Hakutulokset

1. N

Muita äitejä Jyväskylästä?

onko jyväsmammat vielä olemassa? :)
  2. N

Jyväskylän seudulta äitejä?

moikka, olemme juuri muuttaneet Muurameen, ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja saada seuraa lenkkeilyyn, kahvitteluun ja miksei vaikka shoppailuunkin. Olen itse 26-vuotias ja poikamme on 7kk.
  3. N

Rattaat

Haluaisin kokemuksia ja arvostelua Peg-Perego Pliko P3 Completo rattaista? Meillä tulisi olemaan käytössä sekä lenkkeillessä sekä kaupoilla. Onko renkaat hyvät myös hiekkatiellä? =)
  4. N

**Helmikuussa 2011 syntyneet**

voisko toi yllämainittu olla hampaiden tuloa? Poitsu ei anna katsoa suuhunsa, mutta ylhäällä keskellä saattaisi olla pieni jäävuoren huippu.. onko muilla hampaiden tulo alkanut ylhäältä?
  5. N

moikka, kyselisin että kuinka pitkään teillä on kestänyt oireet rokotusten jälkeen, me käytiin viikko sitten neuvolassa ja sen jälkeen poitsu on ollut itkuinen ja kärttyinen, ei viihdy lattialla kuin ehkä 5min eikä sitterissäkään kovin pitkään.. sylissä kuitenkin hyväntuulinen ja jokeltelee...
  6. N

moikka! Ruokailusta Meillä aloitettu kiinteiden maistelu 3kk 1vko, koska poitsu oli rinnalla tunnin välein. Aloitettiin perunalla, sitten porkkana,luumu, päärynä, parsakaali, kuningatarsose, kesäkurpitsa,omena-banaanisose, maissi, mango. Noita lisäilin noin 2 uutta ainetta/vko. neljän...
  7. N

Täällä 3kk neuvola takana ja ensimmäiset rokotukset saatu.. ainakaan vielä ei ole suurempia oireita rokotuksista tullut! :) Painoa oli tullut hienosti 7280g (6450g) ja pituutta 64,5 (61,5). Suluissa edelliset mitat. saatiin lähete fysioterapeutille yliliikkuvasta selästä/niskasta, menisi...
  8. N

Merve unista, eipä meilläkään ole vielä mitään selkeää rytmiä päiväunien kanssa. jos saat hyviä vinkkejä niin kerro täällä =) motorinen kehitys ei täälläkään vielä ole mitään suurempaa kiinnostusta leluihin.. huitoo jonkun verran käsillä leikkimatolla ollessa, mutta ei juurikaan kohdista...
  9. N

Mukavaa toukokuuta kaikille :flower: kohta on jo kesä! Ootte varmaan aikaisemmin jo keskustelleet aiheesta, mutta kuinka pitkiä reissuja olette tehneet jo pienokaisten kanssa, eli kuinka kauan n.3kk lasta voi kerralla istuttaa auton turvaistuimessa ollaan lähdössä reissuun, niin osais vähän...
  10. N

pukeutumisesta Meillä ei ole enää pariin viikkoo ollut makupussi käytössä, poitsu nukkuu kevyessä vanuhaalarissa (ohuempi kuin äippäpakkauksen) ja peiton alla. Peiton vahvuutta vaihtelen sään mukaan.. Tosin eilen ei ollu päällä kun body ja potkuhousut ja peitto+ hattu, kun oli niin lämmintä...
  11. N

Moikka! Vihdoinkin saan kirjoitettua tänne puolelle jotain:) Eli meidän pienimies syntyi 19.2. painoa oli 4155g ja pituutta 54cm päänymp. 36,6. Meillä on vatsavaivoja ollut sieltä 2vko ikäisestä vaihtelevasti, iltaisin yleensä pahin nukkumaan mennessä. mutta hienosti ollaan selvitty...
  12. N

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Moikka! Onnea kaikille jo pienokaisen syliinsä saaneilla!!:heart: Meidän prinssi syntyi (rv 40+1) 19.2. klo 17.57. Hätäsektiolla, koska ei mahtunut tulemaan alakautta ulos. Pienokaisella kuitenkin kaikki loistavasti, äiti täällä toipuu leikkauksesta. Pienokaisen strategisetmitat 54cm...
  13. N

*Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

Mulla on rinnoista tullut jotain nestettä jo useamman viikon ajan (ei maitoa). ja varsinkin öisin valuu joskus aika paljonkin. Onko kenelläkään alapään luut kipeät työpäivän/liikkumisen jälkeen? tää kipu tuli jo pari-kolme viikkoa sitten, mutta olin flunssan takia saikulla viikon verran eikä...
  14. N

*Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

Hirmuisesti onnea ja voimia Siniziille :heart: Valkovuodosta: mulla on kanssa ollu koko raskausajan tosi paljon valkovuotoa, housut märät vähän väliä..ilman pikkuhousunsuojia ei pärjää. Mutta neuvolassa sanottiin, että ihan normaalia kun ei tuoksu millekkään. Rannekanavanahtauma vaivaa...
  15. N

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

moikka, ultrassa käyty ja kaikki oli masuasukilla hyvin, koko vastasi viikkoja ja kaikki elimet oli paikoillaan! :heart: Ja pippeli heilui kovasti ruudulla, eli poika olisi tänne tulossa. Painoa oli 420g. Istukka oli etuseinämässä joten siksi ei ole hirveesti vielä potkuja tuntunut...
  16. N

huomenta, mulla on 3kg noussu paino kolmessa viikossa, saa nähdä sanovatko neuvolassa jotain.. ennen tätä kolmen kilon nousua, paino ei ollut noussut vielä juurikaan. kateellisena luen teidän juttuja liikkeistä, mä en ole vielä tuntenu liikkeitä ainakaan niin, että osaisin varmasti sanoa...
  17. N

moikka kaikille, täällä olisi yksi helmikuisiin liittyjä, elikkä LA on 18.2. ja ensimmäinen tulossa. Olen lukenut palstaa ihan alkuraskaudesta asti, ja teistä on ollut paljon apua kun joku asia on mietityttäny, kiitos siis palstasta. Täällä rupeaa olemaan kaikki tavarat hommattuna...

Yhteistyössä