Hakutulokset

1. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Hellurei. Onnea kaikille vauvautuneille! <3 Melkosen poitsun puskit 10minuutin ponnistamisella maailmaan lauwra! Ja vielä Ensikertalaisena (y) Täällä on alkanut myös tänään tapahtua, vihdoinkin! Heräsin 4:39 ensimmäiseen kipeään supistukseen. Niitä on tullut nyt siitä asti kokoajan 12-2min...
  2. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Mä oon ajatellut kans että mun synnytys tai sitten vauva-arki tulee olemaan yhtä helvettiä, kun oon tässä raskaudessa päässyt niin helpolla! :D Olo on juurikin sellainen ettei välillä raskautta muistakaan. Kotona olis nyt kaikki valmiina vauvaa varten, ettei tartte kuin hänen saapua. :) Oon...
  3. J

Onnea Kuusama ja koko perhe! :heart:
  4. J

Hurjasti onnea Pihlalle ja koko perheelle pienestä pojasta. :heart: Kuusamalle tsempit ja toivottavasti saisit nukuttua, ehkä se juuri on syy kun ei etene. :/ Täällä taas supistellut paljon. Sunnuntaina tuli koko päivän supistuksia ja jossain välissä jopa viiden minuutin välein, mutta se...
  5. J

Mä ostin käsikäyttöisen rintapumpun ja toivon että se riittää. Aion kyllä pumpata maitoa pulloihinkin että saa mieskin syöttää ja vauva ei oo riippuvainen musta niin paljoa. :) Mulle järjestettiin vauvakutsut. Oli kyllä ihanat! Mulla oli toka vipa työpäivä ja tulin töistä kotiin ihan...
  6. J

Harmi kun kukaan ei äitienpäivänä päässyt synnyttämään. ;) Täällä on sen edellis viikonlopun verisen pienen vuodon jälkeen tullut koko viime viikon ajan erilaisia menkkatuntemuksia ja muutama vähän kipeämpi supistus. Torstaina oli valkovuoto niin älyttömän paksua ja runsasta, että oikein...
  7. J

Lauwra, joo oon tosi lyhyt, vain 156cm pitkä. Oon rakenteelta aika samanlainen kuin oma äitini. Äitillä oli tehnyt tiukkaa mahtumisen kanssa kun mun siskoa synnytti ja painoa siskolla oli 3410g. Ja nuo pojat vissiin tuppaa olemaan isomman kokoisia, niin toivottavasti ei oo sitten liian iso. :D...
  8. J

Onnittelut Ruun perheelle pienestä pojasta. :heart: Itellä kanssa todellinen paniikki iski ja päätin, että ens viikolla laitan kaikki valmiiksi. Saapahan sitten vaan ottaa rennosti jos ei synnyttämään tarvi lähteä. :) Sain viikko sitten perjantaina ensimmäisen kipeän supistuksen, tietää...
  9. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

Lisäraudasta ollut puhetta. Syöttekö kuinka paljon c-vitamiinia? Rauta tarvitsee imeytyäkseen c-vitamiinia. Jos ei tabletteja huvita syödä, niin syökää appelsiineja, mandariineja ja juokaa appelsiinimehua. Ite oon monta vuotta syönyt lisä c-vitamiinia 1000-3000mg per päivä. Mun hb oli viikko...
  10. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Magnesium on käytössä. 600mg ohjeiden mukaan magnesium sitraattia. Luultavasti tuo kahvin juominen sitä pahentaa, vaikka vaan yhden kupin päivässä juon. Kilpirauhanen taitaa käydä kierroksilla muutenkin vaikka ei kahvia joisikkaan. :D Mulla kans tulee vatsalle kasvuspurtteja, ja silloin on...
  11. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Hellurei. Maanantaina oli neuvola jossa kaikki kunnossa. Hb oli nyt 125, kun ekassa neuvolassa 139. Joka toisella kerralla on Hb mitattu. Painoa tullut ensimmäiseen neuvola käyntiin verrattuna +500g, kun ekan neuvolan jälkeen mun paino tippui 2,8kg. Sf mitta oli 24, eli keskikäyrällä kun...
  12. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

Tuo uusi pakkaus on tosi ihana! Juuri tuo kevyttoppapuku ja makuupussi on paljon enemmän mieleen kuin edellisessä pakkauksessa. Mutta nyt sitten ottaa päähän, kun en tajunnut että mun pitäis jotenkin pantata sitä hakemuksen lähettämistä ja lähetin sen tänään.. Toki kirjotin siihen lisätietoja...
  13. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

Heipsan! :) Helmikuun alussa oli neuvola josta sain myöskin käskyn mennä sokerirasituskokeeseen. Syynä oli mun BMI ennen raskautta (25,5). Vähän kyllä ärsyttää kun ihan oon salilla itteni tuohon painoon saanut ja lihaserottuvuutta on edelleen niin että säikeet näkyy reisistä. Mutta toki ihan...
  14. J

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

Kyllä se vissiin niin on, että poika vie äidin terveyden... Viikko sitten alkoi flunssa ja loppua ei näy. Lisäksi oon raskauden ihan alusta asti aivastellut ihan hirveästi. Joka päivä monta kertaa ja jopa putkeen on tullut useampi aivastus, mitä mulla ei oo tullut ikinä.. Räkäinen oon ollut kans...
  15. J

Lauwra, sain jo helpotusta huolestumiseeni kun kattelin äitini äitiyskorttia mua odottaessaan, olin rakenneultran aikaan 6 päivää pienempi laskettuunaikaan verrattuna, ja ihan normaali kokoisena oon syntynyt. Ensikertalaisena sitä vaan panikoi heti kaikesta. :D Oon kyllä syönyt niin paljon kun...
  16. J

Heippa! Meillä oli tänään rakenneultra, kaikki oli niinkuin pitääkin ja POIKA olisi tännekin tulossa. <3 Vehkeitä esitteli iloisesti, mutta naamaansa ei suostunut näyttämään koko toimituksen aikana. :D Isäänsä siis tullut kun ei kameran edessä viihdy. :P Kooltaan vauva vastasi kolmea päivää...
  17. J

Ihmettelen samaa asiaa kuin lauwra, että niin monella on huonot välit appivanhempiin.. :( Ite olen niin läheisissä väleissä omiin appivanhempiini. Noista sukupuoli oloista. Mulla on ollut kokoajan poikaolo. Ja ehkä pieni toivekin siinä mielessä, kun mun puolella sukua ei oo yhtään poikaa mun...
  18. J

Heippa pitkästä aikaa! :) En oo jaksanut kirjotella, mutta aika tiuhaan oon käynyt lukemassa teidän juttuja. :) Jouluviikolla mun masu pömpähti selkeämmin esiin ja joulupäivänä tunsin ensimmäiset liikkeet. Muutamana päivänä tuntui kunnolla ja selkeesti liikkeet, mutta nyt ei enään niin...
  19. J

Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

Hellurei! Pari viikkoa taas vierähtänyt päivittämisestä. :D Mutta jospa täs nyt yrittäis piristyä tän keskustelemisen kanssa. =) Eilen olin niskaturvotus ultrassa :heart: Siellä se pikkuinen köllötteli ja potki hurjasti. Turvotus oli 1,6mm, kuulemma ihan keskiarvoinen tulos. Kaikki oli...
  20. J

Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

Moikkamoi pitkästä aikaa! On ollut muka niin kiireisiä päiviä ja illalla niin väsynyt ettei oo jaksanut kirjotella. Sitten kannettava oli jonkun aikaa pois kotoa, niin kännykällä jouduin selailla ja sillä ei jaksa kirjottaa. :D Mutta meillä oli neuvola tosiaan pari viikkoa sitten ja siellä...

Yhteistyössä