Hakutulokset

1. K

Alkuvuoden '09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

Kauniskuulle sen verran, että ei kannata huolestua pumpatun maidon määrästä, maitoa varmasti tulee hyvin. Itse en saa pumpulla tulemaan paljon mitään eli ei vain ala herumaan pumpulla. Maitoa kyllä tulee ihan riittävästi ja maidonkerääjäänkin tulee enemmän kuin pumppaamalla =) Itse muistan...
  2. K

Alkuvuoden '09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

Onnittelut kaikille pikkuisista. En tiedä moniko minua muistaa, mutta kirjoittelin jonkin aikaa alkuvuodesta plussauksen jälkeen. Sitten tuli kaikenlaista mutkaa matkaan raskauden suhteen, mutta lopulta pienokainen pysyi matkassa mukana melkein maaliin saakka ja syntyi vain n kuukauden ennen...
  3. K

Gefilus-maitohappobakteerista ja raskausarpivoiteista

Meillä on käytössä Rela-tabletit, joita itse sekä esikoinen ollaan nappailtu jo reilut 2 vuotta. Aamuisin tuoremehuna gefilus-mehu. Ekassa raskaudessa käytössäni oli jonkin muun merkkinen maitohappobakteerivalmiste, jonka nimeä en nyt muista. Aloitin käytön, koska silloin alkuraskaudessa kärsin...
  4. K

Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

Adalat nimistä verenpainelääkettä käytän. Aluksi annos oli yksi 30mg tbl/vrk, mutta se ei riittänyt, joten nyt nappaan niitä kaksi vuorokaudessa. Eivät ole kokonaan vieneet suppareita pois, mutta ehkäpä kipeimmät ovat hieman vähentyneet. Minullekin sanottiin, että ei niitä aloiteta ennenkuin...
  5. K

Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

Täällä myös supistelee. Edellisessä raskaudessa jäin sairaslomalle vko 19 ja sitä ennen supisteluja oli tullut jo jonkun viikon. Esikoinen syntyi kuitenkin ihan täysiaikaisena vko 38+1. Nyt on supisteluja tuntunut jo todella aikaisin, noin viikosta 10. Viikolla 17 paikat jo pehmenneet, auki...
  6. K

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Taolle jaksamisia :hug: ja toivottavasti syksyllä saat nauttia uudesta raskaudesta. Kauniskuu Itselläni on vielä edellisestä raskaudesta jäljellä haalea linea negra, ei siis koskaan hävinnyt pois :) Mutta nyt kun vatsanahka alkaa enemmän ja enemmän kiristää, näyttää siltä, kun se häipyisi...
  7. K

Hauskaa ja aurinkoista vappua myös minun puolestani! =) Istukan sijainnista sen verran, että myös minulla se ekassa raskaudessa sijaitsi etuseinämässä. Muistaakseni tunsin liikkeet noin 17-18 viikoilla. Ihan varmaa aikaa en muista, koska aluksi luulin supisteluja liikkeiksi :D Nyt kun...
  8. K

Hei kaikille! Olen aina silloin tällöin lueskellut palstaanne, samassa tilanteessa kun olen. Vieläkös mukaan mahtuu? Viikkoja on nyt kasassa 14+1 ja tämä on toinen ivf-raskaus. Esikoinen syntyi 2007. Ennen sitä yritystä oli takana 4 vuotta. Tähän raskauteen on jo mahtunut mukaan vuotoa...

Yhteistyössä