Hakutulokset

1. M

KM jälkeen kuumeilevat

Sitä piti vielä sanomani, et mulla niitä tuntemusksia on siis tullu esim. jumpassa, hypätessä, juostessa ja sillee ku nousee äkkiseltään ylös vaikka tuolista tai jopa joskus yöllä ku kääntää kylkeä ni saattaa tuntua repäsevää kipua, mikä hetken aikaa jomottelee. Yhdynnästä en nyt muista millään...
  2. M

KM jälkeen kuumeilevat

Kun munasolu irtoaa niin siihen irronneeseen kohtaan kasvaa keltarauhanen. Jos alkio kiinnittyy kohtuun niin se lähettää keltarauhaselle "viestin" et uusia kuukautisia ei tarvita ja keltarauhanen jää paikalleen. Jos kiinnittymistä ei ole tapahtunut niin keltarauhanen surkastuu ja saa aikaan...
  3. M

KM jälkeen kuumeilevat

Miracle mun piti tulla sinuu rauhottelemaan. Siellä saattaa kipuilla myös keltarauhanen. Sehän on tuossa sun kierron vaiheessa suurimmillaan ja sit surkastuu ennen menkkoja tai jos ei surkastu ni raskaus on alkanu. Mulla ainakin niissä kierroissa kun olen tullut raskaaksi niin olen tuntenut...
  4. M

KM jälkeen kuumeilevat

Huomasin että olin lipsahtanut tuonne toisen haaveilijoihin, vaikka kolmatta meillä haaveillaan =)
  5. M

KM jälkeen kuumeilevat

Minä haluaisin kanssa jo kovasti oikeasti kuumeilemaan, mutta kun ei ole vielä ollut menkkojakaan... Mulla tulee KM:stä huomenna kuukausi ja edelleen jotain pientä tuhrua? Onko muilla joilla tehty lääkkeellinen vuodot ja tuhrut kestänyt näin pitkään? |O Maanantaina kävin hcg:ssä ja lääkärin...
  6. M

KM jälkeen kuumeilevat

:wave: Hei kaikki! Tänne käy minunkin tieni. Keskenmenosta on nyt aikaa neljä viikkoa. Pikkuvadelma minulla oli kanssa rv:t 10+1 kun km todettiin. Minulla on ennestään kaksi lasta ja kolmatta siis haaveillaan. Lääkkeellinen tyhjennys oli ja vieläkin pientä tuhrua näkyy olevan. Sain tosin kaksi...

Yhteistyössä