Hakutulokset

1. M

Milloin lopettaa hoidot?

Moi! Syy lapsettomuuteen oli ja on minun huono hormoonitoimintani. Koskaan ei kuukautiset ole olleet säännölliset ja melko olemattomat. Lääkäri ei ole suoraan sanonut, mutta itse olen päätellyt kyseessä olevan PCO. Lisäksi munasarjojeni vaste hoidoissa oli huono. Lääkeannostukset huipussaan...
  2. M

Milloin lopettaa hoidot?

Hei! Esititpä vaikean kysymyksen. Teillä tuntuu olleen kova tahti lyhyessä ajassa. Varmasti henkisesti tosi raskasta kaikkine keskenmenoineen ja piinailuineen. Tämä on minun mielipiteeni jatkostanne, harkitkaa pientä lepoaikaa, jos mahdollista ( esim. ikä )ennen kuin koitatte yksityisen...
  3. M

35+ Lapsettomat

Moi! Plussa-onnittelut Banaanille. Piti tulla Banaania rauhoittelemaan. Luget saattavat aiheuttaa vuotoa vaikka on plussannut. Itse vuotelin enemmän ja vähemmän jopa rv 14 asti. silloin lopetin luget. Kolmesti, yhdeksän päivän välen, vuoto oli tosi runsasta ja valtavia hyytymiä joukossa ja...
  4. M

Luovutettu munasoluhoito

Moi! Pikkuenkelille pahoittelut negasta ja jaksamisia seuraaviin hoitoihin. Lääkkeet saa lopettaa heti negan jälkeen, ei ole valitettavasti mitään syytä käyttää niitä enää. Itselläni vuoto alkoi aina 2-3 päivää lääkkeiden lopettamisen jälkeen, mutta kaipa sekin on yksilöllistä...
  5. M

35+ Lapsettomat

Täällä yksi palstanne ahkera lukija.Tällä hetkellä meillä ei ole hoitoja päällä, mutta niitä meille tehtiin niin julkisella kuin yksityiselläkin puolella lähes 10 vuotta. Pitkien hoitojen ja epäonnistumisten kautta saimme ihanan tytön, olin silloin jo 41 vuotias. Miksi nyt rupesin...

Yhteistyössä