Hakutulokset

1. H

44 v ja karmea vauvakuume

Raskaaksi on kyllä mahdollista tulla niin kauan kuin vaihdevuodet alkaa. Keskenmeno riskit ovat kyllä suuremmat kuin nuorilla. Tosin kyllä niitä keskenmenoja nuorillakin tulee, että tiedä sitten sitä nostaako ikä oikeesti keskenmeno riskiä...:) Minulla ikä on vaan nostattanut hedelmällisyyttä...
  2. H

Terveelliset elämäntavat 2014

Vedä flunssaan c-vitamiinia.
  3. H

Itse koen kaikista tärkeimpänä liikunnan. Ilman liikuntaa alkaa paikat kolottamaan ja väsymys valtaa. KUn kuuntelee juttuja pitkän iän saavuttaneiden, salaisuus on liikuntamuodoista tanssi, kävely ja voimistelu. Heidän ravinto on nykyajan hiilarittomuus villityksestä huolimatta, runsas...
  4. H

jaksamista

Sinulla yksi lapsi, etkä jaksa? Jätä miehesi, koska masennus vaikuttaa myös lapseen. Ei semmoista elämää pidä lapselle tartuttaa. Mielenterveysongelmat siirtyy vanhemmilta lapsille, jos lapset joutuvat asua semmoisessa ympäristössä. Sorry, kun en osaa sanoa lohduttavaa. En vaan tajua äitejä...
  5. H

Terveellinen painonpudotus

Kiva blogi!
  6. H

Terveellinen painonpudotus

Laihduttaminen tulee tapahtua sillä ruokavaliolla, jota olet valmis noudattamaan aina. Kyllä kaikilla dieeteillä laihtuu, mutta paino ei pysy pois, jos palaa entisiin tottumuksiin. Aina kun valitsee pitkäaikaista ruokavaliota, kannattaa ensin ajatella, voinko noudattaa sitä aina.
  7. H

Liiallinen veden juominen ei ole terveellistä. Vesi on liuotusaine eli se vie ravinteita elimistöstä. n. 2 litraa vettä on jo paljon. Vähempikin riittää. Liiallinen proteiinin suosiminen on raskasta maksalle. Ei koskaan pitäisi muutenkaa syödä muuta kuin täysjyvätuotteita. Kuka nyt edes...
  8. H

Rintamaidon ravitsevuus 6kk jälkeen?

WHO:n suositukset lähtevät siitä, ettei kehitysmaissa muuta ole tarjolla lapsille. Mitä kauemmin täysimettää, sitä varmemmin lapselle muodostuu allergioita. Näin sanoo uudet tutkimukset! Mainon ravintoarvon aleneminen on monesti yksilöllistä. Kannattaa miettiä itse mikä on järkevää mikä ei...
  9. H

Lokakuun lapset 2013

Meillä on miehellä vauvakuume. Minulla ei tällä hetkellä. Toivon, ettei tule. Pari viikkoa synnytyksen jälkeen oli, mutta taisi olla enemmän kyse tyhjästä kohdusta.:) Mies ei osaa muusta puhua kuin uudesta vauvasta... Minä tilasin nuorena 10 lasta ja nyt se on täytetty, niin tullut rauhallinen...
  10. H

Lokakuun lapset 2013

Ensimmäisen lapsen kanssa oltiin kahdestaan. Ja hyvä oli niin. Sitten monien vuosien jälkeewn alkoi kaipaamaan toisen ihmisen läheisyyttä ja tuli hankittua mies eli näiden 9 nuorimmaisen isä. Jos ei oikeasti ole tunteita, minkä takia olisi yhdessä, kannattaa erota. Muista, että elämä on myös...
  11. H

Lokakuun lapset 2013

Lastenhuone on helpompi pitää siistinä kuin muut huoneet. Meillä kun lapset eivät ole huoneissaan.:) Mutta todellisuudessa meillä mies sotkee enemmän kuin lapset.Mua ei lasten lelut haittaa, kun ne saa noukittua lelulaatikoihin. Joo meillä pakko käydä harvoin kaupassa. Säästääkö siinä? no...
  12. H

Lokakuun lapset 2013

Niin voihan sitä sanoa kauppareissuja omaksi ajaksi. :) Meillä on sovittu, ettei lapsia raahata kauppaa mukaan. Joskus pääsevät mukaan, jotta tietävät, mikä se on.:) Mutta kyllä ne kauppareissut ovat niin raskaita, että se on raskasta omaa aikaa. Kunnon kauppareissussa käydää vuoroittain n...
  13. H

tämä nykyään 1v neuvolassa annettava kolmen rokotuksen sumppu.. miten rajuja oireita teille on tullut?

Varsinkaan alle vuoden ikäisiä ei pidä rokottaa. Rokotteiden säilytysaineet monesti elohopeaa. Kun esim. amalgaamipaikan heittää järveen, on koko järvi pilalla. Sitten elohopeaa isketään lapsiin surutta. Elohopealla on taipumusta kulkeutua aivoihin. Sitten äidit valittavat, kun lapselle tulee...
  14. H

Lokakuun lapset 2013

Mä en ole ikinä käsittänyt "aikuisten oma aika".Tietääkseni miehenikin on samaa mieltä, että perheen kanssa oleminen on sitä aikaa, jota halusimme, kun lapset teimme. Ja yhdessä voimme olla yöllä, kun lapset nukkuu. Onhan siinä jo yhteistä aikaa n. 8h. Kun olen koulussakin, kaipaan nopeasti...
  15. H

Lokakuun lapset 2013

Joululahjoista Mennyt jo yli 1500e ja sillä saatu vasta 1-2 lahja per nenä. Pitää varmaan miettiä, mistä varastaa lisää rahaa...Pehmeitä paketteja en ikinä osta lapsilleni. Itseäni aina otti päähän lapsena, kun paketeissa vaatteita, joita vanhempien pitäisi muutenkin ostaa lapsilleen. Rakastan...
  16. H

Lokakuun lapset 2013

Löytyy kantoreppu ja kantoliina, mutta ovat käyttämättömiä. En luota, että ne kestää, niin kädet oltava kokoajan tukemassa lasta, niin kädet ei olisi yhtään vapaampina. Mies jo tilasi raskaustestejäkin 5kpl. Kuulemma kuitenkin kohta tarvitaan...:) En kestäisi, jos olisi mies, joka ei lapsia...
  17. H

Laihduttamaan nyt

Suunnittele jouluksi keveitä ruokia. Meillä syödään kalkkunaa kinkun sijasta. Jos teet itse laatikot,voit tehdä ne keveämpänä. Suklaat jätä kauppaan.:) Onneksi itse en tykkää jouluruuista. yök. Joulu ei siis minulle ole vaikeaa.:)
  18. H

Lokakuun lapset 2013

Ruokailuajat saattavat vaihdella vauvoillakin. Meillä poika on jatkuvasti nälkäinen illalla. Silloin tankkaa yötä varten. Yöllä herää sitten kerran tai ei lainkaan syömään. Päivällä ruokailujen välit n.4h. Mahavaivoja ei meillä ole vaan nälkä iltaisin.:) Iltasyöppö.
  19. H

Lokakuun lapset 2013

Jossain vaiheessa aina rintamaitoa ei tule niin paljon kuin vauva tarvitsee. Rinnat huomaa hieman jälkikädessä kasvaneen tarpeen. Jos nälkänen, imetä vaan enemmän. Parin päivän kuluessa maitoa alkaa tulemaan taas tarpeeksi lapselle. Jos ei nälästä johdu itkusuus, siihen en sitten tiedä...
  20. H

Laihduttamaan nyt

Onnea sinulle!!! Ajattele 20kg!!! Huimaa! Itse yritän keskittyä liikuntaan ja unohtaa hetkeksi vaakan. Vaikeaa on, mutta vaaka vie motivaation. Sillä ei ole väliä, vaikka se näyttäisi miinusta. Se on vaan semmoinen mörkö, joka vie kaiken innon suohon. Minulla ei vaan mene ohi yläselkäkivut...

Yhteistyössä