Hakutulokset

1. J

Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Hei! Olen lukenut kirjoitteluanne tällä palstalla aika ajoin. Nyt on pakko ilmaista mielipiteeni liittyen tuohon Koivuhakaan liittyen. Ja ensimmäisenä kysyisin Sadelta, että oletko asunut joskus Koivuhaassa? Veikkaampa että et... Nimittäin Koivuhaka on ollut levoton paikka joskus -70 luvulla...
  2. J

rypäleraskaus?

Minulle tehtiin keskeytyneen keskenmenon vuoksi kaavinta viikko sitten ja tänään Kättäriltä soitettiin, että istukasta ottamansa näytteen perusteella epäilevät että kyseessä olisi saattanut olla rypäleraskaus. Löysin kyllä netistä lääketieteellisen määritelmän rypäleraskaudelle, mutta osaisiko...
  3. J

hoitoon meno

otin todella kovan kannan asiaan ja sanoin että asia on selvitettävä. huomautin että päiväkodissa on ammattikasvattajia, joiden kaikkien täytyy olla tasapuolisia ja ammattimaisesti käyttäytyviä AIKUISIA ihmisiä ja siitähän heille maksetaan, itsehän ovat ammattinsa valinneet ja jos ei ko...
  4. J

hoitoon meno

asiaa ei saisi vähätellä vaan koko perheen mielenrauhan takia asia täytyy ottaa kunnolla puheeksi päiväkodissa, sillä ei lapsi turhaan pistä stoppia hoitoon menolle, mikäli kaikki on kunnossa.jos asia ei selviä päiväkodin tätien kanssa keskustelemalla ja molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla...
  5. J

4.v. neuvolasta

sitä minäkin juuri mietin, että vanhemman poikani kohdalla olin jopa 6.v tarkastuksessa mukana.ehkäpä käytännöt vaihtelevat vuosittain ja terv.hoitajasta riippuen ? ajattelin vain, että leimataanko poikani jotenkin yhteistyökyvyttömäksi, jos hän ei 4- vuotiaana suostu jäämään tehtävien tekoon...
  6. J

4.v. neuvolasta

niin.. meidän pikku-ukko on vasta 4 eli kyse on 4.v. tarkastuksesta ja ihmettelenkin miksi täällä jo näin aikaisn täytyisi yksin tehdä. muissa neuvoloissa tällainen käytäntö ei ole kuulemma käytössä, edes samalla paikkakunnalla !!!
  7. J

4.v. neuvolasta

Hei !!! Minua alkoi askarruittaa, ett5ä onko tosiaankin käytäntönä neuvoloissa, että jo 4.v pitäisi yksin tehdä tehtäviä vieraan neuvolatädin kanssa, jonka on nähnyt viimeksi vuosi sitten. Äidin pitää istua ulkopuolella. Enhän vie lasta lääkäriinkään niin, että itse odottelen ulkopuolella...
  8. J

kokemuksia päihteitä käyttävistä isistä??

Nii..se ei muuten saa kunnolla nukutuksi...rauhallisiakin jaksoja on et nukkuu.Mut sit kännissä muuttuu ihan kusipääks..Aivan ku se ei tuntis mua..Oon vaa joku sen silmissä.Jos ajan vaik autookii ni se on vaa joo kiitti kyydistä mä meen nyt baarii ja ok?Se muuttuu aivan ihmeelliseks kännissä...
  9. J

\ Ku mun mielestä se on äkänen kokoajan tai jotenkin kireä.Vai onks se vaan työstä johtuvaa..Joskus se on vähän ylipirtee ja ihmettelen..se on kyl joutunu käyttää diapamia töitten takia.Mut mitä noista pupilleista?? B)
  10. J

mistä tietää et mies vetää aineita?vähän tyhmä kysymys...mut kuitenkii...Ihan oikeesti kun epäilen et mun ukko käyttää...Tiliä tulee helvetin hyvin joka kuukausi mut mitään ei näy missään.Hänellä ei kuulema ole koskaan rahaa ruokaa kun sitä kysyn ja sit tiliotteista näkyy et monen satasen...

Yhteistyössä