Hakutulokset

1. A

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Hei vaan kaikille! En oikein meinaa tänne puolle uskaltaa siirtyä, vaikka plussannut olenkin. Kyseessä ensimmäinen yritys tällä luovutettu munasolu menetelmällä. Kaikkien epäonnistumisten jälkeen minä olin mielessäni jo luovuttanut. Ajattelin, että yritetään vaan mutta ei luonto varmaan tätä...
  2. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iida-Karoliina: Laskettuaika olisi 26.10.2015, jos nyt sinne selvitään. Vaikea uskoa tähän edelleenkin. Iitu78: Yritystä on takana noin 5v, muutama vuosi ilman hoitoja ensin. Sitten clomit, femarit, inssit, ivf:t ja nyt tämä. Oletus minulla oli, että mun kroppa ei oo varmaan koskaan...
  3. A

KIITOS onnitteluista! En millään meinaa uskaltaa tätä ajatella vielä todellisena onnistumisena. Niin moni homma voi mennä vielä pieleen... Vaikka onhan tämä jatkuvasti mielessä. Odotuspuolelle siis lampsis! Taidan silti surffata täällä salaa ja jännätä piinailijoiden kanssa ;)
  4. A

Eilinen HCG 255, kait tässä jossain alkumetreillä ollaan. Nyt vaan päiväkerrallaan pitäisi olla, koska tämä alku on tietty kaikista todennäköisintä aikaa sille, että homma menee pieleen. Ilo on kuitenkin suuri, koska tiedän, että voin ylipäätään tulla raskaaksi. Tätä ei ennen vielä koettu...
  5. A

Niin siis meilläkin luovutettu munasoluhoito tietty, miehen siimahännät käytössä :) puhunpa läpiä päähäni... Tämä aamuna testasin uudelleen. Ihan sama hailuviiva tuloksena. Tää on ihan varmaan joku kemiallinen raskaus... Mitään oireita ei ole. Jännittää.
  6. A

Talven valo: En ole varmaan mikään konkari vielä mutta meidän alkioadoptio on toteutettu Virossa Elite klinikalla. Vasta eka yritys tällä tekniikalla menossa. Kyllähän niitä Suomessakin tehdään. Me valittiin Viro, koska hoito on vähän halvempi, päästiin heti aloittamaan, saatiin...
  7. A

Minullakaan ei ole todellakaan ollut mitään normaalista poikkeavia oireita. Eilen tuli kertaalleen pyyhkiessä vaaleanpunaista mutta sekin hävisi sen siljan tiensä. Tänä aamuna en enää malttanut olla testaamatta. On aika aikasta tietty pp11 mailla niukasti vasta. Tulos oli ärsyttävä, alkuun ei...
  8. A

aniraz: Ihanaa! Olet jo monta askelta oikeassa suunnassa ainakin täältä katsottuna!
  9. A

Sofiah tervetuloa mukaan vaan! Progynova-lugella täälläkin menty jo monta viikkoa. En ole koskaan niistä kokenut mitään sivuoireita. Toisaalta omia munasoluja heräteltäessä en myöskään kokenut mitään oireita maksimiannoksista niitä piikkejä. On varmaan aika yksilöllistä tuo! Mut sinähän...
  10. A

aniraz: Täällä jännään puolestasi ja toivon parasta! Tänään toivun kotona vatsataudista. Tosi kiva, kun tollasen heitti heti alkuun.
  11. A

Calcifer: Kiitos, meidän hoidot on Tartossa. Kaikki mennyt tosi mukavasti siellä! 4pv alkioita käytettiin! Jonnuli-77: Harmittava nega, mutta kiva kun pääset heti jatkamaan! Minäkin jatkaisin heti, jos ne ois antaneet. Onhan nämä minulla vielä piinapäiviä mutta... En osaa uskoa onnistumiseen...
  12. A

Hei kaikille tasapuolisesti! Olen tahallaan pysytellyt palstalta poissa. Oman hoidon odottelu on tuntunut pitkältä niin ajatukset on tullut suunnattua muualle. Käytiin eilen tuoresiirrossa, 2 top alkiota siirrettiin. 6 pakkasukkoa, saisikohan niistä kahteen yritykseen vielä... Lääkäri ei pitänyt...
  13. A

Persika: Olen tässä esi-piinistelyvaiheessa vasta, odotusta ekaan siirtoon vielä kuukausi. Jonnuli: Jep jep, liityn piinistelyseuraksesi viikolla 5. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus. Onneksi vapaa-ajan ongelmia ei ole, kun hassaa rahaa hoitoihin ja rakenteluun. Töissä tulee vietettyä...
  14. A

Lilla86 olin jotenkin ihan varma, että se hcg tuosta vielä lähtisi teillä nousuun... Minulla vaihtelee mielialat mikä on kovin rasittavaa. Toisina päivinä olen varma, että kyllä tässä onnistutaan ja toisina päivinä itkeä tuhrustan, kun ei me varmaan koskaan onnistuta. Toisina päivinä olen...
  15. A

Protokollaohjeen mukaan kävin apteekissa hakemassa raskausmonivitamiinia. Jo ihan nolona valmiiksi, kun enhän edes ole raskaana. No eihän sitä edes löytynyt sieltä hyllystä ja sitten minun puhelin soi (ja eikö siellä ollut akuutti hätätilanne) ja koko vitamiinin ostamishomma huomaamattomasti...
  16. A

Homma etenee, nyt meillä on luovuttaja, protokollaohjeet, lääkkeet ja gynekologin kontrolliaika kohdun limakalvosta. Arveltu siirtopäivä 5. tai 6.2.2015, mitenkä niin kauan jaksaa odottaa?:x Sitten taas toisaalta aika kiirii niin nopeasti mutta odottavan aika on tässä suhteessa todella pitkä...
  17. A

Burma: Kiitos kommentista! Oltaisiinpa mekin jo noin pitkällä hommissa mutta olet odottanut tuota kyllä kunnioitettavan kauan ja silti jaksanut jatkaa yrittämistä! Piper: mulla on kokemus siitä, että Suomessa joudutte odottamaan vuoden hoitoja jonossa ja maksamaan niistä enemmän. Virossa...
  18. A

Hei taas! Minä jaan epäonnistujien tuskan täällä... Kerättiin kahdeksan alkiota, kaikki viallisia. Se siitä. Ollaan hankittu tarvittavat labrat lahjasoluhoitoja varten, seuraavaksi valikoidaan listalta sopiva luovuttaja Viron puolta ja toivottavasti tammikuussa jo päästäisi kokeilemaan...
  19. A

Onnea muuten alkuun onnistuneille! Tilitän tänne odotuksen tuskaa. Ajatuksena oli meillä kokeilla vielä yksi flair up ennen noita lahjasoluhoitoihin siirtymistä. Kaava on ollut pitkähkö ja hidas. Aina aiemminkin on näkynyt hyvin follikkelialkuja mutta sitten homma (=follikkelien kasvu) on...
  20. A

Johkuli: Paljon voimia, eihän se vaadi kuin yhden hyvän solun johonkin väliin! Jännitän täällä kaikkien puolesta, itse olen vasta tuon polun alussa, lahjamunasolusiirrot vielä kokeilematta...

Yhteistyössä