Hakutulokset

1. Z

40+ so what wol.13

Minä näen aina viivoja, vaikkei tikkuun olisi edes pissitty :oops::oops::oops:
  2. Z

40+ so what wol.13

mutta katsoppa itse sitä testiä, joka aukeaa aijaan kautta. Siinä on punainen plussaviiva puikon sisässä ihan selkeästi. Jos se tuo aijaa sitten niitä kuvia muokkaa, mutta ei tuosta oikein saa haamua tekemälläkään ;)
  3. Z

40+ so what wol.13

Keskiviikko 14.10.2015 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............34kp/30-32 Tammityttö (39)................3...............34kp/ (hoitokierros menossa) Pilvilinna74 (40)................6.................33kp/25 Jelli75...
  4. Z

40+ so what wol.13

Pirtsi: näin eilen ja näen tänään jotakin.... Kyllä sulla on sitä taikapissaa,jos ei tuosta vahvene ;)
  5. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Samaa mieltä, viivan alku näkyy. ❤❤❤
  6. Z

Tuommoisia mullekin nyt tulee. . Minusta niitä on muutettu jotenkin. Ihan kuin väriainetta ei olisi tarpeeksi. Mitään haamua ei tule ja juuri ja juuri nähtävä kontrolliviiva.
  7. Z

40+ so what wol.13

Tsemppiä Elotar, sulla onkin jo hyvät dpot kasassa, jospa kohta saadaan se plussauutinen :D:ROFLMAO:
  8. Z

40+ so what wol.13

Monista hyvistä ultrakuulumista huolimatta tänne kaivattaisiin nyt oikein kunnon plussasadetta, sen verran luovuttanutta ilmapiiriä aistittavissa. PIRTSIllä minä näen taas viivaa, mutta minä nyt näen niitä viivoja tosi herkästi. Mutta ehkä nyt olisi sen aukkarin vaikutuksesta tulossa plussa...
  9. Z

Tammityttö: mulla on niiiiin viivaystävällinen iPad ja hyvät viivalasit, että näkisin kyllä taas tossa pc:ssäkin jotakin. (Olen kyllä sitten nähnyt monesti omissa tyhjissänikin vaikka mitä ) Sulle, jos kelle toivon kyllä plussaa (y)
  10. Z

40+ so what wol.13

Jos nyt sitten meni jonkun päivät sekaisin, niin johtui siitä, että pomo soitti välillä :X3::rolleyes:
  11. Z

40+ so what wol.13

TORSTAI 8.10.2015 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Virkki (39)........................2...............39kp/26 Lumikki 1970 ( 45 ).............1..............28kp/30-32 Jimima (43).......................2.............30kp/28-30 Pilvilinna74...
  12. Z

Kyllä siellä empuska jotain näkyy, vahvempana kuin eilen...
  13. Z

40+ so what wol.13

Ihania viivoja Sulosalalla jo näkyvissä.. Woodoon neuvo on Toive38 aika hyvä :) Veikkaan että muutamassa päivässä vasta rinta murtuu :whistle::whistle::whistle: Joudun korjailemaan tuota listaa joku päivä, kun tänään vasta alkoi oikea vuoto, eli noin 5 päivää tuhruilua, blääh, eli tänään...
  14. Z

40+ so what wol.13

Tammitytölle onnea matkaan! Nyt on ekat gelee royalet nautittu huuhtoen alas macajauheella terästetyllä greippimehulla... Voin sanoa, että olipahan makuelämys, mutta maksimoidaan nyt mahdollisuus.
  15. Z

40+ so what wol.13

SS; taitaa olla jo varovaisen tuuletuksen paikka :)
  16. Z

40+ so what wol.13

Miten tuo tuntuukin niin tutulta! Voi kyllä käyttää vitamiineja yms, mutta näytettä ei vie :)
  17. Z

Minä se vaa näen noissa empuskan tikuissa haamuja :)
  18. Z

40+ so what wol.13

Osaakohan teistä kukaan vastata, kun teillä on noita nuoria miehiä :sneaky:, mutta mulla on siis itseäni useamman vuoden vanhempi mies, ja mitetin voiko hänelle syöttää gelee royalea. Ajattelin tilata sitä nyt itselleni tähän kiertoon. Ja syödäänkö sitä koko kierto vai ovulatioon asti, ja mihin...
  19. Z

40+ so what wol.13

Minä kyllä olen menettänyt luoton noihin herkkiin liuskoihin täysin. Sain kerran apteekin omalla selkeän, vaikkakin haalean viivan ja herkällä liuskalla negan. Raskaana kuitenkin olin ja nuorin syntyi :) silloin oli dpo14 Eli luottaisin tuohon pc:n tulokseen
  20. Z

40+ so what wol.13

Mulla oli annos 100mg +200mg. Tuo juominen on kyllä mullekin ongelma. Huomaa kun yrittää tikistää pissiä tikkuun, niin ei meinaa millään tulla... Tuokin vinkki käyttöön tähän uuteen kiertoon ja ne luget taidan ottaa alakautta jatkossa. Muoks: Korjasin annoksen

Yhteistyössä