Hakutulokset

1. M

*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

Esittelempä siis munkin tarinan. :) 24v kahden lapsen äiti. Eka lapsi tuli ns. puskista kun mulla aina ollut hullun epäsäännöllinen kierto. Tyttö syntyi 8/2007 raskausaikana ei muuta kuin +27kg painoo. ;) (onneks enään ei oo jälellä kuin 3 kg siitä). Kakkonen tuli totaalisena yllätyksenä...
  2. M

Barbamama :heart: niin ihanaa! Täällä taas ollu paljon helpompi päivä tänään. Kävin kirjastosta lainaamassa kätilön suositteleman kirjan. Ulla Järvi - Syntymätön, tietoa ja kokemuksia keskenmenosta. Luin sen yheltä istumalta ja tuntu, että helpotti mun oloa ainakin kovasti. Aurinko...
  3. M

mymosa ihana tuo sun massu! :heart: on: täällä suossa ryvetty taas tämä ilta, päiväl jo oli valosammat fiilikset mutta sitten ku ilta koitti tuli taas maailmanloppu ja itkin vaan sängyssä pari tuntia. aina kun tekeminen loppuu ja istahtaa alas, niin heti tulee mieleen menetetty vauva ja...
  4. M

Viikkoja oli n. 10+2. Olin ite ihan yllättyny kuinka iso se onkaan jo siinä vaiheessa.
  5. M

Barbamama suuret onnittelut plussasta! IHANAA! :heart: ON: no niin siinä sitten vaan kävi, että keskenmeno tuli. Tiistaina tuli sikiö ulos, näkyi kaikki sormet ja varpaat, sydän ja selkäranka. Toinen oli niin pieni, vaikka kuitenkin yllättävän iso. Eilen oli sitten kaavinta sairaalassa...
  6. M

Ei ainakaa uä täällä tkssa oo näyttäny ko yhtä persoonaa kohdussa. eikä meil suvussakaa oo kaksosia kummankaan puolella. tää on kyllä hyvin jännä tilanne. just onneks tuli tieto, et ens viikolla pääsee tonne isoon kaupunkiin ultraan ni saapa ehkä sit jotain tietoa asiaan. :)
  7. M

Ainaskaa tää meiän tk lääkäri ei löyä mitää selitystä sille, mikä siellä saattaa vuotaa. "kohdusta se kyllä tulee!" (ai ihanko totta?!!?) jospa sitte selviäis ku pääsee tonne issoon sairaalaan ultraukseen. aikaa siis sinne ootellessa. (: istukka kuulemma kohdun takaseinässä, joten ei pitäis...
  8. M

Niin taas ON: voihan pojat. täällä taas ollu tätä hässäkkää. eilen aamulla alko yskästä johtuen vuotamaan veri kuin härän kurkusta... olin onneks jo varannu lääkäriajan flunssasta johtuen aiemmin aamulla. verta siis tuli het lorisemalla (anteeks ihanat yksityiskohdat) pönttöön ja siteeseen...
  9. M

Helou naiset, kiitokset kannustuksista! Tänään käyty oman tk:n lääkärillä, sisätutkimuksessa kaikki ok, kohdun suu kiinni eikä verta väkynyt missään. "Valkovuotokin on ihan normaalia, eli kovin paljoa vuotoa ei ole tullut kun ei ole valkovuodossa jäämiä" sanoi rouva tohtori. Ultralla...
  10. M

pikaisesti ON, tänään 8+0. Eilen alko vuotamaan kirkasta verta n. 2 rkl verran. Kävin päivystyksessä, mut siel ei osattu sanoa mistä vuoto johtuu. (Kandit siis pitää päivystyksiä pystyssä viikonloppuisin). Mua makuutettiin 3h oottamas lääkärii ja sit se tuli eikä uskaltanu alkaa ultraan ku...
  11. M

*Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

Barbamama suuret onnittelut! Ihanaa! :heart:
  12. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Heissan, jokohan sitä itekki tohtis tänne puolelle tulla? Hui kamalan ihanaa! Täällä 24v, -07 ja -08 äitiliini, joka ihanaksi yllätyksekseen sai plussan testiin vain 14 pv oviksesta. JAIHOO! Eilen tein viel uuen digitestin ja siinä näytti olevan 2-3 vkoa eli omien laskujen mukaan mentäis...
  13. M

mymosa :hug: tarrasukkia pienelle matkaan ja äiskälle voimia odotukseen! Tänne ei ihmeitä, tissit alkaa olemaan arat ja iltaisin turvottaa mahaa. Mies tuossa eilen illalla kyseliki, et ootkohan kuinkaki pitkällä ko toi sun maha näyttää jo uhkaavan isolta. :) Omien laskujen mukaan olin ny rv...
  14. M

LepikonHeta suuret onnittelut!!! :heart: mahtavaa! Tänne ei erikoista, edelleen epätodellinen olo tuosta omasta plussasta. :) Kaamea väsymyt pukannut nyt päälle ja haukottelen suu ammollaan aamusta iltaan. Äskenkin heräsin vain kolmen tunnun päikkäreiltä ja ei meinaa silti olla virtaa yhtään...
  15. M

*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

Liljan Kukka kuulostaa hienolta. Olkoon siis yk1. :)
  16. M

Mut mieti et mulla ei ne menkat alkanu pillereiden lopettamisen jälkeen ollenkaan ja lussaa silti näytti sekä ovis- että raskaustesti. et äläpä luovuta PieniTytönTylleröinen :) mää en sinne odotus-pinoon es uskalla vielä kurkistaa.. ehkä sit joulukuussa ;)
  17. M

Kiitokset kaikille! Liljan Kukka mä en tiiä mikä yk tää on, ku mulla on ollu vaan ne viimeset pillerimenkat sillon kesäkuussa! Eli en oo menkkaillu ollenkaan pillereiden lopettamisen jälkeen. Siks tää tuntuuki niin uskomattomalta, et lussaa näyttää!!!! En kyllä tohi mitenkään tuuletella...
  18. M

no jestas sentään, en sitte malttanu olla tekemättä digitestiä (tyhmää tässä vaiheessa) mutta sinnehhän napsahti että raskaana 1-2 :confused: voi ko pysyis ny mukana! en tiiä miten päin sitä naamaa oikein nyt laittais... huhhuh!
  19. M

onnea mymosa! :heart: tervetuloa uusille! ON: herrantähen, tein tuossa testin. oviksesta nyt kohta 2 vkoa, ja mää muka näin haamun siinä testissä!!! en tiiä tekeekö mieli kepposet, vai onko se totta. pitänee ootella tässä muutamia päiviä ja testailla uuelleen... voi mahoton! eipä...
  20. M

pikapäivitys! ovistestissä kaks äärettömän vahvaa viivaa, eli tänään tiedossa armotonta kyllähän te tiiätte mitä! onnea kaikille plussanneilla ja ovisteleville t. Malania, ei sittenkään ehkä vaihdevuosista kärsivä 24v. jeejee! :wave:

Yhteistyössä