Hakutulokset

1. rokkiäiti

Voiko kaalimadon käytöstä olla raskauden aikana haittaa?

ei voi, kunhan on puhdas
  2. rokkiäiti

tiesittekö tämän.....mä en ja nyt ottaa päähän!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: eli, meillä muksu aloitti tuossa toukokuun lopulla kunnallisessa hoitopaikassa, oli siellä 3vkoa kunnes alkoi ensin minun loma ja sitten miehenkin, ajateltiin että pidetään pikkasen eri aikoihin lomat että lapsi saisi olla...
  3. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

jos joku nyt eksyy shinne thuskaan niin raportoikaapa kunha toivutte et millane meininki oli yms....tää lähtee ny kaunistautuu :D
  4. rokkiäiti

Tuleeko valmis pohjasta hyvä kakku?

ei oikee kyllä oo hyvää...
  5. rokkiäiti

onko pitkä matka

toiseen alle 2km ja toiseen n.10km tulee poikkeiltua usein =)
  6. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

mulla ainaki niin pitkä matka et vaiks heti lähtisin ni oisin vast n.4 tunnin pääst pelipaikal, voi olla jo pikkasen myöhäst sillon :ashamed: enkä oo ees ajokunnos enää :/
  7. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

mä oon sitten taas ollu joka ikises tuskas mitä ikin pidetty, paitsi viime ja tänä vuonna, tietty tänä vuonna kerkeis kyllä vielä ;)
  8. rokkiäiti

ol joo

juu ja yöllä ku tuut kotio ni kunnon känni sessiot, ni eiköhä valahd hernekeitot nenust pois ;)
  9. rokkiäiti

ol joo

pitää!!!!! |O
  10. rokkiäiti

V.2006 syntyneet vauvat pinoon

tyttö 18.3.06 3190g ja 50cm
  11. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

en kyl helsingissä...mut kossu sitruunamehulla menis kyllä! :p siel helsinkis ois tuskakin, kaipuu sinne ois kova...
  12. rokkiäiti

Biletys pino

mä lähen :wave:
  13. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

mä tässä kittaan kaljaa ja koitan jaksaa alkaa meikkailemaan.... kossu vois piristää.... :xmas:
  14. rokkiäiti

KOSSUAAAAAAAAAAAAAA

mullekkin kossua, kiitos! ja äkkiä! B)
  15. rokkiäiti

ou jee!!!!

taidanpa alkaa keräilee tytsin kamoja ja ruveta meikkailee ja kattelee vaatetta on kyl hyvä fiilis :heart:
  16. rokkiäiti

ou jee!!!!

mun äiti soitti ja sanoi ottavansa lapsemme yökylään niin päästään ukon kanssa kahdestaan baarin tms mihin halutaanki mennä :p ei ollakkaa pitkää aikaa oltu misää...jee jee :whistle:
  17. rokkiäiti

ulkopiiri

liityn :wave: jos kelpuutetaan....
  18. rokkiäiti

Kellä täällä oli sydän tatska??

juu! ja toi ite piirtäminen se vasta luovaa on ja kyllä minäkin oon NIIIIIN ylpee kun porukat kehuu mun tatskaa tosta olkapäästä ja oon tietoinen et ite oon piirtäny joka ainoon viivan ja varjostuksen :D
  19. rokkiäiti

onko kellään leather heavenin naisten maastohousuja?

mitenkäs niissä ne koot menee? oon tilaamas sellasia ja tahtoisin kerralla sitten sopivat....eli jos jollain löytyy ni jotai osviittaa ois kiva saada ;)
  20. rokkiäiti

Kellä täällä oli sydän tatska??

juu voihan sitä ite suunitella käyttää vaan samaa ideaa mut suora kopiointi on aika pyllystä! niitä ihmisiä on vaan niin paljon kun tulee suoraan netistä tulostetun kuvan kanssa tatuoitavaksi ja sanoo et tollanen tehää :whistle:

Yhteistyössä