Hakutulokset

1. T

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Weeru mahtionnittelut! Ihanaa kuulla että siellä kaikki hyvin. :)
  2. T

Onnea Lempiviola! Jokohan Aniraz päässyt tositoimiin..? Ekakertalaisen havaintoja, oivalluksia ja noloja tunnustuksia (laitan nyt tänne kun en muita palstoja missään vaiheessa vilkuillut): - Loppuraskaudessa "menkkamaiset nippailut" ON supistuksia. Ja ne voi tuntua vaan ihan alavatsassa, just...
  3. T

Moi pitkästä aikaa! Täältä vauvauutisia. :) Pikkumies piinasi vielä viimemetreillä, ja syntyi viime viikolla 41+2. Menin päivystykseen verenpaineen takia ja käynnisteltiin sitten samantien. Mulle voisi siis päivittää maaliin päässeisiin Tia-Tuu, poika, 10/2015. Aniraz, tsemppiä tähän...
  4. T

Iitu kuulostaa oudolta että lääkkeet jatkuisi vko 20 asti. Mulla luget loppui vko 11 jälkeen, vähennettiin vko 8 jälkeen portaittain. Progynova loppui jo vko 9 jälkeen. Ja muistelen että osalla täällä lopetettiin lugetkin jo aikaisemmin.
  5. T

No onpas täällä taas ollut vipinää! Mulla työvipinät pitäneet kiireisenä, joten palstailu jäänyt vähemmälle. Persika onnea ja ihanuutta vauva-arkeen! :flower: Tervetuloa uudet, ihanaa kun plussia ja loistavan hyviä ultra-uutisia satelee! :) Aniraz, onnea pojasta! Meillä oli...
  6. T

Iitu onnittelut hienoista ultrakuulumisista vielä tälläkin puolella, ihanan joululahjan saatte! Weeru toivottavasti siellä oli myös kaikki hyvin? Aniraz, noita epätoivoisia hetkiä varmaan tulee kaikille, mutta onneksi neuvolasta saa apua. Mullakin välillä rakenneultra kummittelee mielessä...
  7. T

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Katheriina, Iitu ja Tytsy - ihania uutisia teillä kaikilla, ONNEA! :heart: Onnistumisen tuulia kaikille piinailijoille ja kohti seuraavaa yritystä kulkeville! Meistä jokainen varmaan tietää kuinka kovasti pettymykset kirpaisee ja miten paljon onnistumista toivotaan... Tt 18+3
  8. T

No wau, täällähän on tapahtunut vaikkas mitä! Weeru ihanaa, onnea tuplista- vielä näin jälkijunassa! Ja Iitu onnea myös! Kivaa kun täällä paljon väkeä. :) Iitu mulla myös oli sitä kuuluisaa tuhrua vko 6-7, hyvin on pysynyt pikkuinen mukana, joten toivottavasti sielläkin kaikki hyvin...
  9. T

Paulanna ihanaa kuulla teidän arjesta, tunnut niin nauttivan tuosta. Suloisilta persoonilta kuulostavat teidän vauvat. :) Tällainen tuli vastaan FB-feedissä tänään, pakko oli katsoa ja kyllä tippa vierähti silmäkulmasta... https://youtu.be/qY-d46-gPMI Onnea kaikille jotka ovat saavuttaneet...
  10. T

ONNEA Jumprahuitti!!! Nuo viikot ennen ekaa ultraa ovatkin se todellinen piina, itsellä helpotti sen jälkeen huomattavasti. :) Tsemppiä kaikille kevään hoitoihin! Tt 13+2
  11. T

Weeru onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mulla oli tänään nt-ultra, hyvältä näytti kaikki. :) Parin viikon sisään pitäisi tulla seulontatulos. Ensi viikolla taas neuvola, miten nää viikot menee yhtäkkiä näin hurjaa vauhtia? Tt 12+3
  12. T

Lumona ihanaa että siellä kaikki hyvin! Aniraz, edetään näemmä aika samalla kaavalla. Mullakin liikkumiset jääneet luvattoman vähälle, iltaisin paha olo voimistuu niin ei paljon huvita. Jospa tää helpottais pian... Nyt kun luget jää pois ajattelin kokeilla pitkästä aikaa uintia. Weeru...
  13. T

Tälläkin puolella vielä onnea Paulannalle uusista tulokkaista! :) Ja mukavaa että täällä on nyt niin monta suunnilleen samoissa vaiheissa! Lumona voimia ja mielenrauhaa sinulle vaikka onkin varmasti helpommin sanottu kuin tehty. Monilla on ollut vuotoja ja silti kaikki hyvin...
  14. T

Huh, täällähän on tapahtunut paljon ja ihania asioita! Onnea Paulanna vauvoista! :flower: Lempiviola, Lumona, Weeru onnea! Varsinainen plussa-aalto :) Lumona toivottavasti kaikki edelleen hyvin. Piper, kirjoittelit aikaisemmin mitä ajatuksia heräsi kun klinikalta ilmoitettiin...
  15. T

Sussuanna onnea!!! Armiina myös onnittelut tuplaplussasta! Ja Paulanna tsemppiä viimemetreille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Aniraz, mulla oli myös sitä pikkutuhrua viimeviikolla, eipä tullut mieleen että olis voinut johtua progynovan vähentämisestä. Toisaalta mulla on ollut sitä...
  16. T

Armiina wau, onnea!!! Lumona, Jonnuli, Tytsy ja muut, täällä pidetään teille peukkuja jotta liitytte plussajonoon! :) Itsellä ollut kiireistä töissä niin ei ole ehtinyt paljon stressailla omaa napaa taikka kommentoida täällä vaikka olenkin jännännyt teidän tilanteita. Mutta ilmeisesti...
  17. T

Iida-Karoliina, varovaisesti tätä vielä sisäistetään... Pitäisi ilmottautua neuvolaan. Tuntuu todella oudolta. Mut hyvällä tavalla oudolta. :) Tsemppiä Armiina ja SofiaH piinailuun...!!!
  18. T

Aniraz, aivan mahtavaa!!! Mä NIIN voin kuvitella sun ajatukset eiliseltä. Mulla löytyi vkl sellainen hyytymäklöntti siteestä että eihän se voinut olla muuta kuin meidän kovaonninen alkio... Onneksi pääsit ultraan jo nyt eikä vasta viikon päästä! :D SofiaH tervetuloa! Mulla tuli progynovasta...
  19. T

ERA kuulostaa mielenkiintoiselta... Iitu maanantaina oon menossa ultraan, viikonloppu enää jännäiltävänä.

Yhteistyössä