Hakutulokset

1. J

Pääsärkyä synnytyksen alkaessa/lähestyessä?

Esikoista kun synnytin muistan, että samana päivänä kun synnytys käynnistyi illalla (n. 21 aikaan) olin aamulla tosi huono vointinen ja oksentelin... :D
  2. J

Jos vettä tihkuttelee rv37, niin

näin on mullekin sanottu. Jollei synnytys käynnistys ja vedet on mennyt tai osittain menny synnytyksen käynnistämistä harkitaan.
  3. J

Huomenna menossa sokerirasitukseen ( raskaana ) Saanko syödä tänään mitä haluan?

Kokeen tarkoitushan on selvittää onko raskaudenaikainen sokeriaineenvaihdunta kunnossa. Kannattaa siis syödä niinkuin tavallisestikin syöt. Eihän se ole Sinun ja vauvan edun mukaista, mikäli saat tulosta manipuloitua jotenkin, jos Sinulla on sokeriaineenvaihdunnanhäiriö... :o
  4. J

Äippärahan laskentaperusteet niin väärin :(

Niin mut ethän sinä äippärahaakaan olisi saanut tuota 4000 euroa...
  5. J

hah! tais muori tempasta hernehiä nenäänsä

Mulla kanssa samanlainen mutsi. |O Ei ollenkaan kunnioita mun päätöksiä oman elämän suhteen ja yrittää vaikuttaa kaikkeen. Viime viikonloppuna tuli riita siitä kun oli tullut meidän kotiin avaimillaan leipomaan,siivoamaan yms. ja suuttui kun sanoin asiasta hänelle :|
  6. J

Lasten hoitoon liittyen... Mielipiteitä, pliis!

Mitä olette mieltä, tai mitä itse olette tehneet vastaavassa tilanteessa: Meidän perheessä on kaksi tyttöä 3 ja 4,5 v. Ovat tällä hetkellä perhepäivähoitajalla ja mä käyn kokopäivätyössä. kolmas lapsi on tulossa huhtikuun alussa. Tytöt harrastavat kerran viikossa jumppaa ja isompi käy myös...
  7. J

sanokaa nyt hyvät ihmiset miksi tuo lapsi koko ajan kiukuttelee

Yritä pitää lasta sylissä ja hetki keskittyä ainoastaan häneen. Tee jotakin mitä hän haluaa ja TODELLA kuuntele lasta. Lapsi selvästi kaipaa huomiotasi. pieni Lapsi ei osaa ilmaista huomion tarvettaan muuta kuin kiukuttelemalla ja tekemällä kiellettyjä asioita. Itselläni on kaksi pientä lasta...
  8. J

Huom Jyväskyläläiset!

Tietääkö kukaan mistä täällä saa ostettua kunnon odotusvaatteeita? Tein eilen kierroksen, enkä löytänyt mistään muualta kuin H&M:ltä :/ Olisko kenelläkään tiedossa mitään muita liikkeitä, tässä lähistöllä mistä saisi mammakuteita? =) Kiitos jo etukäteen :flower:

Yhteistyössä