Hakutulokset

1. N

Kympin hoidot

marjaana: älä vielä luovuta :hug:
  2. N

Kympin hoidot

onnea katjuzka :flower: hyvää vappua kaikille :wave:
  3. N

Kympin hoidot

INIA: täysin samaa mieltä,että rahat takas jos ei onnistu tai viel parempi olis ilmasex! MAITOPARTA: tervetuloa mukaan! jotkut puhu siitä että pitää ottaa rauhallisesti siiron jälkeen...meille sanottu että elää ihan normisti ja tekee kaikki ihan normisti...paitsi benji-hyppyä ei välttämättä...
  4. N

Kympin hoidot

kiitos toivotuksista kaverit :flower: ! piinapino kasvaa ja toivottavasti kaikki päästäis plussa kasaan... TE jotka ootte plussannu,niin mitkä oli ekat raskaus oireet ja missä vaiheessa?
  5. N

Kympin hoidot

riksu : mulla limis on jotain 11mm(lääkkeellinen pas)ja mulle se lääkäri sano että 8mm menee viel,mut mielellään paksumpi..mutta älä stressaa! nemi: toivotaan parasta (kädet,sormet,varpit ja jalat ristissä) ON: mut voi laittaa piinailijoihin..2 kaverusta saatiin tänään matkaan..testi pv on...
  6. N

Kympin hoidot

onnea salvis :flower: apuvaa...onko teillä muilla tulle pientä vuotoa ennen siirtoa?mulla just tuli ihan vähän veristä limaa ja mulla olis ti siirto...voiko toi johtua siitä että limis ei tykännyt seksistä? kokemuksia jollain??pelkään ettei siirtoon päästä!pitää varmaa lähteä päivystykseen...
  7. N

Kympin hoidot

iso kiitos beelia ja miimi!mullakin oli yksi raskaus -08,mutta mitään ei näkynyt missään ja sitten vuosin ja arvot laski! erittäin hyvät viikonloput kaikille ja jakselkaahan :heart:
  8. N

Kympin hoidot

miimii-75:sori jos utelen,mutta minkä takia sulla ei ole torvia? mulla lähti -06-vasen johdin ja nyt -2010 oikea..kumpaakin tuli kohdun ulkoinen!jaksamisia sulle...mulle tää torvittomuus ottaa välillä aika koville.. :ashamed:
  9. N

Kympin hoidot

pami: hurjasti onnea :flower: ja tietysti myös muille tsemppiä kamalasti :heart: elikkä omista: ultra oli ja lääkäri totes että tosi hyvä limis(11mm)tai jotai tollasta ja ti 27pv olis sitten kahden kaveruksen siirto mikäli jaksaa selviytyä!olinpa aika ihmeissäni,ku lääkäri heitti mulle...
  10. N

Kympin hoidot

kiitos vadelma! mulla on progynova 2mg 3krt/pv!sain ultran ti 20.4,eli kierron 13pv.

Yhteistyössä