivelet kipeet aamulla ja turvoksissa - tuska hiki yöllä ja päivällä - kaamea päänsärky - hieman kai niitä liitoskipuja jaloissa ( tänää jotain 6 h shoppailemassa)...
  11. T

Kauheeta tollanen, että ihmisten tarvii hautausmaalla tehä tollasta. Ei ole kyllä mitään järkeä..ja sitten miettii, että sellasen voi tehä aivan hyvätuloinenkin, kun vaan kattoo, että ompas kiva esine, tottakai sen voi ottaa, ei kukaan huomaa. :( Sartsa, toivon tosiaan, että teidän...
  12. T

saako hetken valittaa?

sama rivarissa, hermo menee!!!!!!!!
  13. T

Moi, En uskalla ostaa vielä liivejä, kun en tiiä miten tissit turpoo. Ostin yhet tossa 1 kk sitten ja ne on jo pienet :laugh: joten tarvii odottaa ja jos ei sitten voikaan imettää :( Hirvee on ilma!!! Mulla alkanu turvotus ja sellanen särky on sormissa aamulla kun herää. Remontti ei...
  14. T

Ihanaa, jo 2 vauvelia syntynyt terveinä, mahtavaa!!!! Onnea kovasti :heart: Meillä oli eilen se äitipoli. Sellanen pimeä huone, jossa lääkäri ja hoitaja (suht nuoria molemmat) istuskeli. Sitten vaan housut pois ja tutkittavaksi. Eka katto sen kohdun suun, kiinni vielä normaalisti. Sitten...
  15. T

Moi, Voi ja voi. Ma oli neuvola ja vielä kuulemma sykkeen perusteella perätilassa. Viikot tänää 36 vkoa. To ois Tayssi äitipoli, kesto 2-3h eli katotaan tilanne, käännetäänkö jne. PELOTTAA!!!! Luin netistä kaikkee juttuja kääntämiseen liittyen. Tiedän ja aistin, että masulainen otetaan tänne...
  16. T

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Heippa, Kiitos vinkistä Sartsa ;). Olen 31 vuotias, esikoista odottava äiti Pirkkalasta. Laskettu aika ois 31.8 eli viikot menee 35 + 1 <3. Eli kiva ois pitää jonkinlaista yhteyttä :) Laitan yv:tä tulemaan...
  17. T

Liian kuuma on! Raskaus ei vaivaa tai muuta, mutta muuten hermot paukkuu, kun ei vaan jaksais enää tätä hien määrään. Oon tällä viikolla innostunut leipomaan kinkkupiirakan ja tacopiirakan :D. Mun toinen ammatti on kokki, joten tulee kokattua, mutta leipominen on vähemmälle jäänyt. Taitaa...
  18. T

Heippa, Muutamia asioita. Hienoa lukea teidän ajatuksia, siis on ollu koko tämä aika. Tuntuu, että ei ole yksin ja saa ajatuksilleen vastinetta. En koko aikana kovin ole nimimerkeille vastannu suoraan vaan yleisesti kirjoittanut. Toivon, että siitä ei ole ollut haittaa tai muuta. :) Mulla...
  19. T

Heippa hei, Kuuma ja kuuma. Ilman turvotusta selvinny vielä, mutta hiki on kova, ainakin yöllä. Tais olla yks neuvola tossa ja en ole kirjoittanut. Kaikki siellä hyvin, paino noussu jotain vajaa 6 kg koko raskausaikana, olen tosi tyytyväinen, kun on tuota ylipainoa ennestään. Oon...
  20. T

Tämä on vaan remonttia tehnyt ja ollut jo lomalla yli viikon. Lisäksi tapellut kelan kanssa, hitto ne ei tiedä siellä mitään ja tekee emämokia!! Hyvin vielä jaksaa, ei ole turvotustakaan, suonet on jaloissa hieman pinnassa, mutta kai se on ohimenevää. Eilen 9 h ulkona, pyöräiltiin tampereelle...

Yhteistyössä