Hakutulokset

1. Ä

Oysissa hoidoissa olevat!

Heips Tuulia, mulla on punktiot olleen eri aikoihin, mutta yleensä kyllä aamupäivästä. Pregnyl upotettu nahkaan eilen illalla. =) Tänään saa olla vapaa sumuista ja pistoista, hö, miten sitä osaa olla? Miten muilla menee?
  2. Ä

huhhuh täällä lyllerretään :D 10+10 oli ainakin munarakkuloita tulossa. Ens viikon alussa punktio. Mää oon tähän kiertoon saanut niin onnellisen elämäntilanteen ettei mulla ole ollu stressiä, sitte oon napsinu monivitamiiniä, deetä, eetä ja kasviksia joka päivä sen puoli kiloa. Ja painoa on...
  3. Ä

Mulla oli niin mitään sanomaton käynti alkuviikosta kun ylilääkäri oli paikalla. Totesi että onpa pieniä, mennään samalla määrällä ja heippa. :o Olin vaan että aha. Oon tottunut saamaan oysissa niin hyvää ja täsmällistä tietoa joka ultrasta. Olin ihan puulla pääähän lyöty. ei meinannu edes mun...
  4. Ä

Firefox =) samaa hevoskuuria taidan minäki täällä pistää. Alkaa kävely olemaan niin ja näin. Toivottavasti tulee paljon kypsiä munasoluja ! Meillä kävi viimes oysissa kova kato; 17 punktoitiin, 13 kypsää, 5 hedelmöittyi, yksi siirtokelpoinen, 0 pakkaseen = ei raskautta :'( Saapa nähdä miten...
  5. Ä

Onnea matkaan matroskin :hug: onko kukaan plussannut? ).( Oon ottanu tosi lunkisti tän 3. icsi hoidon. Joskus käyn täällä lueskelemassa ja yritän olla eksymättä minnekään lastenvaunu sivuistoille ja vastaaville. Toive on suuri, mutta... :| Olen vaiheessa pisteleminen. Ens viikolla...
  6. Ä

heippa, voithan yrittää soittaa oysin polille ja kysellä jonon pituutta. Muistelen että kun ilmoittauduimme ekan kerran jonoon kesäkuussa 08, niin laput tuli sitten elokuussa, ja eka lääkärikäynti joulukuussa ja siitä jonottamaan, ja hoitoon toukokuussa. Nyt mentiin jonoon viime syksynä, en...
  7. Ä

Kympin hoidot

leiska :hug: tiiän että nyt tuntuu pahalle , kun oli noin kova kato, mutta ajattele kuitenkin sitä onnea joka siirrettiin. se ei ole herkkua kun teet kovan hoitorumpan ja punktion ja sitten tarina loppuu siihen puhtaaseen nollaan - ei siirtoa - se syö vahvemmankin naisen ja miehen. leiska nyt...
  8. Ä

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

heippa, palaan ketjuun tauolta. ei luomuihmettä ole tullu sitte viime syksyn. ei kyllä mitää "vakavaaa" yrittämistäkään. ensi viikolla alkaisi sumuttelu ja siitä tämä homma pyörähtää taas käyntiin. kolmas icsi siis huhtikuussa, ja esikoista toivomassa.
  9. Ä

Kilpirauhasarvot

Hei lumeton Mulla todettu vajaatoiminta 4-vuotiaasta, lääkitys vuodesta 97. Kaksi keskenmenoa, kaksi epäonnistunutta icsiä. Arvot aina "raja-arvoissa" eli oookoot. Nyt oon vihainen. Sillä ekaa kertaa luin tänä keväänä että tsh tulisi olla tosiaan 1 tai 2 jos haluaa lapseutua. No mullahan se on...
  10. Ä

Odottavan aika on pitkä - ainakin näissä hoidoissa. Kävin kilpparikokeissa. Oon tapellu työpaikka lääkärin kanssa siitä, että pitäskö nostaa läääkettä vai ei. Odotan nyt oysin kantaa. Mun arvot tsh lähemmäs 4 ja kilpparifoorumi sanoo että jos haluaa raskautua tulisi tsh olla yksi tai kaksi...

Yhteistyössä