Hakutulokset

1. Z

40+ so what wol.13

Olikohan mulla väärä annos niitä lugeja, kun luin että niiden aikana ei vuoto alkaisi... Mulla kyllä alkoi ja vielä etuajassa. Onkohan siihen imeytymiseen merkitystä kumpaa kautta ne ottaa? Minä nielin, kun tuntuivat yhden kokeilun jälkeen niin sottaisilta
  2. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko Woltin tilanne selkiytynyt? Pionii sinun kuvasi kyllä todistaa sen, että kaikki on yksilöitä. Monesti varmaan tulee turhaan stressiä siitäkin kun joillakin näkyy todella aikaisin ja ottaa paineita, kun itsellä ei piirry mitään :)
  3. Z

40+ so what wol.13

Lumikki70, en löytänyt sun kp:ää listaa varten, voit muokata tuota nyt niin, että saat omat tietosikin kuntoon
  4. Z

40+ so what wol.13

Perjantai 2.10.2015 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus mama na baba (42)........................59kp/27 Johanna75 (40)..............6.................43kp/30 Virkki (39)........................2...............33kp/26 Lumikki...
  5. Z

40+ so what wol.13

Lumikki, se lista taitaa olla parin sivun päässä tästä taaksepäin, etusivulla on jokin aloitusjuttu. Yritän vuorostani tänään vaikka sitä päivittää jos ärsytykseltäni pystyn :LOL:
  6. Z

40+ so what wol.13

blääh KP 1. Huomenna tasan vuosi siitä, kun ehkäisy jätetty pois ja yrittäminen aloitettu, melkein juhlapäivä;)
  7. Z

Voi Wolt :( sama tilanne. Toivoin niin, että sinulla olisi tärpännyt...
  8. Z

40+ so what wol.13

Mikä keljutus.... Menkkajuilinnat, ärsytys ja pieni tuhrutus jo alkoivat, vasta Dpo11 joten kierto taisi jäädä lyhyeksi. Mutta eteenpäin niin kuin muutkin mummot lumessa :mad: Seuraavaan kiertoon kaikki taiat mukaan.
  9. Z

On sulla Tirppunen kyllä niin pienet päivät, että taitaa olla usempi vauva matkalla ;)(y):whistle:
  10. Z

Empuskan kuivassa näkyy myös :)

Yhteistyössä