Hakutulokset

1. L

Mistä tiedätte että lapsenne ovat onnellisia luonanne?

Koska olen poikani äiti ja hän suu leveässä hymyilee minulle niin tiedän olevani hänelle tärkeä ja hän minulle :heart:
  2. L

Tyhmä kysymys

Onko muut äipät käynyt baareissa lapsen syntymän jälkeen? Minkä ikäinen lapsi oli kun menit ensimmäisen kerran baarin? Ajattelin itse juhlistaa 22w synttäreitä ja jättää mummolaan 10kk pojan onko liian aikaista?
  3. L

Nimimerkistä

Charon biisistä little angel :heart: :heart: :heart: :heart:
  4. L

kummin virallinen tehtävä?

Pojallani on 5 kummia vain yksi heistä muistaa ja on tekemisissä pojan kanssa. sitä se ero teettää
  5. L

TESTAA paljonko sinussa on Akua!!!

60 prossaa
  6. L

Mikä on kukkahattutäti tai millainen siis on?

se varmaan on sellainen täti jolla hattu jossa on kukka
  7. L

Mä en jaksa enää näitä jatkuvia mykkäkouluja!!

Voi kuinka ex mies on pyrkinyt takaisin pyydellyt anteeksi tehnyt vaikka mitä, mutta oikeasti hän haukkuu koko ajan minua selän takana. En ottanut takaisin pysyin vahvana ja olen nyt todella onnellinen
  8. L

Mä en jaksa enää näitä jatkuvia mykkäkouluja!!

Meillä oli sama juttu sanoin miehelle että erotaan ku sua noin ahdistaa ja niin minusta tuli 6kk ikäisen pojan yksinhuoltaja äiti ja päivääkään en ole eroa katunut
  9. L

Jos saisit valita itsellesi ihan minkä vaan ammatin,

eläinten psykiatri..mistä muuten sais tietoo? haluaisin alkaa lukemaan itseä siihen ammattiin
  10. L

Miten pakasteseistä hyvänmakuista?

Mikroon ja kissalle ruuaksi. Ei viitsi itselle valmistaa ku kissa mässää sitä :D
  11. L

Viitsiikö tulevan kummilapsen nimeä kysyä?

Ilman muuta mielestäni kummeilla on oikeus tietää. Me kysyttiin jokaiselta meiän pojan kummilta haluavatko tietää nimen.
  12. L

Meneekö nyt muumimukit kaupan?

Minulle kyllä muumimukit menee :D
  13. L

Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä?

Ei ole ehkäisy..Meillä aiheutti että vauva tuli..ja myös ero :|
  14. L

Mihin väliin laittaisit ruokailut?

Käytiin neuvolassa neuvola täti että antaa kasvis ateria eli toinen lämmin ateria mietin mihin hiton väliin. No meillä menee näin: poika herää 9.00 siinä anna aamupalan menee päiväunille klo 11 herää n. kahden aikaan annan liha peruna kasvis aterian viideltä toiset päikkärit herää noin kuuden...
  15. L

Voisitko ystävystyä muslimin kanssa?

Tottakai. Onhan nekin ihmisiä eri kansaa vaan. Minä itse seurustelin muslimin miehen kanssa ja minulla oli parempi olla hänen kanssaan kuin suomalaisen kanssa. Muslimit osaavat myös olla minun mielestäni ihan kilttejäkin :saint:

Yhteistyössä