Hakutulokset

1. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

täällähän on kunnon syys puhuri käynny...hurjasti onnea kaikille..aivan mahtavaa!!!!! ultrassa ei paljon tällä kertaa näkyny palleroita,ehkä tsäkälle 3-4 ja ne pitäis saada kasvatettua 5pv ikäisiksi..plääh :( maanantaina on vika ultra ja päätetään onko punktio ke vai pe! tsemppiä tytsyt :heart:
  2. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

kiitos haleista kaverit! maitoparta :yksityisellä ollaan helsingin fertinovassa.aika vauhdillahan tässä mennään joo etiä päin :)
  3. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

täällä taas..enpä plussannu,vaikka olisin niiiin halunnu!vuotoa odotellaan ja heti alkaa 2.ivf ja näil näkymin punktio olis vissiin vk 39.! täällähän on tullu vissii parit plussat listalle perään..hirmusesti onnea :heart:
  4. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

vielä tohon pissa juttuun..mulle fertinovassa lääkäri sano,että pitää pidätellä 2h ennen siirtoa,mutta ei mitää että miten paljon pitäis juoda!ja sen takia pitäis pidättää,että virtsarakko painaisi kohtua vähä suoremmaksi,että niillä olisi helpompi laittaa kaveri/kaverit kyytiin! tällä...
  5. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

onnea sanasa :hug: mulla testi pv 15.9 eli piinailu alko tänään kun sain 2 viimeistä munista pakkasesta mukaani...ne otettii eilen sulamaan ja aluksi oli 2-soluinen joka oli nyt 4-soluinen ja toinen oli aluksi 4-soluinen ja nytten 7-soluinen,mutta ei kumminkaan mitään top-palleroita :| ...
  6. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

kiitti vastauksesta meg ja vattu!!! oon yksityisellä fertinovassa.
  7. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

onnea kaz :heart: on kyllä palsta muuttunut..vanha oli omasta mielestä parempi :( lääkäri määräsi mulle "kortisoni"tabletin(dexametason 1,5mg) puolikkaan 1xpv,klexane piikki 1xpv"veren ohennus" ja progesteron puikot 3xpv ja sit vielä on noi progynova napit mitkä alotin vuodon alussa!onko mulla...
  8. N

KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

täällä taas...kesä meni että hurahti.. plussa pino kasvanu mukavasti... mulla olis siirto ehkä vk 35,mikäli 2 viimeistä pysyy hengissä, ku niitä kasvatetaa sulatuksesta vähä pitempää. tsemiä piinailijoille!!
  9. N

Kympin hoidot

niin kirkas nega tuli aamulla tikkuun ku olla ja voi!!eli hoidot jatkuu elokuussa meillä,ku klinikka kesä tauolla!viimeset 2palleroa viljellää vähä pitempää ja katotaa alkaako jakautumaa.. MIUKU: :hug: koittakaahan kaikki jaksaa :heart:
  10. N

Kympin hoidot

ONNEA HANUU :flower:
  11. N

Kympin hoidot

kohta se testi pv on..ei paljoo plussalta tunnu :( tervetuloa mollamaija!
  12. N

Kympin hoidot

MEG: voihan se olla kiinittymis kipua...toivotaan...mullaki oli siirron jälkee iltasin aika vilu ja joutu yöx ottamaa paksun peiton. tuleeko muille lugeista rinnat kipiäx? mulla välillä mun mielestä vähän tuntuis?! eipä tässä paljo tunnu että pikku kaverit olis kiini jääny :/ tsemppiä...
  13. N

Kympin hoidot

kertokaahan kokeneet ja viisaammat: leikin huviksee ovis testillä eilen ja halusin kokeilla mitä se sanoo ku testaan(liuska testi),ni se näytti extra himmeesti plussaa..ja oon käsittäny että ku vetää progynovaa ja lugesteronia,ni ovis jäis pois!eli mitä tarkottaa?raskaus plussaahan se ei voi...
  14. N

Kympin hoidot

noniin...kyydissä on 2 matkalaista ja testi pv on 16.6! BEELIA: kyllä ne pitot onnistuu... MUUT: onnea piinailuissa kaikille :hug:
  15. N

Kympin hoidot

pahoittelut ja ISOT :hug: palleroiden menettäneille!todella harmi :ashamed: kiitos vastauksesta linnia ... mulla oli noi progesteron-puikot aikasemmin ja ne on aika isoja ja kans tosi sotkusia.. tsemppiä hirmusesti kaikille :hug:
  16. N

Kympin hoidot

heipä hei pitkästä aikaa!! eipä oo taas päässy koneelle ku kaikkee mahollista taas ollu...mutta siirto on 2.6.. kokeilen nyt sitten nuita "lukeja".. ni kertokaahan käyttäjät,että onko teitä huimannu ne niiku pakkauksessa varotetaan?!ja onko teitäki kehotettu laittamaan ne ala-kertaan? en...
  17. N

Kympin hoidot

kiitos :hug: (halauksista) jotkut kyseli että mikä hoito mulla on tai jtn...mulle tulee nyt toinen pas lääkkeelliseen kiertoon taas..kyselin hoitajalta ku soittelin sinne että eikö pitäisi olla 1 vuoto välissä,niin sano että ei tarvi..pakkasessa olis vielä 4 pikkuista ja 2 ajattelin ottaa...
  18. N

Kympin hoidot

negahan mulle pamahti :ashamed: uus yritys heti ku vuoto alkaa.. eikös se uus yritys pitäis tehä seuraavaan eikä heti tähän "tyhjennys vuotoon"??? kertokaahan!!
  19. N

Kympin hoidot

HUGSY: olen todella pahoillani tapahtuneesta :hug: täällähän ropisee plussia...mahtavaa =) saas nähä ,mitä mun testi näyttää huomenna..(pahinta peläten)
  20. N

Kympin hoidot

täälähän on tapahtunut...nyt tulee monelle piinailijoille plussaa oireista päätellen :D mä taas uskon että mulle tulee puhdas NEGA..(3"raskauden" aikana tullu aina tissit kipeex melkeinpä heti ja nyt ei mitää) mites muilla kelle ollu lääkkeelinen kierto,ni vuoto alkanu? mut hurjasti onnea...

Yhteistyössä