Hakutulokset

1. E

Vauvan vaatteet roskiinko?

Te keillä käyttökelpoisia vauvanvaatteita lahjoitettavana, pistäkääpä viestiä ! :))
  2. E

Kuvia plussatesteistä

Hain apteekista first signal testin, siihen ilmestyi samantien VAHVA testiviiva ja hailakampi kontrolli viiva... mielenrauhani on palautunut... keskiviikkona kuulen sitten varhaisultrassa onko kaikki hyvin :)) Kiitos tsempeistä <3
  3. E

Kuvia plussatesteistä

Onkohan mulla nyt joku syy huoleen... olisin nyt kaiken järjen mukaan rv 7+5 ja tänään tein yhden testin mikä oli jäänyt kaappiin lojumaan. Kerroin aiemmin että mulle tuli testeihin tosi vahvat plussat ym. Aiemmilla sivuilla kuvakin... niin tänään sitten tein yhden testin ja samantien ne viivat...
  4. E

Kuvia plussatesteistä

Manzu mulla ainakin noi kasetti testit on antanu viivan paikkoja. Ja nyt kun olen raskaana niin tosi selkeät viivat on tullu samantien, johtunee varmasti siitäkin että testasin silloin vasta kun menkat oli myöhässä :)
  5. E

Kuvia plussatesteistä

Mua pelottaa kovin, tein tänään testin, hetki sitten... olin pidätellyt noin kolme - neljä tuntia. Testiin pärähti samantien tummaksi se testiviiva, mutta miksi kontrolliviiva jäi aika paljon haaleammaksi...? meeneekö tämä nyt kesken vai mitä tapahtuu. Oon ihan harhaluulonen varmaan.
  6. E

Kuvia plussatesteistä

Mun kuukauden palkka menee pian näihin testeihin... emmä vaan usko todeksi. Mut kai se nyt on vaan uskottava ja maanantaina soitettava neuvolaan. Tässä vielä tämä testi rypäs :ashamed: Aijaa.com - 7038411.jpg
  7. E

Kuvia plussatesteistä

Kiitos mur-mur, oot ihana ! :))
  8. E

Kuvia plussatesteistä

Niinpä ! Oon sekaisin... onnesta kai? :')) Nyt ei parane itkeä, töihin pitäs pian lähteä !
  9. E

Kuvia plussatesteistä

Huldasharks: Miten tässä voi olla rennosti? :DD Niin monet oireetki oon aikanaan kuvitellut " nyt oon raskaana, no nyt " ja sit kun päätettiin luopua toivosta ni ei mee kun puolisen vuotta ni tässä sitä ollaan ! Ihan kun tää olis sattumaa, koulu olis ihan pian suoritettu loppuun, oon ollut...
  10. E

Kuvia plussatesteistä

Apua mä oksennan. Pakko tehdä viel vaikka huomenna yks testi... huhhuh... Kiitos Manzu !
  11. E

Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - 7031567.jpg Kaks vuotta yritystä takana. Olin luopunut jo toivosta, en enää seurannu kiertopäiviä, ovista tai mitään... Nytkö se on totta?
  12. E

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Onkohan täällä enää ketään joka muistais mut? Jonkun aikaa siitä on kun oon täällä vieraillut ja kuumeisesti miettinyt josko se vauva mullekin suotais...
  13. E

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Vaniljainen: ei huitele, menkat on tullut jo pariinki otteeseen.. vituttanut vaan niin paljon etten oo jaksanut tulla edes kertomaan :D Mutta täs nyt koitetaan ilman mitää yrittämist mennä eteepäi.. kiristää vaan suhdetta jos väkisin yrittää. Ollaan vähän siirretty se pakko raskautuminen tonne...
  14. E

Mut voi poistaa listoilta, ei vaan jaksa...
  15. E

kp 2 ja yk 13. :headwall:
  16. E

Kuvia pelkistä silmistä?

Kiitos :)) Oon kuullut ton Huskyn aikaisemminkin :D joskus opettajat on sanoneet että mua on vaikeaa katsoa silmiin.
  17. E

Kuvia pelkistä silmistä?

Kivoja simmuja teillä !:)
  18. E

Mitä ilmeisemmin nyt sitte kp1 :/ Nyt tulee nimittäin jo verta. Eli perjantaina illalla tuli tuhrua ja nyt verta ni perjantai vois sit ol kp1 täten lauantai olis kp2 ja sunnuntai kp3... voi v*ttu mä vaan sanon !
  19. E

Kiitos EtanaLilli listan päivityksestä :) Ja tsemppiä kaikille tädin yllättämille. Itellä nyt kp 32 ja olin eilen jo ihan varma että tänään se täti tulee. Kävin veskissä eilen päivällä ni tuli paperiin sellanen rusehtava tuhru, ajattelin sitten et jaaha kyllähän tää arvattiin. Mut koko...
  20. E

tänään kp 1 ! :)

Yhteistyössä