Hakutulokset

1. Hukkapätkä-

~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

Nyt omanapaista.. Äitipolilla käyty ja kaveri siis perätilassa :headwall: Yrittivät kääntää pariinkiin otteeseen, mutta tiukasti vaan vauva siellä istui. Ensi viikolla vielä uusi aika jolloin joku kokeneempi lääkäri yrittää kääntää.. Sokereita seuraillaan edelleen, niistä sisätautilääkärille...
  2. Hukkapätkä-

Saagatar onnea ja hienoa, että Valo voi hyvin :heart: Osanotto Toivon poismenon johdosta :hug: Emmaa suloinen poika :heart: Mipsu toivottavasti saatte Millan pian kokonaan kotiin. :heart: Hukkapätkä ja pieni 35+5
  3. Hukkapätkä-

Onnea emmmaa pojasta :heart: Toivottavasti siellä kaikki hyvin :heart:
  4. Hukkapätkä-

Neuvolakuulumisia rv 35+1 (34+0) paino 73,2 (73,1) painonmuutosvko +88 (+950) turvotus + (+) rr 130/70 (130/70) hb - (140 rv 32+0) sf-mitta 33 (32) tarjonta rt (rt?) :heart: 150-160 (152) liikkeet ++ (++) Ja sain kuitenkin nyt sen verensokerimittarin kotio. Sokerirasituksessa rv...
  5. Hukkapätkä-

Maanantain rv-pino

34+6
  6. Hukkapätkä-

Täällä alkoi tänään äitiysloma :heart: Keskiviikkona neuvola ja ensi maanantaina aika sinne äitipolille. Toivottavasti kaveri pysynyt edelleen rt:ssa.. Jos sitten viikolla lisää neuvolan jälkeen. Hukkapätkä ja pieni 34+6
  7. Hukkapätkä-

Saagattarelle :hug: Mintulla jännät paikat :heart: Raskausarvista muutamia tullut takapuoleen ja reisiin |O Joskos ne siitä vaalenis, kun pääsee jotain tekeenkin asian eteen.. Yöheräämiset Mä olen oikeastaan sen aikaa, kun olen kotona ollutkin sairaslomalla, eli noin kuukauden heräillyt...
  8. Hukkapätkä-

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille :wave: Eilisiä neuvolakuulumisia rv 34+0 (32+0) paino 73,1 (71,2) :ashamed: painonmuutos vko 950 (700) turvotus + (+) RR 130/70 (134/85) prot - (-) gluk. - (+) sf-mitta 32 (31) tarjonta rt? (pt) :D :heart: 152 (166) Liikkeet ++ (++) Eli...
  9. Hukkapätkä-

~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

tvvo:lle halauksia :hug: ja jaksamista raskaan ajan keskellä :'( Osanottoni :flower:
  10. Hukkapätkä-

Aurinkoista tiistaita kaikille!! Lääkärineuvolassa tänään käyty. Sokeria pissassa niinkuin viimeksikin, joten sokerirasitus kutsuu |O Perjantaina se olis sitten edessä :x Kaveri edelleen perätilassa, joten kahden viikon päästä lähete äitipolille, jossa synnytystavan arviointi. Ilmeisesti...
  11. Hukkapätkä-

Pikaisesti vaan merkkailen, kun kuulosti toi Myntin simaohje sen verran hyvältä :p Täällä energiaa riittää, ihana aurinko B) Supistukset vaan pistää rauhoittuun eikä voi touhuta niin paljon kuin haluaisi |O Paremmalla ajalla enemmän.. Hukkapätkä ja pieni 31+0
  12. Hukkapätkä-

Onnea mipsu pienestä prinsessasta :heart: :heart: Jaksamisia ja kasvamisia tytölle ja perheelle :heart:
  13. Hukkapätkä-

Heippa kaikille ja ihanaa aurinkoista kevättä myös! Lomareissu Espanjassa meni oikein hyvin ja arkeen on palattu :D Töissä ehdin olla loman jälkeen kaksi päivää kunnes kivut oli niin kovat, että kävin lääkärillä.. Mulla siis selkä rupesi vihoittelemaan sekä supisteli sen verran, että alamaha...
  14. Hukkapätkä-

~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Papuneiti joo, Teneriffalle olis tarkoitus suunnata.. Toi pakkaaminen ei vaan ole mun laji |O Sairaalakassista ollut puhetta.. Jotain olen miettinyt mitä pakata, mutta mitään en ole asian eteen tehnyt.. Loman jälkeen olen ajatellut enemmän miettiä noita kaikkia hankintoja.. Vaunutkin pitäis...
  15. Hukkapätkä-

~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Mulla myös samaa ongelmaa, että ruoka meinaa nousta ylös :$ Sitä sitten nieleskelen :x Pohjaton nälkä ollut nyt parina päivänä ja, vaikka mitä söis niin silti nälkä koko ajan :whistle: En edes halua tietää mitä paino on, kun palataan reissusta, jossa varmasti tulee herkuteltua :D Huomenna...
  16. Hukkapätkä-

Papuneiti jännä ettei neuvolalääkäri kirjoittanut sulle sitä lentolupaa.. Täällä ihan saman asian vuoksi olin tiistaina lääkärillä ja mukisematta kirjoitti, kun kaikki oli hyvin.. Ensi viikolla myös aurinkoon matkaamassa :D
  17. Hukkapätkä-

Heippa taasen! Lääkärineuvolassa käyty ja lentolupa saatu :D Eli nyt voi hyvillä mielin odottaa ensi viikon Teneriffan matkaa, kun tietää, että kaikki masun ja vauvan osalta ok. rv 27+0 (26+0) paino 69,2 (68) muutosvko 1.200 :o (752) RR 133/78 (128/68) hb - (138) sf-mitta 25, sai...
  18. Hukkapätkä-

Saagatarelle voimia :hug: Varmasti rankka tilanne, mutta onneksi Valo voi hyvin :heart: Tvvo:lle ja perheelle jaksamisia sekä Fransille voimia :hug: Muillekkin joilla vaivoja niin jaksamisia :heart: Täällä oli eilen neuvola 26+0 (22+1) Paino 68 (65,1) Muutos/viikko 752 (457) |O...
  19. Hukkapätkä-

~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

tvvo:lle ja koko perheelle onnea pienestä prinssistä :heart:

Yhteistyössä