Hakutulokset

1. T

Linkki laihduttajien nami"kauppaan":)

Varmaan vanha info mut toi on nyttemmin nimeltään YesDeli ja sieltä saa myös hiilaritonta...
  2. T

Tällaiset hiilarittomat (no lähes :) uutuudet löysin Sokeriton palvelusta http://sokeriton.fi/tuotteet.html?id=23/ Onko joku täällä jo testannut?
  3. T

Kopsasin http://www.sokerittomatherkut.fi -sivuilta tähän juttua Sukrinista:Sokeria ilman sokeria? Kyllä. Maistuu sokerille ja ulkonäkö ja koostumus aivan kuten sokerilla. Sukrin on luontainen makeutustuote, jossa GI on (0) nolla ja kaloreita on (0) nolla! Pakko testata, toimii leivonnaisissakin...
  4. T

Karkkilakkolaiset

Jouluksi annakin tilaan täältä sokeritonta karkkilakko-suklaata http://sokeriton.fi/tuotteet.html :xmas: Auttaa kun tulee hermoheikko hetki :headwall: :whistle:
  5. T

Kevyttä naposteltavaa (suklaan, karkkien, sipsien korvikkeeksi), vinkkejä kiitos!

Oletko testannut Atkins-patukoita? Itse olen tilannut maahantuojalta(sama paikka mistä Lillbabs puhuu eli Sokeriton.fi) toimii hyvin sekä herkkuna, että välipalana (joskus)! Sis. paljon protskua joten pitää nälkää hyvin. Itse en ole Atkins-dietillä mutta ei mikään estä syömästä ilman diettiä...
  6. T

Suklaakirje tuli taas tänään, ihanaa! 72% suklaata mantelilla meni jakoon ruokiksella. "Asiantuntija" (ainoa mies) ei millään uskonut sokerittomaksi ennen kun näytettiin käärettä :D Pari palaa riittää kun ainakin tummat on niin tuhtia tavaraa - eipä mene mässyn puolelle ;)
  7. T

Millä keinolla irti makean himosta?

Vähän mutta hyvää? Sokeriton.fi -palvelussa mm. hiilarittomia nallekarkkeja... :)
  8. T

Valtavasti sokeritonta karkkia...

Juttua ministeri Stubbista ja karkkilakosta: Sokeriton, salainen ase? ;)
  9. T

Valtavasti sokeritonta karkkia...

Valtavasti sokeritonta karkkia nauttiville Sokeritonta kannattaa nauttia vähän (mutta laadukasta) Jokaisen ihmisen elimistö reagoi erilailla luontaisiin makeutusaineisiin kuten viljasta valmistettuun maltitoliin tai maitoherasta valmistettuun laktitoliin. Tärkeintä on TOTUTTELU ja KOHTUUS...
  10. T

Kertokaapas mulle KAIKKI ruuat/ainekset, missä ei ole hiilihydraatteja?

...sokerittomissa Fribol nallekarkeissa ei ole hiilareita, saa ainakin www.sokeriton.fi -palvelusta :wave:
  11. T

:attn: Tämä on lisäksi paikka josta olen löytänyt sokerittomia Fribol nallekarkkeja! Kaloreita pussissa alle 80 kcal! Maistuvat "sokerinalleille" mutta sokru korvattu makeutusaineella ja xylitolilla. Eikä tee reikiä hampaisiin... =)
  12. T

Mutta sokeriton.fi -paikassa kaikkiin hintoihin SISÄLTYY KAIKKI postimaksut ja muut kulut! Monessa nettipaikassa ostosten lopuksi lätkästään esim. 7,50 päälle kuluja ja postitusta. 4 kpl oli niillä minimitilaus, mut ne extramaksut siihen sitten sisältyykin :) Samasta paikasta saa...
  13. T

Atkinssin dietti...

ja nyt nää viestit on näköjään ihan peräkkäin sitten :wave:
  14. T

Atkinssin dietti...

tää firma tuo nyt jenkeistä Atkins-Advantage patukoita joilla lähtee namihimo ilman hiilareita www.sokeriton.fi Oli tästä juttua toisellakin palstalla ja kehua voin täysillä! Mahtavat tuoreet patukat oli paljon parempia marketin ällöt kuivat protskupötköt. Maksaa enemmän, mut jos ei muuta...
  15. T

...ja SOKERITTOMIA nallekarkkeja yms.yms. Suomesta(kin)! Naapuri teki tilauksen - söin niitä kun omia :ashamed: NYT oli pakko sit tehdä omat patukkaostot ja antaa palautuksena kaverin ostamat takasin... TÄÄ ON Suomessa -vihdon!!!... =)

Yhteistyössä