Mistä kannattais ettiä lompakkoa?

jääkaappi, wc ja auto katottu... tosin pitää varmaan toi auto viel huomen kattoo uudestaan.

Huomas tänään päiväl ku oltiin kaupas et on lompakko kadonnu (onneks mul oli omani mukana). Ei täs muuten mitään hätää olis, mut ajokortti on siel myös ja ukko ajaa työkseen.

Ei oo käsväskyä miulla, taskut on tutkittu...eikä sohvassakaan oo tyynyjä.

nyt ukon pitää sitten vaan muistella että missä käytti lompakkoaan viimeksi...
Mun lompakko oli kerran hukassa ja poitsu silloin 2vee oli mennyt salaa purkamaan sitä vaatehuoneeseen ja lopulta oli tunkenut sen sinne hyllyn alle :kieh: nyt voi jo sillekin nauraa,silloin oli pieni paniikki korttien ollessa hukassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
tosin pitää varmaan toi auto viel huomen kattoo uudestaan.
Kannattaa katsoa uudestaan, meil katos kerran pojan muki autosta noustessa ja sitä etsin sieltä useampaan kertaan penkkien alta ja välistä kunnes luovutin ja ajattelin et oli tipahtan maahan ja ei vaa oltu huomattu.. Melkein vuotta myöhemmin löytyi lattialta penkkiä siirtäessä, en ekoilla etsinnöillä ollut sitä siirrellyt vaan kurkkinut vaan alle ja mitää ei näkynyt kunnes siirsi sitä..

Mutta onko varma ettei ole kauppaan tipahtanut?

Ei oo tippunu kauppaan ja tultiin samaa reittiä takasinkin eikä näkyny.

Toivotaan et löytyy autosta. Eilen viimeks käyttän ku haki viel ilta myöhäsellä purtavaa paikallisesta pizzeriasta. Muisteli et olis taskuun tunkenu sen, mut voihan se olla et on sieltä pudonnu.

pinja

Toivotaan et löytyy autosta. Eilen viimeks käyttän ku haki viel ilta myöhäsellä purtavaa paikallisesta pizzeriasta. Muisteli et olis taskuun tunkenu sen, mut voihan se olla et on sieltä pudonnu.
On tainnu matkan varrella käydä nusaseen jotain naista.. on varmaan lompakko siellä naisen luona. Ei lompakko niin vai hukkaan joudu.. ei taida miehes kertoa sulle kaikkea..

Alkuperäinen kirjoittaja pinja:

On tainnu matkan varrella käydä nusaseen jotain naista.. on varmaan lompakko siellä naisen luona. Ei lompakko niin vai hukkaan joudu.. ei taida miehes kertoa sulle kaikkea..
Juu ihan varmaan... Alkoholilla ei oo mitään osaa eikä arpaa tässä jutussa. Oli about 10 minuuttia pois kun kävi hakemassa purtavat.

hei
Mä menisin (kokemuksesta) tutkimaan sen auton pikapikaan uusiksi.

Itsellä oli tippunut kassista autoon, ei niin näkyvälle paikalle, että itse oisin huomannut, mutta riittävän näkyvästi, että seuraavana yönä autoon murtautuneet idiootit huomasi sen. Itse huomasin lompakon puuttumisen vasta seuraavana aamuna ja kun ensin kävin koko kodin läpi, lähdin katsomaan autosta. Ikkuna oli silloin tietty jo rikki ja paniikkipuhelu pankkiin paljasti, että tililäkin oli jo ehditty käydä. Pankista nostaen, tunnuslukuja eivät tarvinneet, kun pankkineiti antoi varkaalle minun ajokorttiani vastaan mun tililtä rahat. :headwall:

...jotta kipi kipi tarkistamaan, että se EI ole autossa.

Soitettiin äsken viel läheiselle R-kioskille ja siellähän se oli. Joku oli sen sinne vienyt. Isäntä lähti just hakemaan sitä. Toivotaan et edes ajokortti ois tallessa. Electronista ei oo mitään hyötyä kun tili on tyhjä.

*muoks*

Kaikki oli tallessa, jopa rahat! :D

Yhteistyössä