Hakutulokset

1. 1mintchoc

Mikä tekee asuinalueesta slummin?

Olen nähnyt aitojakin slummeja, mutta suomalaisittain "slummi" on mielestäni alue, jossa ihmiset tuntuu olevan välinpitämättömiä ympäristöstään. Kaikki rikotaan, roskataan, tuhritaan ja annetaan rehottaa.
  2. 1mintchoc

Onko maalla elämä minkälaista verrattuna kaupunkielämään?

Kyllä maalla on mukava :D ja siellähän ne kaikkein erikoisimmat ja eilaisimmat tyypit vasta onkin!
  3. 1mintchoc

onko nuo iittalan kipot ja kupit nyt jotenkin erikoisia?

On ne. Lisäksi niitä saa joka paikasta, helppo täydentää astiastoja.
  4. 1mintchoc

Mistä hankitte salaisen toisen miehen?

Eli vastaus kysymykseesi, ihan mistä vaan :D Itse en tosin sellaista harrasta.
  5. 1mintchoc

Mistä hankitte salaisen toisen miehen?

Miehet on kyllä todella helppo saada salasuhteeseen, olipa vapaita tai varattuja. Valitettavasti.
  6. 1mintchoc

Hampaaton 8kk vauva ja kiinteitten syöminen!

Noh, itse vedän sauvasekoittimella soseeksi nuo 8kk piltit, jotka ei todellakaan uppoa klöntteineen meidän vauvalle 8kk, vaikka 2 hammasta alhaalla jo onkin. Yökkäilee pois jos yritän. Syötän siis soseutettuna noita purkkiruokia, imetän myös vielä ja annan lisäksi sormin syödä esim. keitettyjä...
  7. 1mintchoc

Teinien vanhemmat hohoi

Minusta edes teiniltä ei tarvitse suodattaa tuollaista törkeää ja tyhmää käytöstä. En osaa neuvoa kylläkään mitä tekisit, mutta omani saisi huutia jos taustalta ei löytyisi jotain oikeita ongelmia, vaan kyse olisi vaan velttoilusta ja angstaamisesta.
  8. 1mintchoc

Miehen salattu elämä

Johonkinhan ne on uponneet... Jos ei kerro minne, niin suurella todennäköisyydellä johonkin hyvin hämärään, jonka paljastuminen olisi kauheaa? Hui :O nyt alko mielikuvitus laukkaamaan.
  9. 1mintchoc

Fb kuva vauva syö kissmettiä

No voeee... Hanki jo elämä. Tuskin se vaavi joka aterialla vetää kismettiä..

Yhteistyössä