Hakutulokset

1. K

näkeekö mistään poliisien hälytykset? Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?

mitäs muita kanavia on? Onko oikea-asemaa enää? en itse kuuntele koskaan kotona radiota autossa vain novaa....
  2. K

Kuopiossa..joo tosi outo tapaus. Onko kellään radio päällä..oisko siellä sanottu mitään mitä meillä täällä tapahtuu :D
  3. K

Oletteko käyneet Duggarin perheen sivuilla?

Aika ihailtavaa! Ja kyllä tykkäisin asua tuollaisessa talossa jos olisi tuollainen iso lapsi katras. :D
  4. K

Nyt tuli neljäs poliisiauto ja poliisit jäivät autoon...
  5. K

Joo en uskaltaudu ulos ollenkaan..lenkille piti lähteä mutta sainpahan luvan palstailla :D Tulen heti kertomaan kun tiedän lisää.....
  6. K

Se minullakin tuli ekana mieleen kun poliisi autoja talon joka sivulla ja poliisit talon edessä. Mutta eikös ne poliisit olisi luotiliivit päällä? Outoa tuo ambulanssi että odottavat vain autossa? Eli jokin tilanne siellä päällä kun varuilta ovat varmaan että jos tarvitaan heitä... Meillä...
  7. K

Mua sitten taidettiin huijata täällä

Apua en kai mä ole unohtanut postittaa...möin useamman paketin tätä kautta..olevinaan postitin kaikille ja olin kyllä saavinani kaikilta viestin että paketti turvallisesti perillä. Mutta jäikö joku ilman? Oletko laittanut myyjälle viestiä? Inhimillisiä virheitä/unohduksia voi sattua.....Ei...
  8. K

Kyllä vaivaa mitä on tapahtunut. Kolme poliisi autoa on seissyt tyhjiltään (poliisit itse ei ole paikalla) talon joka kulmalla. Ambulanssi odottelee jotain...kuskit istuvat autossa. Kolme poliisia on talon etupihalla. Aikaa n kulunut kohta ainakin tunti. Ambulanssi kuski hätyyttelee uteliaat...
  9. K

Meidän tielle tuli kaksi poliisiautoa ja ambulanssi. Odottavat jotain.Näkeekö mistään hälytystä netistä?
  10. K

Mistä kannattais ettiä lompakkoa?

joko löytyi?Toivottavasi! Ettei ole pizzalaatikoita kantaessa laittanut auton katolle kun alkanut avaamaan auton ovia?
  11. K

pakko kysyä...en voinut mitään (liittyy modeihin)

Mutta tuohan on tuttua monessakin työssä..kiitosta ei kuulu vaikka tekisit mitä mutta pa s kaa niskaan kaadetaan kyllä. Siksipä en "hyväntekeväisyyttä" tee eli mitään tämäntyyppistä ilmaista työtä. no onneksi ei ole tarvettakaan kun kahta työtä tekee ja opiskelee sekä hoitaa kuuden hengen...
  12. K

No mä luen toisten kommentin ja suurin osa on siinä.oihinkin sitten vastailen eli siis palstailen. Mutta että aikani riittäisi siihen että pitäis miettiä mikä aihe on jo käsittelyssä ja alkaa niitä yhdistelemään, etsiä sitä tista aloitusta, poistella viestejä ym ja sitten vielä selitellä...
  13. K

Mistä kannattais ettiä lompakkoa?

pakastin, jääkaappi, wc pöntön vierestä oleva lattia, postilaatikko (kerran ukko oli ottanut postin ja laittanut kädestään lompakkonsa laatikkoon), auton lattia....
  14. K

No muutamalla muulla palstalla käynkin (en kuitenkaan vauvalla), mutta nykyisin vähemmän kun oikeesti sattuu olemaan tuota muutakin elämää kuin palstailu. Mulle nyt on ihan sama....täälä tykkään joka tapauksessa käydä, toimikoon modet ohjeitten mukaan, ei se minua haittaa. Pitää vaan olla aika...
  15. K

Onko tämän palstan Moderaattoreilla muuta työtä kuin valvoa tätä palstaa? Anteeksi vain mutta sivusta seuranneena tulee mieleen halu päteä ja korostaa liikaa arvostettua virkaansa :D Mutta jos muuta elämää ja varsinkin työtä ei ole niin sen ehkä ymmärtää. Voi olla että olen väärässä mutta...
  16. K

Onko kuopiolaisia/petoselaisia paikalla?

Eikös se jäänyt kiinni? Eilen kuulin että olis jäänyt. Laita yvtä....
  17. K

Onko kuopiolaisia/petoselaisia paikalla?

No kerro....Hyvä kun oli jäänyt kiinni!
  18. K

Tuosta Punahilkka-sarjasta ja OUlunsalosta..

Ihan kivalta sarjalta vaikutti...kerrankin vahingossa tuli katsottua heti eka jakso :D
  19. K

viblsp!!!!!!!!

Viblsp Aivan ihkut (lainaten meidän teinix:n sanoja) sinun kaksi marjaa eli kaksoset. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Miten teillä on mennyt? Miten olet jaksellut? Muistan kun kerroit olevasi raskaana ja niitä eri vaiheita. Kirjoitinkin sinulle omasta...

Yhteistyössä