Hakutulokset

1. Z

40+ so what wol.13

Zandille peukut pystyssä. Jelli, mulle tuli dpo 3 kans tuhrua ja siitä yhdeksän päivän päästä alkoi taas. Mulla on nyt listassa jo kp 3 menossa, mutta vieläkin olen tuhruasteella :( eli varmaan oikea kp 1 tulee tänään tai huomenna. Itse epäilen, että kaikki nuo vuodot johtui Royal geleestä...
  2. Z

40+ so what wol.13

Kp 22->kp 1. Taitaapi ne vaihdevuodet lyhentää tuota kiertoa nyt ihan urakalla. Ensin tippui 28:sta 26:een ja nyt enää tuo 22 päivää. Ei hirveästi anna toivoa. Sorry valitus ja minäminä-viesti :(
  3. Z

40+ so what wol.13

Ai niin Meibijees! Mulla on todella vahvat viivalasit, ja sinullakin jotain jo näkyy :) mutta minun näyt on kyllä paras jättää omaan arvoonsa
  4. Z

40+ so what wol.13

Tänä aamuna tuntuu jo ihan hyvälle, etten ole raskaana :) Illalla tiedossa aikuisten paljuilta, ja saattaa tulla alkoholiakin runsain mitoin nautittua. Onpahan sunnuntaina sitten aamupahoinvointia. Varulta tein testin, eikä edes pahamaineinen pc antanut edes viivanpaikkaa. Ihanaa viikonloppua...
  5. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jospa se siitä vahvenee <3
  6. Z

Minä kyllä näen haamun neljänruusu... Mutta mulla on ihan hirveet viivalasit ja viivaystävällinen puhelin. Onko sulla nyt dpo 12 -13?
  7. Z

40+ so what wol.13

Toivottavasti ZANDI nyt tärppää. Pitänee ehdotella miehelle tuota kuvien ottoo, mutta mistähän sen tietäis, mikä kerta tärppäsi :) pitää tehdä semmoinen fuckfestien aikainen kuvakollaasi :) Ei oo hirveesti kirjoitettavaa, kun tämä kierto meni hukkaan. Lugeja on nyt kaapissa ensi kiertoa varten...
  8. Z

Jos tuli vaikutusajalla, niin himmeäksi plussaksi väittäisin
  9. Z

40+ so what wol.13

Keltis: Mulla oli samanlainen tämä kierto. Kp 9 tikkuun lähes tasavahva viiva, kp 10 jo haaleni. Ajattelin, että huippu on ollut yöllä, jolloin en saanut tikuilla kiinni. Siitä ja vatsakivusta oletin ovuloineeni jo kp 10, mutta saattaahan se olla ettei ole vielä edes tullut. Ennen ollut...
  10. Z

Onneksi mulla on nämä huiput viivalasit :)
  11. Z

Oletko theran varma, että tuo on viivanpaikka, kun siinä on väriäkin ;)
  12. Z

40+ so what wol.13

Kiitos keltsi ennakoinnista. Vuoto tosiaan jäi siihen yhteen päivään, eli kierto jatkuu.
  13. Z

40+ so what wol.13

No sitten olis miehellä oikeita MacGyver siittiöitä :) ehdittiin nimittäin talletella vain kp 6 ja sitten mies lähti matkoille, joilta kotiutui tänään :) eli ei oikeastaan todennäköistä. Mulla on nyt ollut välillä niitä rfsun ovistestejä ja välillä raskauskeijulta tilattuja halpiksia, ja...
  14. Z

40+ so what wol.13

Lumikki1970: Olen aina itse ainakin ymmärtänyt tuolla tallettelulla juuri tuota lempimistä, eli talletellaan siittiöitä odottelemaan munasolua :) Mulle on tullut joka vuosi rokotteesta pienet sivuoireet, eli vähän lämpöä ja kurkkukipua yms, joten hakisin sen rokotteen vasta loman jälkeen, jos...
  15. Z

40+ so what wol.13

Pahoittelut uusista kierroista. Sellainen alkoi täälläkin. Eli kp 13->kp 1. Saa nyt jäädä nuo geleet ja macat yms kauppaan, kun meni kierto ihan sekaisin niistä. Normaalisti en olisi vielä edes ovuloinut, niin uusi vuoto alkoi jo nyt.
  16. Z

40+ so what wol.13

Tai sitten saat superlyhyen kierron :) mulla tais nyt lyhentyä neljä päivää :mad::mad::mad::confused: Hyvää viikonloppua kaikille :sleep: itse aion nukkua mahdollisimman paljon
  17. Z

40+ so what wol.13

Sama kokemus, kierrosta taitaa tulla extra lyhyt
  18. Z

40+ so what wol.13

LUMIKKI: Mulla on nyt ekaa kertaa nuo royalet, ja minusta tuntuu että mulla kierto lyhenee, nyt jo kp 10 ovis ilmeisesti??? Saattaa tulla lyhyt kierto tänne, ja ei kyllä ehditty hyödyntämään kun mies on just työmatkalla :(
  19. Z

40+ so what wol.13

:cry::(Tammityttö <3
  20. Z

40+ so what wol.13

Kippis elotar :) Kysymys kokeneille poppakonstien kokeilijoille: Voiko gelee royale ja maca jauhe aikaistaa ovista??? Kp 9 ja nyt tuntuu voimakkaasti, että ovis on kohta. Vatsaa nippailee, halut on kovat ja olo kostea. Vahva, muttei vielä ihan plus viiva o-testissä.... Outoa, ikinä en ole...

Yhteistyössä