Hakutulokset

1. Muruliina

Tammikuiset 2006

Heippa! Meilläkin tavaroiden kuskailu yksitellen on päivittäinen leikki. Piiloon meneminen vaatekomeroon on myös hupaisaa, kuten ylipäänsä kaikki piilotusleikit. Apinan piilotus siten, että siitä jää näkyviin pieni töyhtö, on leikki jota Aaro jaksaisi leikkiä pitkäänkin. Näiden lisäksi...
  2. Muruliina

Tammikuiset 2006

Toivottavasti, madara, saat pian hoitolapsia! Mä olen ihastellut Aaron päiväkodin eri-ikäisiä lastenhoitajia: he ovat tosi rauhallisia ja pehmeä-äänisiä mutta topakoita. Mulle esimerkiksi paksun, vähän liian ison talvitoppapuvun pukeminen letkua leikkivälle pojalle on tuottanut hikeä ja...
  3. Muruliina

Tammikuiset 2006

Hei! Meillä lapsilisä on toistaiseksi käytetty Aaron tarvikehankintoihin, koska toinen meistä on ollut hoitovapaalla ja talous tavanomaista tiukemmalla. Jonkin ajan päästä on tarkoitus perustaa Aarolle oma lapsilisätili. Muutoin meillä menee mukavasti. Toinen päiväkotiviikko on ollut Aarolle...
  4. Muruliina

Milloin pinnasängystä lastensänkyyn?

Meillä tasan 1-vuotias poika on nyt viikon nukkunut päästävedettävässä lastensängyssä, jollainen on myös päiväkodissa. Hyvin on poika siinä nukkunut ja kiipeää sinne välillä ihan vain muuten kököttämään. Isot tyynyt lattialla mahdollista putoamista suojaamaan, mutta osaa jalat edellä tulon...
  5. Muruliina

Tammikuiset 2006

Komean mittainen poika Siukulla! Alkaa pian taas vauvakuume vaivata, mutta jos jaksais töissä vielä vuoden... Toivutaan ensimmäisestä päiväkotiviikosta ilman vanhempia ja pidetään peukkuja, että ensi viikko menisi paremmin.
  6. Muruliina

Tammikuiset 2006

Terve! Kaksi ekaa päivää päiväkodissa ilman vanhempaa menivät Aarolta hyvin, mutta tämä kolmas kuulemma oli haastava. Ei meinannut uni tulla silmään eikä ruoka maistua. On kuulemma tietty normaalia, mutta vähän stressaa...
  7. Muruliina

Tammikuiset 2006

Lauantaita! Meillä on tänään kavereille suunnattu Aaron yksivuotis-Open House Party klo 10-18. Tänään on myös virallinen synttäripäivä! Vielä ei oo ketään näkynyt ja päivänsankarikin on iltapäiväunilla... Kaikki saapuvat tietty klo 17... No, päivä on kaunis ja meiniki mukava. Aarolla on takana...
  8. Muruliina

Tammikuiset 2006

Kylläpä noi Reimatecin talvitoppahaalarit ovat kalliita uusina! Ois kiva ostaa sellainen limen tai ruskean värinen eikä mitään perinteistä sinistä, mutta hankinta on hirveän hintainen. Samoin olen kauhistunut seuraavan koon turvakaukalon lähes ylki kahdensadan euron hinnasta (ainakin Gracon...
  9. Muruliina

Onko 51 cm:n nukkumaleveys liian vähän?

Hei! Onko muilla kommentteja tähän kysymykseen? Jotenkin ajattelisi, että jos on liian leveä sänky, niin sängyssä liikkuminenkin nukkuessa on vilkkaampaa...
  10. Muruliina

Onko 51 cm:n nukkumaleveys liian vähän?

Hei! Kertokaapa 1-2-vuotiaiden vanhemmat, onko 51 cem lasten päästävedettävän sängyn leveytenä liitan vähän? Olen löytänyt ihastuttavan vanhan ajan lastensängyn, joka on noin kapea. Mahtuuko siinä mukavasti nukkumaan pieni taapero; 1,5-vee ylöspäin? Kiitos kommenteista ja kokemuksista!
  11. Muruliina

Tammikuiset 2006

Moi! Aarokin, syntynyt 20.1.06, on jo niin taapero, että siirryn tälle puolelle! Madara kyseli kiipeämisistä: Aaro kiipeää sohvalle ja nojatuoleihin, mutta käskymme "Jalat edellä" on kyllä mennyt saman tien perille, eli poika tulee ihan nätisti alas keikuttuaan tovin korkeilla tuoleilla. Siinä...
  12. Muruliina

Sopiva viive vieraiden tulla?

Hei! Itse olen vasta odotusvaiheessa (23+1), mutta minua kiinnostaisi kuulla, mikä on teistä sopivan mittainen "oma aika", jonka tuore äiti saattaa haluta ja saa haluta pitää totutellakseen laitoksella vauvaansa ja kenties kotiin tultuaan vauvan käsittelyyn? Tiedän, että se on äidin ja isän...

Yhteistyössä