Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mira: Niin kai se on lekuriin mentävä, jos ei muuten selvää tulosta saa. En varmaan malttas niin pitkään pimittää...mahtas se isäntäkin ihmetellä et mikä on kun paisun kun pullataikina :D Tietysti kerron hälle heti kun ite varmistun asiasta ;) Hyvä että nyt ottivat arvauskeskuksessa asian...
  2. M

Mira: Munkin mielestä on tosi tyhmää kun eivät ehkäisyä määrätessä kerro, että se kannattaa lopettaa hyvissä ajoin jos aikoo raskautua. Koulun bilsantuntien perusteella vois kuvitella et tulee raskaaks ilman ehkäsyä jos mies ees vilkaseekaan päin, mut ei se ihan niin mee :D Saisivat infota...
  3. M

Ladygreen: Ehkä en vaan kuvittele sitä viivanhämyä siihen jos joku muukin kerran näkee sen. Kumpa vaan vahvistuis :D Mira: En oo varma oonko, mut kuvan testissä on siis yks tumma viiva ja toinen tosi vaalee :) Henttis: Kt-storesta tilatuilla Sofi-merkkisillä testeillä testasin. Mäkin oon...
  4. M

Tänään tuli royalit postissa, nopee toimitus oli, mut en tiedä uskallanko nyt syödä niitä. Tein aamulla raskaustestin (taaaaas) kun ei oo vieläkään alkanu vuotamaan. Ja... No näyttääkö tuo teidän mielestä viivalle tuossa kuvassa? Kyllä siihen jotain haamua piirty mun silmissä. Aiemmissa...
  5. M

Lueskelin netistä muiden käyttökokemuksia gelee royalista ja sillä tosiaan näyttäis olevan monenlaista terveysvaikutusta. Ennen ei tiedä ennenkun on itse kokeillut, joten menin ja tilasin yhden purkin :D En yleensä oikein usko noihin luontaistuotejuttuihin, mutta kaikkee voi kokeilla :)
  6. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Moro mandarina! Tervetuloa joukkoon :) Olipa kiva lukee sun viestiä kun kuulostit niin innokkaalta ja toivekkaalta. Mulla oli ihan samanlaiset fiilikset kun syksyllä jätin pillerit pois. Kiva että oot jo varhain löytäny miehen joka haluaa lapsia. Itse jouduin hieman omaani pehmittämään...
  7. M

Luontaistuotekaupoista saa semmosia pillereitä, jotka on tehty työlaismehiläisten kuningatarmehiläiselle tuottamasta ravinnosta. Kuulostaapa tosi pöljältä :D:D en tiijä onko humpuukkijuttu, mutta ei siis oo mitään tavishunajaa. Sisältää hirveesti eri vitamiineja ja jotkut uskoo että se vaikuttaa...
  8. M

Isbee92: Niinhän tuota luulisi että kyllä se jo tässä vaiheessa näkyisi, jos siellä joku kyytiläinen mukana olisi. Joku tässä kierrossa nyt kyllä mättää..Nythän tuo on alkoi mahaankin jomottomaan. Kohta varmaan alkaa vuotamaan :/ Pitää varmaan lekurissa käydä jos ei menkkoja rupee kuulumaan...
  9. M

Testattu ja negatiivstahan se näytti :/ Oikein kun käänteli niin saatto kuvitella viivan paikan tai haamun tai jotain. Mut kun menkat on jo viikon myöhässä niin eikö testiin pitäis piirtyä jo ihan selkee viiva? Paputoive: Mulla on joskus oviksen aikaan tuntunu terävä vihlasu munasarjan...
  10. M

Paputoive, kiva kun laitoit mut listalle. Yritin vaihtaa fontin värin punaselle, aikani tumpeloin, mut kun ei onnistunu niin luovutin :D Annimaria93, mulla on kans ollu välillä alavatsakipuja ympäri kierron, epäolennaisina aikoina. Ei niin kovia kun menkkakivut, mut jomotusta kuitenkin...
  11. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Nettte, musta tuntuu kans että yhtäkkiä kaikilla vastaantulevilla on mahapystyssä. Ehkä siihen vaan kiinnittää enemmän huomioo nykyisin. Ite teen asiakaspalvelutyötä ja nään päivittäin paljo ihmisiä. Loppukierrosta on aina kutkuttava tunne kun kattelee muitten masuja ja vauvoja, mut sit kun...
  12. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Saaaris, mä kerkesin syömään noita cerazettejä ehkä jonkun puoli vuotta. Vaihoin niihin auralllisen migreenin takia. Aluks tuntu et noi minipillerit sopii mulle hyvin, mut sit kun se tiputteluvuoto alko niin tuntu et se ei lopu ikinä :/ Kai se on aika yleinen oire noita syövillä. Päätin sit...
  13. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Henttis, niin kai se on että nuorena pitäs juhlia ja rällätä kun vanhana ei enää jaksa, mut kun ei vaan kiinnosta :D Oon ollu aina ehkä vähän joukosta poikkeava, siinä missä kaverit halus valmistuttuaan muuttaa helsinkiin niin mä muutin maalle :D Vähän aikaa sit kävin tosi hyvän lapsuusystävän...
  14. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Willowie, mulla on paljolti samanlainen tilanne kun sulla ;) Syksystä asti esikoista kuumeiltu, mutta ei vaan ala kuulumaan. Aina kun menkat alkaa niin kauhee masis ja loppu kierrosta jännittää aina että jokohan nyt. Ei jaksais enää montaa pettymystä :/ Mä oon kans monta kertaa kuvitellut...
  15. M

Nuoret vauvakuumeilijat

Vieläkö tänne mukaan mahtuu? :) 24- vuotias olen ja ainakin koen itseni vielä nuoreksi :D Omanikäisistä kavereista ei oikein löydy vertaistukea niin ajattelin että täältä varmaan löytyy muita samassa tilanteessa olevia ihmisiä. Siinä missä kaverit kiertää baareja yöt pitkät, mä haaveilen...
  16. M

Oho...viesti lähtikin ihan omia aikojaan, helevetin kännykkä :D:D piti jatkaa vielä et gynelläkin kävin kerran. Tsekkasi että kaikki on ok, ultrasikin vielä ja näki että ovis oli sillon menossa, mut eipä oo tärpänny :/ Gyne määräs terolut kuurin välivuotojen poistamisek. Auttokin aluks, mut...
  17. M

Liityn mukaan haaveilijoihin. Ikää itellä ja miehellä 24, pillerit lopetettu 10/2014 eli oisko joku yk 9, vaikka ei kyllä alussa vielä kovin aktiivisesti yritettykään. Heti pillereiden lopettamisen jälkeen luulin pari kertaa olevani raskaana. Oli vaikka minkälaista oiretta, oksettava olokin...

Yhteistyössä