Hakutulokset

1. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

Aurinkoista kevättä! Pitäsikö kirjoittaa useammin, jouduin tilaamaan käyttäjätunnuksen ja salasana spostiin kun ei muistanut niin ei muistanut? :ashamed: Oma tilanne: Sairaslomallahan olen jo kolmatta kuuta ja koko ajan rajoituksia lisää ( 7 lääkäriultraa takana). Nyt kaks viikkoa...
  2. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

Moi! Kastemekko On miehen suvulta, eka kastettu käsittääkseni 42v sitten. Ja kastemalja on appivanhempien häälähja joson on kaiverrettu heidän kaikkien lapsiensa nimet (3) ja lastenlasten myös, nyt on mahassani neljäs. (siis meille toka) Lisäksi aloitimme oman vastaavan kaiverrus perinteen...
  3. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Duello :'( Voimia tulevaan. :flower:
  4. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Onnea Duello. Onnea avioituneet. Onnea kaikki monet synttäreitä viettäneet. Täällä selvitty kamalasta oksu/ripuli taudista. Enpä olekaan ennen vaihatnut lakanoita 3 kertaa/viikko. rv 27 painoarvio oli juuri kilon. Hiuksia olen värjännyt kyllä. Siinä se lyhykäisyydessään tää...
  5. J

Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

-Tervetuola Anu -Onnea äipälle synttäreistä Nimi Todellakaan ei olla yhteisymmärryksessä. Miehen mielestä sen pitää alkaa J:llä ja mua ei tyydytä mikään vaihtoehto. Sänky On olemassa sekä pinnis että kehto. Pinnis on ostettu 2005 cittarista ja kehto on "uusi perintökalu" eli ei kauheen...
  6. J

Vakuutus Otetaan jos saadaan mutta tuskin saadaan... Eli se mitä Siksakkia ja joku muu kysyi, miksi olen ultrassa usein ja nyt poissa töistä: ennen raskautta mulla oli kohdunkaulan syöpää esiasteella ja sit' leikattiin sähkösilmukalla pois joten kohdunkaula on lyhyt, oikeestaan olematon...
  7. J

Siksakkia: Miten sen voi päättää milloin aloittaa äippäloman? Mulle ainkin tuli aikanaan lappu kelasta että se alkaa silloin ja silloin.. Ja sen vein pomolle ja se teki listan siiheksi asti? Päivitätkö listaan että olen 27v nyt ja tarkka laskettu aika on 8.5, kiitos. Nythän olen...
  8. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

Toukotytsy Meillä nuo samat vaunut, samasta paikasta. Ostettiin vuonna 2005 ja on tykätty sekä vaunuina ja rattaina. Jalkapussi on kerran lähetetty ommeltavaksi.
  9. J

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

NEITI 81 Osanottoni. Uskoin ja toivoin viimeiseen asti mutta ei auttanut. :hug:
  10. J

***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

Sompio Ekaa odottaessa mä kävin joinnekin viikoille 25-30????aina naapurikunnan neuvolassa ja syynä ainosatsaan raskauden salaaminen. :D
  11. J

Neiti-81 Olen pahoillani. Papasta Mulla oli vuosi sitten vahvoja muutoksia ja kun olin kolkoskopiassa ja sitten niitä leikattiin ja jouduin heti uudestaan sinne kun olikin niiiiin vahvoja, oli siis jo vissiin syövän esiasteena. Ja antoivat luvan vauvalle (oli melkein vuoden kielletty) ja...
  12. J

Neiti21 Voimia! Siksakkia Meillä lahdessa keskus-sairaalan äitipolilla ultrat tekee kätilö, paitsi poikkeusseurannassa oleville, kuten minulle, tekee lääkäri. Näin sanoivat.
  13. J

Tervetuloa mukaan pitahaya Meillä tyttö sai possun 2 vuotta siten ja edelleen tuolla huutelee, samoilla pattereilla. Tänään neuvolassa sai piiiitkän etsimisen jälkeen ne sydänäänet kuulumaan :D Hemoglobiinikin oli 133 ja mä olin ihna varma että saa taas aloittaa rautaa mutta ei.Ja...
  14. J

Hei niksutin ja tuo oli jo onnea :flower: Vaunut: Meillä on 05 ostetut jovi airit kovalla kopalla ja tykkään. Likka nukkui 2 vuotiaaksi vaunuissa (en muista milloin kopan otin pois) patjan laitoin sinne, ikinä ei ole valjaissa nukkunut eikö ikinä vaunuista pudonnut/karannut. Ja sen jälkeen...
  15. J

**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Voimi menetyksen kokeneille. Onnea ja tervetuloa uudet nimet. Meillä Lahdessa kuuluu yksi ultra, joka ei ole mikään rakenne tai np- tai mitä ne nyt onkaan vaan ihan alkuraskauden ultran nimissä kulkee,viimeistään viikoilla 13+0. Ja kun se tehtiin keskus-sairaan äitipolilla, on siinä...
  16. J

Tänään oli ultra. Kaikki hyvin. Erotin jopa pikkuisen varpaat vaikka ensin se muistutti mielestäni lumiukkoa :) viikoilla 16 pääsen uudelleen kun kervixin tilanne on seurannassa konisaatioiden takia. Kovin vilkkaaksi lääkäri tätä nauroi. Ihan hyvä olo, pientä väsyä mutta ei pahoinvointia...
  17. J

Mulla oli tytösta vahva viiva karvoituksesta rintoihin, en muista milloin ilmestyi. Hiekkiksen meillä siivoo täysin mies. Kissa on ihan pentu, käy kyllä pihallakin mutta tarvii vielä laatikkoakin.
  18. J

No Moi! Eka neuvola käyty ja ultraa odotellessa viikoilla 11+4 nyt siis 8+6.. Tilannettani seurataan kaiketi normia tarkemmin koska olen ollut 2 kertaa loopissa eli kohdunkaulalta on leikattu alkavia syöpäpesäkkeitä. Eli odotan todella sitä ultraa... Olen kertonyt töissä ja pomo (nainen)...
  19. J

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Olen 26vee ja mies on 30vee. PHKS tulee olemaan sairaala. Laskettu aika on 09.05. Toinen tulossa. Mitään pahoinvointia ei ole näin alussa näkynyt mutta tissien aristamisesta ja pissattamisesta olin varma asiasta ennen testiä.
  20. J

Maistraatissa vihkiminen mautonta?

Mie ainakin olen sitä mieltä että jos maitraatissa niin ei mitään juhlia.

Yhteistyössä