Hakutulokset

1. cartsa 81

Katellaanko taas masukuvia?

Laitoin kuvan ajantasalle eli rv 34+3 :heart:
  2. cartsa 81

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 25 Mies 27 Yhdessä kohta 10 vuotta :D Tyttö 5 vuotias ja tulevan LA 30.01.2007 :heart: <br><br>
  3. cartsa 81

Tammisaaressa synnyttäneet

Me asutaan ihan siinä n.30km säteellä.. Jos olet syöksysynnyttäjä niin kannattaa asiasta mainita neuvolassa lääkärille tms niin hän ehkä voi sanoa suuntaan tai toiseen taikka sitten kysellä suoraan Tammisaaresta asiasta mitä mieltä he ovat.. Mutta onko tämä ensimmäinen raskaus? Jos on niin...
  4. cartsa 81

Tammisaaressa synnyttäneet

Esikoinen syntyi tammisaaressa -01 ja haluan kaikki tulevatkin sinne synnytettäväksi.. Huolestuin kun oli puhetta että tammisaaren synnytysosasto olisi otettu pois, ja ajattelin että mihinkään lohjallehan mä en mene!! mielummin helsinkiin.. (lohjalta huonoja kokemuksia) Eli siis aivan mahtava...
  5. cartsa 81

Katellaanko taas masukuvia?

Tuossa RiiWiön yksiö, pitkän tappelun jälkeen sain kuvan =) Viikkoja 31 TASAN :heart:
  6. cartsa 81

Sairaalamaksu/synnytys

heh.. ei me onneksi olla missään Amerikassa.. Siellä varmaan olis normi toi 100/vuorokausi... NII ja ei päästäis ollenkaa jos ei oo vakuutuksia.. Eli luojan kiitos että Suomessa on sentäs asiat vähä paremmin.. =)
  7. cartsa 81

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Joo mäkin olen vähä eksynyt palstalta mutta oli iha pakko kirjottaa.. Mulla samallalailla kuin edellisellä.. Olin 15, poika 17 viikon seurustelun jälkeen, se oli aivan liian äkkiä.. MUTTA ilman alkoholia :D oli se kyllä sitten tökeröä touhua ja siinä tais mennä monta tuntia, oltii hiukka...
  8. cartsa 81

Äh! Ei jaksaisi enää

Voipi mennä kepeesti viikko kaksikin yli lasketun joten rauhassa vain niin ei tuu ryppyjä.. ;)
  9. cartsa 81

Kakka + jakkara

Mulla ainakin näin jälkikäteen ajatellen asiaa niin kätilö tais tehdä fiksusti laittoi vissii peukalon eteen pahimmassa vaiheessa kun sitä katsoi tarvitsevansa.. pikkase nolottaa tollanen mutta luonnollistahan se on mutta ei sitä joka päivä tuu p''''''a muiden käteen :kieh:
  10. cartsa 81

Kohdunkaulan puudute, mitä mieltä???

En ottaisi sitä enään, sen laitto oli kamalaa kovien supistuksien lomassa ja siinä samassa oksensin juuri kun lääkäri oli sitä laittamassa ja sitten meinasi varmaan tökkästä sen ihan johonki muualle, jonka seurauksena lääkäri rupesi huutamaan minulle etten saisi nyt liikkua ja katsoi sitten ja...
  11. cartsa 81

Epiduraalista synnytyksen pysähtyminen?

Täällä saatiin kohdunkaulan puudutus ja supistukset loppui ja joutuivat laittaa tippaa vielä kovemmalle teholle entuudestaan ja sitten vasta rupesikin koskemaan kun supistukset jatkuivat.. Voipi olla hyvin henkilökohtaista tuo..
  12. cartsa 81

onko miehesi nähnyt vauvan tulon?

Meillä ei kamalasti katseltu kun hän muutenkin oli valkoinen kuin lakana melkein sen koko touhun ajan.. :) Taisi todella olla hengessä mukana..
  13. cartsa 81

synnytys jakkaralla

Jakkaralla esikoinen syntyi ja ponnistusvaihe kesti vain noin vajaat 15min eli aikas hyvä.. Tulevan tahtoisin jakkaralla myös koska vain hyviä kokemuksia oli vaikkakin alkuun kun kokeilin jakkaraa se oli todella huteran tuntuinen eli kapeat reunat ja matala (olen vain vaivaiset 176cm pitkä..)...

Yhteistyössä