Hakutulokset

1. P

Olenko ainoa?

Täällä olis yks 46v sijaisäiti, poika on nyt 2v4kk. Hoidin poikaa paljon jo vauvana, 1v1kk kun muutti meille. Jaksamistani epäillen olin ensin vuoden vuorotteluvapaalla ja nyt olen vuoden virkavapaalla. Voimavaroja antaa pikku lomaset ja esim jumpassa käynti. Nyt poika pääsee päiväkotiin, 3krt...
  2. P

En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

Kyllä Mainiomamma saisi nyt vähän alkaa ajattelemaan muuta kuin omaa napaansa! Olen koko ikäni ollut lasten kanssa tekemisissä, töissä ja kotona. Olen ollut koulutuksissa ja kokemuksen kautta oppinut että lasten ulkoilu ja liikunta varsinkin vaikuttaa lapseen monella tavalla. Miten voit...
  3. P

2005 Syntyneet lapsoset

kirjoitit että poika on hoidossa 2pv/vk. Onko hän perhepäivähoidossa vai päiväkodissa, miten tuo järjestely on sujunut? Minulla on täällä 2v4kk poika, joka kaipailisi kovasti lasten seuraa. Perhekerho ei tunnu enää riittävän. Olen kotona vielä vuoden ja haluaisin kyllä joskus itsekin hengähtää...
  4. P

Äidiksi yksin?

Olin 43v kun tulin mummiksi. Hoidin pientä jo alkuvaiheessa aika usein. Tilanne eteni siten että tuli huostaanotto ja lapsi on nyt ollut 1v3kk meillä asumassa. Vaikuttaa että sijoitus on pitkäaikainen eli lapsi elää meillä kai aikuiseksi asti. Itse en enää olisi lapsia tehnyt tämän ikäisenä...
  5. P

kotka-hamina

Olen myös Haminan läheltä ja olisin halukas meilaamaan, tapailemaan, poikakin (2,4v) kaipailee seuraa..
  6. P

Parhaat lasten suusta

Poitsu 2v4kk makaili nakuna meidän parisängyllä ketarat leväällään ja leperteli itsekseen: Voi pientä kultaa...on syntynny!
  7. P

2005 Syntyneet lapsoset

riikka-78:lle: Olimme Rodoksella toukokuussa, 3 naista ja 3 lasta. Lapset: 2v, vajaa 2v ja 9kk. lentomatka oli aika lyhyt, n.3,5 tuntia. Menolennolla 2v:llä oli nuhaa, tipoista huolimatta laskussa korviin koski. Muuten hän tykkäsi kovasti, katseli ikkunasta, luettiin kirjoja, leikki autolla. Ei...
  8. P

Taaperoiden kotiäidit:kuinka paljon "harrastatte" lapsen kanssa?

Minä käyn poitsun (2,4v) kanssa perhekerhossa ja mennään johonkin vanhempi-lapsijumppaan. Viime talvena oltiin perhekerhossa ja muskarissa. Täällä kyllä täytyy mennä johonkin porukkaan jos haluaa lapselle ja itselle seuraa. Kun asuu maalla, ei tosiaan välttämättä ole lapsiperheitä kilometrien...
  9. P

2005 Syntyneet lapsoset

Moi! Nyt ollaan taas enemmän kotona kun helteet hellitti ja alkoi mökillä olo kyllästyttämään. Ja onhan siellä kova vahtiminen kun vesi on vieressä ja 2v touhuttaa koko ajan. Perhekerho alkaa ensi viikolla ja ehkä mennään johonkin jumppakerhoon. Itse aloitan ryhmässä jossa jumpataan ja on...
  10. P

Pojan pippelin koko!

Mun esikoisella oli myös "pitkä pippeli" pienenä. Murrosikäjututkin alkoivat hänellä muita kavereita aiemmin. Välillä hän häpeili kovasti, mutta se meni ohi. Nyt aikuisena hänellä on kokoa enemmän kuin (luulisin) keskimäärin.
  11. P

2005 Syntyneet lapsoset

riikka-78: Joskus osaan viettää lapsivapaata, viime viikollakin olin 4 pv naiskaverien kanssa mökillä 450km kotoa! Olin kyllä niin lomalla, en soittanutkaan kotiin kertaakaan, vaikka mieli kyllä teki. Kyllä se vapaa tosi terää tekee, nyt kokeneempana sen varsinkin huomaa (kohta 46v) :p...
  12. P

Kaakonkulman Taaperot

Heips taas! Ollaan oltu pikku äijän kanssa mökillä vilvoittelemassa, kotona käväisty vaan pesemässä välillä pyykkiä. Uitu ollaan ja soudeltu joka päivä. Kiva kun järvivesi on niin lämmintä, 26 astetta. Luin lehdestä että perhekerhotkin alkavat vajaan parin viikon päästä. Pitäis löytää vielä...
  13. P

Äiti ja mummi

Täällä olis toinen mummi joka on myös pojan sijaisvanhempi. En valitettavasti asu lähelläsi, Etelä-Suomessa kylläkin. Olisitko halukas meilailemaan tai soittelemaan joskus? Olisi kiva vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia :wave:
  14. P

Kaakonkulman Taaperot

Me ollaan poitsun kanssa vielä vuosi kotona, niin on välillä treffailuseuraa vailla. Onkos täällä muita Haminan-Kotkan alueelta?
  15. P

Kaakonkulman Taaperot

Täällä olis vielä yks taapero Kaakonkulmalta vai onko teillä joku oma porukka? Meidän muru on täyttänyt huhtikuussa 2v. Iloinen touhukas poika, asutaan maalla.
  16. P

2005 Syntyneet lapsoset

Heips! Täällä olis yks 04/05 syntynyt kiva pojanvesseli. Asustelee maalla täällä mummin ja papan kanssa. Olen 45v ja perheessä on myös 19v poika, yksi lapsi asuu jo pois kotoa. Pikku mies tykkää koneista, autoista, traktoreista, kirjoista, piirretyistä. Hän oppi kesällä käymään pissillä ulkona...
  17. P

äitini,alkoholisti,"ihana isoäiti"

Tuttua tekstiä. En voinut minäkään viedä lapsiani äidilleni hoitoon. Välillä hän itki kun ei näe usein lapsenlapsiaan. Kun sanoin hänelle että se johtuu alkoholin käytöstä, äiti vinkui että hänellä on syöpä. Minun oli vaan jäädytettävä tunteeni kun mikään ei auttanut. Nyt ovat kuolleet isäni 55v...
  18. P

Kotka/Hamina

Heips Anna! Olen Haminan läheltä. Perheeseen kuuluu mies, 19v poika ja 2v lapsenlapsi. (1 lapsi asuu jo pois kotoa). Olen vielä vuoden kotona joten kavereita vaillakin joskus. Monet tutut ovat päivät töissä joten heitä ei paljoa näe. Jos sinuu kiinnostaa meilailla ja/tai tavata, haluatko laittaa...
  19. P

Onko muita äitejä jotka käyvät yksin reissussa?

Olen matkaillut paljon lapsien, kaverin, siskon, miehen kanssa. Mutta olen reissannut myös yksin jos en ole kaveria saanut. Silloinkin on ollut kyllä tuttuja matkakohteessa joten ei ole tarvinnut yksin mennä syömään. Teen tuttavuuksia helposti, kerran tutustuin erääseen naiseen lentokentällä ja...
  20. P

Missä iässä äidiksi

24 ja 26v, sijaislapsi 44v =)

Yhteistyössä