Hakutulokset

1. G

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Heippatirallaa, täällä meillä 1. IVF päättyi 2PASin jälkeen negaan. Kaksi alkiota ei selvinnyt sulatuksesta, joten pakkanen on tyhjä. Vikalle siirretylle tehtiin alkionkuoren avaus, joka osoitti kuoren rakenteen normaaliksi ja pehmeäksi. Nyt olemme ilmoittautuneet julkiselle hoitoon, ensi vkolla...
  2. G

Rödluvan, Meillä pakastettiin vain "ei-niin-täydellisesti-jakautuneet" samoihin olkiin, täydelliset yksin. Tukevat kai sulatuksessa toisiaan nuo, meilläkin nyt viimeksi tehty 1 IVF 2 PAS oli sitten yksin kahden oljesta selvinnyt. Testipäivä 7.2, nyt siis pp 5. Pakastin on tyhjä, joten kohti 2...
  3. G

Heippastarallaa, tänään onkin tapahtunut paljon! Tsemppiä kaikille piinapäiville.. Meillä PAS 2 ensi viikon tiistaina. Sitä kohti siis :) Onko muilla jo PAS kuvioita menossa? Muutamassa kuukaudessa vaihtunut koko porukka :)
  4. G

No nyt on pakko osallistua, näen nimittäin niin punaista yhdestä Naistenklinikan noin nelikymppisestä vaaleasta hapannaamaisesta inhottavasta ja superilkeästä ja ajattelemattomasta akasta, joka kuvittelee, että valkoinen takki antaa hänelle Luojan valtuudet. "##?!!"* Pitäskö siitä tehdä...
  5. G

Onnea Mirdav! Aika uskomatonta :D Meillä 1 IVF 2 PAS tammikuussa.
  6. G

Heips, meillä on 1 IVF 1 PAS tehty ja nyt on PP 7, oviksesta jos lasketaan kun luonnolliseen kiertoon tehtiin niin PP 11. Kolmatta päivää tulee hennon ruskeaa vuotoa. Veritesti olisi 21.12, mutta näinköhän tämä oli tässä jo :( Kun tehdään PAS luonnolliseen kiertoon niin miten tota piinailua...
  7. G

Heippa, Mulla oli aivan kaameet hartiapistokset monta päivää laparoskopian jälkeen, sympatiat niistä kärsimään joutuville :( Meillä kävi niin hyvin, että saadaan näillä näkymin tehtyä PAS luonnolliseen kiertoon, osui niin, että siirto on keskiviikkona. Jos vain on reippaita...
  8. G

Heippa taas! Pientä palstataukoa takana. Meillä tikutellaan ovista luomukierrosta, joka pliiiiiiiiis osuu huomiselle. Tällöin maanantaina PAS. Tai sitten se pliiiiiiiiis osuu lauantaille jolloin keskiviikkona PAS. Älä tule paha ovis, tule hyvä ovis ja älä osu täsmäämään itsenäisyyspäivään. Aamen.
  9. G

Tsemiä piinailuihin! Jos joku päivittää hoitolaisten listaa, niin tällä olis 1. IVF 1. PAS joulukuulla... huoh. Iloista viikonloppua kaikille :)
  10. G

Heippa tytsyt, Täällä KP1 ja veritestistäkin nega tälle pvälle. Huomenna sitten selvittelemään PAS kuvioita. Päätin tänään, että jos muksu joskus tulee, käytetään kirpparivaatteita ja välineitä kun tekeminen on maksanut jo käytetyn auton verran :D Mirdav, Mulla ei punktio sattunut...
  11. G

Heips, meillä etukäteistestistä tuli nega. Jotain menkkakipumaista meneillään silloin tällöin, mutta ei tätiä vielä. Ei kyllä muitakaan oireita. Oikea veritestipäivä virallisesti pe, mutta tehdään to, jotta saadaan tuloksetkin tällä alkavalla viikolla. Kaippa tämä on sitten vasta pp 9. Fiilikset...
  12. G

Täällä on menkkakipuja, joten tuskin sunnuntaille päästään. Tsemppiä piinailuun!
  13. G

Moi kaikki :) Mä en ymmärrä noista piinapäivistä nyt mitään. Lasketaanko se hedelmöittymisestä/ovulaatiosta vai siirrosta? Vai jommankumman seuraavasta päivästä :D Mulla oli eilen ja toissapäivänä repäisyjä ja jomottelua, tänään ei ole ollut yhtään mitään. Kaikki oireet on kadonnu. Jos...
  14. G

Heippa taas! Täällä ollaan eloos. Alkio oli "täydellinen" 8-soluinen ja sinne se hujahti. Alkionsiirto oli mukavaa, se ei siis tuntunut lainkaan ;) Mies lauleli siirrossa ironisesti vaan että "mä sanon uuh, sä sanot aah ja siitä tulee vauva!" Nyt onkin sitten ollut alavatsa aikalailla kipeä...
  15. G

Heipsuli, Meillä nyt jännitellään, mikä huomenna on tilanne kun on alkionsiirto. Tähän päivään on selvinnyt 9 alkiota normaalisti nelisoluisiksi. Mikähän lie tilanne huomenna, sitten siirrellään ja toivottavasti pakastellaan :)
  16. G

Hellou tytsyt! Punktio oli tänään, luojalle kiitos suonensisäisistä rauhoittavista. Ei ollut niin hirveää kuin pelkäsin tai olisi voinut olla. 17 rakkulaa imaistiin, ja 13 munasolua löytyi. Tänään olen ollut liikkeellä, vaikka askel onkin hidas. Vähän extra huolia ollut tässä. Perjantaina...
  17. G

Moikka uusille! :) Yrittäjä83 tsemppiä huomiselle! Meillä on punktio tiistaina, just nakkasin Pregnylit sisään. Toivotaan hyviä munasoluja ja paljon :) En taida tulla huomenna lukemaan mitään kauhukertomuksia punktiosta, joten palataan tiistaina ;) Muillekin jaksamista pimeyteen, kyllä heti...
  18. G

Heipsan, meillä oli ultra eilen ja saldo oli 11 follia. Siitä vielä vähän nostettiin annosta ja ehkä saadaan joku uusikin vielä joukkoon. Perjantaina katsellaan uudestaan ja ensi viikolla tehdään ihmeitä.
  19. G

Heissan Yrittäjä83, me ollaan pääkaupunkiseudulla. Uskon, että aikaistavat sulla tota keräystä, jos uhkaavat mennä ylisuuriksi nuo follit, mutta jos sumut saivat menkatkin niin reilusti myöhästymään, varmaan toimivat hyvinä jarruinakin. Mulla menee kahta lääkettä piikillä (75+75) ton sumun...
  20. G

Yrittäjä83, mulla oli tänään 0 ultra ja piikitys alkoi. Ens vkolla kaks ultraa, keräysvko 44. Sumut ja kahta eri piikkä nyt sitten naatiskellaan. Sumut sentään puolittui tänään :) Alku-ultrassa oli alustavasti näkyvissä 8 follia ennen piikkejä. Samoilla aikatauluilla siis mennään :) Jaksamisia...

Yhteistyössä