Hakutulokset

1. U

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Heikunkeikun! Täällä yks ilmoittautuu... LA 19.9, UuMama, 30v, neljäs lapsi, OYS
  2. U

<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Poika tuli 25.5 klo 16.01 :wave: Paino 4270g, pituus 50cm ja päänympärys 37,5cm. Viikkoja oli kasassa 40+4. Synnytyksestä: Aamulla oli neuvola, jonka jälkeen kotiuduttuani, klo 9 alkoivat säännölliset supistukset 10 min välein. Klo 12 supistukset 5 min välein ja synnärille...
  3. U

Onko lapsellanne pimppi vai pimppa, pippeli vai kikkeli? vai joku muu?

Meillä käytetään nimiä pippeli ja piirakka :D . Hih, kerroimme tuossa viikko sitten lapsille, että he saavat pikkusisaruksen. 4-vuotias tyttäremme ilmoitti asiasta heti seuraavana päivänä tarhassa, kesken tarinatuokion. Oli kertonut kaikille oikein ylpeänä, että "Meidän äidin masussa kasvaa...
  4. U

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Hupsis, ikä unohtui tiedoistani, joten vois lisätä listaan mun kohdalle 27v... :whistle:
  5. U

So lonely . . .

Kylläpä olet ilkeän tempun tehnyt! Ootas vaan, kun miehes vielä näpäyttää sua joku päivä takaisin. Sä oot asettanu oman itsekkyytes lapsen etujen edelle - keskenkasvuista.
  6. U

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Liityn joukkoon suureen :D Moi vaan kaikille! On vähän kiirus, joten hyppäsin heti tokalta sivulta tälle vimpalle, lueskelen sitten lisää tarkemmin paremmalla ajalla... Meillä näyttäis olevan kolmas tulollaan 22.5. OYSiin ollaan menossa sitten synnyttelemään |O ... :D See ya :wave:
  7. U

-81 syntyneet äidit!!!

Ilmoittaudun joukkoon! Meidän loppu sakki koostuu: - mies 40v - poika 8v - tyttö 4v + tuore masuasukki, la ensi keväänä Niin ja Oulusta ollaan :wave:
  8. U

Uskotko, että aidan toisella puolella ruoho on vihreämpää?

mutta ainahan sitä sieltäkin jotain ongelmakohtaa löytyy (rikkakasvia, sammalta...) ;) Mielestäni helpompaa on huoltaa ja hoivata sitä omaa puolta. Työtähän se vaatii, mutta sen ansiosta se ajoittain ihan kukoistaa ! :flower: :flower: :D :heart: :D :flower: :flower:
  9. U

kertokaa mulle

Olisko teillä vaan sellainen tylsempi kausi menossa parisuhteessa, oletteko kauan olleet yhdessä? Kaikillahan tuppaa välillä puskemaan arki parisuhteen päälle. Meilläkin miehen kanssa on ikäeroa reilusti (27--->40v) ja yhteistä yritystoimintaakin harjoitettu. Itse huomasin jo parin vuoden...
  10. U

muita, keille kelpaisi seksi vaikka päivittäin?

Täällä myös maistuu päivittäin B). No okei...joskus jää ihan pakosta yks päivä väliin ;) . Pakko hehkuttaa, kun on takana pari kriisialtista vuotta, jotka imivät haluja molemmilta :headwall: :headwall:. Nyt taas tämä vuosi on nautiskeltu korkojen kanssa takaisin :D :D .
  11. U

Vieläkö olette tehnyt fritsuja miehelle vai ei?

...nolona mieheni puolesta :D . Mun nelikymppinen mieheni nuolee, imee ja jyrsii kuin eläin, eli on ns. kova suustansa vällyjen välissä ;) On niin taitava hommassaan, että ei sitä huomaa siinä painiskellessa, kun punelmia syntyy samalla, kun nauttii jumalaisesta käsittelystä :p Itse...

Yhteistyössä